Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Filozofie červů

03. 02. 2003
9
1
2042
Autor
lord_Ivanhoe

Dva červíci se plazili ve skalách okolo balvanů a konverzovalo:

8-) ...já si stejně myslím, že je to blbost. Každej má nějaký poslání, ať už je to žraní jablek, nebo třeba dělání chodeb v zemi.

:-B Já ale věřím, že mámě důležitější úděl, než takovou povrchnost, jako jedení nějakejch prohnilejch jablek. Myslím si...

8-) –To sou kecy! Si myslíš, že máš zachránit svět před zobákovejma lítavcema, nebo třeba přinýst našemu národu svatou pecku? Tak to je fakt ta největší blbost, co jsem za svůj život slyšel. Čím tě to doma krmili, fialovejma jabkama?

:-B Tak teda nevím, ty seš děsně jednoduchej! Ty nemáš žádnej sen, nebo tak něco? To žiješ jenom abys žral a pořídil si červata, co tě nahraděj?

8-) A co je na tom špatnýho?

:-B Je to děsně jednotvárný. Tvůj dědek červ žral, našel si červici, spolu měli tvýho fotráka červa a ten s tvojí matkou červicí zas tebe. No není to furt to samý?

8-) Ty jo, já tě fakt nechápu.

:-B Dyť řikám, že seš moc jednoduchej.

8-) A nechtěl bys třeba sklapnout? Jak často bejváš rozmázlej tady po šutrech?

:-B Pche...

8-) -

:-B -

8-) Ehm,...

:-B A to jako co?

8-) Nic, já jen, aby řeč nestála.

:-B Stejně to s tebou nemá cenu, ty prostě nepochopíš, co ti chci říct. Myslím jako to, že smysl našeho života je třeba –

... A v tom okamžiku přilétla shora obrovská chobotnice a spadla přímo na červy.


1 názor

ondrech
08. 09. 2004
Dát tip
chacha, čeká mě ještě dlouhý příběh, doufám....:-) DObře infaltilní....:-)*** hlavně svatá pecka je dobrej výmysl...

Nu, omlouvám se.... snad to byl osud, snad náhoda.... kdoví :-) (oživovat ho, jako ve filmech nebudu, ale třeba se objeví v nějaké pohádce, která tomu tady předcházela) :-))

Žíně
30. 01. 2004
Dát tip
Ten filosofující červ mi byl docela sympatickej.

Abyss
29. 01. 2004
Dát tip
super!! chobotnice!!!!!!! :)))

mník
20. 05. 2003
Dát tip
poslání = žraní jablek ... se mi líbí :-)

Fairiella
01. 04. 2003
Dát tip
lorde, jaká rodinka?! To je prostě úplně podivínská rodina, proboha, děs, no nic. :-))))

j_i_r_i_k
30. 03. 2003
Dát tip
Jo, ta chobotnice na závěr je geniální, máš to fakt super provázané...

jirik: dík, smažil jsem se, totiž snažil...

...no jo, rodinka... :-))))))))

Fairiella
27. 03. 2003
Dát tip
no, teda.... bratře, ty ses zase jednou prozradil... velmi smutné... Nojo, co se dá dělat, ale my to s tebou musíme vydržet...

Dave_Zw
25. 03. 2003
Dát tip
No a bylo to. Tak jsem najednou dostal chuť na chobotnici.... Jak asi chutná? Jako....orel? Ne, orla jsem nejedl, tak jako.....osika, jo, osika, to je vono osika....jo osika, jo osika, ví trojzin dajne blede...ehm...soráč, jo Ivane, good good

Ansuz
14. 03. 2003
Dát tip
Notreal Bude to dílko čtvrtletí, ale nevadí :-))

Notreal
08. 03. 2003
Dát tip
no paráda - jako nekonvenční dílko se mi to zdá docela ujeté :-) takže to dám do klubu nekonvence a jestli bych mohl tak i do připrovavované soutěže, jenž pořádá Ansuz - Nejlepší nekonvenční dílo měsíce....tak Ti budu držet palce :-) TIP a klub

nahayeva
05. 02. 2003
Dát tip
to je krasne pravotocive,ganc se mi to libi...to je skoro jako basen o ruzovych prasopsech a traktoru nehmotnych jahod:-)

Fairiella
03. 02. 2003
Dát tip
Chobotnice? To tu snad ještě nebylo... jo a malou otázku vám, lorde, položím - proč přiletěla shora? To ji někdo hodil či co? Třeba skřet dělající si omeletu?

Wopi
03. 02. 2003
Dát tip
škoda tolika uklepnutí...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru