Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

***

01. 05. 2000
10
0
1728
Autor
Sýkorka

Tebe

Tvoje objatie cítim stálou časťou svojej duše je to čarokrásne prerývanie rozrývanie brázdenie vírenie časom ja som.. vo vnútri Teba som medzi štyrmi stenami som kúskami všade som Neha. Objavím Ťa pri sebe za ktorejkoľvek noci, keď si (kde si...) spomenieš v priestore tretieho oka...
fakt dobre :) nema chyby :) davam tip

pekne povedane, naso ;)

Naso
19. 04. 2001
Dát tip
duša je podobná magnetofónovej páske (alebo cédečku), na ktorú sa všeličo dá nahrať. Nahrávame tam neuveriteľné veci každý deň, niektoré sa časom prekryjú, niektoré trvajú (Tvoje objatie // cítim // stálou časťou svojej duše), lebo chceme aby trvali, aby nám tá krásna pesnička večne hrala. Tvoj slovesný opis tohoto stavu, zdôraznený kadenciou slov je však jemný, taký nevtierateľný (si kúskami všade) a dávaš najavo, že duševno nejde len tak ´vymazať´ keď za ktorejkoľvek noci objavuješ to, čo objaviť chceš. Áno, aj tentokrát T.

NoHead
08. 03. 2001
Dát tip
hmm aj toto je celkom chutna zalezitost ... mnam mnam :o))

Silvinka
28. 02. 2001
Dát tip
Janis :o)) zabudla si na rolničky :o))). PS: Kde teraz beží Darja?

Janis
28. 02. 2001
Dát tip
:-)))))))))))))) (dobře.dobře...napravuju...víc sluníčka..víc korálků...a víc slunečnic...a víc rolniček:-))) (to by jsi chtěla vědět..a neřeknu neřeknu...Ty máš Aziho..já mám Trenta..o něj se budu i prát..takže bacha na mně:-))))))))))))))))))

Janis
24. 02. 2001
Dát tip
nechce se mi brečet..(je to dobře)? nevím.. ale snad jen ...víc korálků víc slunce a víc slunečnic :) ☼ (jste krásní..............i když o Trentovi z Darji víme obě svý) :))))))))

zámek
18. 10. 2000
Dát tip
... chce se mi plakat ... i když to mám asi zpřeházené ...

Regins
29. 06. 2000
Dát tip
No jo, to je láska... ze šťastný lásky vzikne vždycky něco úchvatnýho nádherně to hřeje Vzpomínám na ten bláznivej pocit plnej mravenčení A taky Tipuju

Anonym
30. 05. 2000
Dát tip
tak tohle se mi libi hodne :)

zámek
11. 05. 2000
Dát tip
... tady jen TIP ! ... buď ti přáno splývat a úsměvem srdce čarovat ... Díky !

Sarken
09. 05. 2000
Dát tip
sestřičkóóóoóóóóóóóoó´!!!!! je to nádherný…strašně vám to oběma přeju…a…a…ještě tip

AZALIN
03. 05. 2000
Dát tip
Bez dechu... však víš....... :-)

Stepca
02. 05. 2000
Dát tip
ale to je DOBRÝ.

O.S.to6
02. 05. 2000
Dát tip
Když Tě objímám, jsem: . Vzpomínám ve třetím prostoru. Líbí.Moc.Dost.

Jákob
02. 05. 2000
Dát tip
výborné (*)

Sly
02. 05. 2000
Dát tip
JSI - JSEM - JSME ach... třetí oko? co to... LÁSKA to je mé oko MEDITACE to jsou oči těším se

Bibša
02. 05. 2000
Dát tip
Hm, hm, hm, my tě neměli nechat spát na tom balkoně:-( Acho, jo, laska je nemoc, ale moc ti sluší!!

Tynic
02. 05. 2000
Dát tip
Je to nádhera, když člověk ví, o čem ten druhý píše (ne že bych zažíval to samé..). Tvoje láska šla vidět holým okem. Moje třetí oko mi spadlo ve vlaku směrem Ostrava... :o) P.S. i když dávám přednost veršovanějším věcím přeci tipuji !

saggit
02. 05. 2000
Dát tip
Umíš prostoupit až do hloubky duše, za to TIP. Dík.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru