Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

The Legend

01. 02. 2003
2
0
1345
Autor
Perchta

Few years ago, I worked for a group of people who wanted to meet aliens. At that time I wrote this legend according to narration of one of them who lived before for a long time in the USA. Před pár lety jsem pracovala pro skupinu lidí, kteří se chtěli setkat s mimozemšťany. Tehdy jsem napsala tuto legendu podle vyprávění jednoho z nich, který žil předtím dlouho ve Spojených státech amerických.

&&Danny&&01.02.2003&& zajímavý... o bytostech v nitru Země které nám pomáhají jsem měl fantazie když jsem byl malej. a proč ty draky nevidíme ani nevnímáme, když teda jako vládnou?
Perchta
11. 04. 2003
Dát tip
Jste milí. Ale poznámečka: Kde se tady bere tolik anonymů? Asi z Plejád, co? LOL 23/56

Cejvik
04. 02. 2003
Dát tip
Uf :) Jak jsi se dozvedela, ze mi jedna princezna rikala dracku? Poslu ji to.

Perchta
01. 02. 2003
Dát tip
Danny, ahoj, jedna legenda může dát těžko všechny odpovědi...vlastně je to jen takovej nástin, kterej se lehce prolíná s realitou v "osobě" sfingy.

Bože, chraň nás před Vesmírnými přáteli a Aštarem Šeranem.... :-)

Perchta
01. 02. 2003
Dát tip
nojo, no :) Jen slyší-li tě, he.

Ale jistě.... můj ano... a chrání mne... :-)

Perchta
01. 02. 2003
Dát tip
no, mně taky, zatím a nehodim smajlík, neni to sranda

Pavson
01. 02. 2003
Dát tip
rád bych sem napsal nějaké moudro, ale jsem ledabyle unaven. Je tam pár věcí, kvůli kterým se sem vrátím.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru