Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

můj deníčku, aneb Karlštejn očima Totemáka ...

02. 05. 2000
0
0
2373
Autor
Jim_Page_LZ

promiňte mi neupravenou formu ... přepsal jsem to narychlo ze svýho deníku ... pane jo, jakej to dětinskej nápad vést si deník :o) třeba právě proto, abych Písmákům mohl napsat, co si o nich myslím :o) omlouvám se některým, kteří se objevili na Karlštejně a já jsem neměl tu příležitost zaznamenat je do svých myšlenek ... předně Špuntík se slečnou (vybral docela fajn hospu) ... a Betty ani netušim, že tam vůbec byla???

prší a voní tráva a já jsem sedim v okně a přemýšlím o celém tom víkendu ... a taky jsem si vybavuju všechny ty lidičky, co jsem za ten víkend poznal ... vzpomněl jsem si na Šílenou, která otvírá život naruby a pořád se usmívá, a na Merleho, kterej pořád nějakou objímal, a na Silvinku, holku s krásnejma očima a úsměvem, a Azalina, oranžového čajovníka, kterej byl vždycky nejvděčnější za každou zahranou písničku na kytaru (se Silvinkou jim to sluší :o) ), a taky na Zazooa (s přítelkyní a psem), a jeho drsný, bestiální a přitom poetický humor oplývající tolika metaforama, že mi málem smíchy popraskaly břišní svaly, Olda - ohromně milej človíček, kterej se na mě nezlobil, že jsem z Totemu :o), Sarken - začínající nadějná básnířka a prima holka, Víla - tiché slunce, přesvědčila mě o tom, že ticho skrývá hromadu slov a nakreslených myšlenek (klidne bych si od ní nechal pokreslit celej sešit, a kdo ví, možná i život) , Sly - člověk, jehož svět je potažen kůží na buben, za úsvitu tříští o skály údery bubnů, Bambulka - ohromně trpělivá a příjemná slečna, Domorodec (horský vůdce) - oheň mu tančil ve vlasech (alespoň podle Zazooa :o)) ) , život mu pod prsty kreslí výkřiky bubnu, Bříza - s pokorou a hlavně nadšením jsem poslouchal, jak válí na kytaru, i když mě moc neuznává (a LZ taky ne :o) ), Ramon se vždycky oklepala, když uslyšela název Totem, a rozhlížela se po Totemácích, kdo stál Dušanovi jako vzor pro symboly lebek z Totemu :o), ohromně skvělá holka, Tinic - když jsem hrál na kytaru, upřeně mě pozoroval, těžko říct, co si o mně myslel :o) , těším se na jeho fotky, Papouch, Dědouch a dcera - největší beatníci a úleťáci, který jsem mohl kdy potkat, ohromně mě mrzí, že jsem nelsyšel hru na konev ... snad příště, pak tam byli ještě nějací dva kluci, kteří byli malinko mimo všechny ostatní, skoro nemluvili, přesto jsem jim rozumněl. Kapky deště polyká lačný chodník, sedím v okně, a do slov kreslím vzpomínky ... a taky už chci bejt zase kámoš Sonatiny, i když už jsem to chtěl minulej tejden vzdát, slz neni nikdy málo a kolena už mam otlačený :o) ... a taky si snad začínám rozumnět s Lyrykem ... a taky jsem se poznal s Bibšou, slunce, které rozdává srdce na dlani, a na každého se usmívá, nejupřimnější bytost, kterou znám, a taky jsem si jí pořád prohlížel a přemýšlel o tom zázraku, co nosí pod srdcem. Bude z ní krásná maminka. a taky už si s ní nějakej tejden píšu, ale najednou jsme oba nevěděli o čem mluvit, nevěděl jsem, co s tim, chtěl jsem se na ni usmívat, ale každej úsměv mi odplavily vrásky na čele a taky si vzpomínám, že jsem se pořád mračil a s nikým moc nemluvil, až v neděli, a taky jsme zmokli a pak jeli domů a někdo nás ve vlaku pochválil, že zpíváme hezky, a taky jsme se loučili a já se probudil až v prázdnym bytě, a taky jsem si zakázal o tom víkendu přemejšlet, a o vůbec o všech lidech, abych zase nesmutnil a neseděl v okně a neposlouchal déšť událostí a taky jsem si řekl, že tenhle záznam z deníku nespálim, ale pošlu ho Bibše (dneska jsem se rozhodl ho zveřejnit i tady na Písmáku), aby věděla, že i když jsem šetřil slovy a moc nemluvil a radši zpíval, tak že jsem tam pořád byl, každou vteřinou, s každým človíčkem, kterej se mi podepsal na duši nesmazatelnym inkoustem ... a taky pořád ještě prší, a mně je zima, a jsem ospalej, asi slezu z okna a půjdu spát Můj milý deníčku, pozdravuj Písmáky ...
Merle
05. 05. 2000
Dát tip
sakra, tak si představuju příští sraz, a myslím,že už se do té čajovny asi nevejdeme... ale to bude NĚCO :-))))))

dupus
04. 05. 2000
Dát tip
Ahojky podruhe...jeste k tomu, proc jsme moc spolecne nepokecali. Proste jsme byli trochu opatrni na cizim uzemi. Ale abych pravdu rekl ono staci sdilet spolecnou atmosferu u spolecneho ohne a mnohdy to rekne vice nez slova...Takze nam (nebo tedy me osobne) dejte trochu casu a uvidime, co se z toho vylihne :)) Jinak tedy k tomu predstavovani...mozna to mel ucinit nekdo, kdo zna obe strany, mozna jsem mel stanout uprostred vseho a zvolat>>> Zde stoji Totik z rodu Totiku osobnim jmenem Dusan prezdivany dupus a po me levici Martin taktez z rodu Totiku prezdivany Martin :)...a tam nekde mezi vama, jenz hraje na strunny nastroj, Petr Totik riznuty pismakem vsemi uznavany jako Jimmy_Page... Ne delam si srandu...me se to libilo jak to probehlo a od prvniho setkani jsem necekal ani nic jineho nez vzajemne otukavani. Jsem tak trochu uzavrene povahy, ale ve vasi spolecnosti mi bylo fakt prijemne...zas nekdy se na vas tesi Dusan

zolli
03. 05. 2000
Dát tip
Přijeď rada Tě uvidím Ete:o)

Merle
03. 05. 2000
Dát tip
zase ženský... jako bych už tak neměl špatnou pověst... to sis nemohl všimnout třeba, že jsem měl jedinou pořádnou baterku? No dobře no, uznávám, že tohle bylo vidět víc... Ale dotlačil jsi mě k tomu, že píšu vlastní, celopopisnej pohled...

Miroslawek
03. 05. 2000
Dát tip
Dany: Jo.

Jim_Page_LZ
03. 05. 2000
Dát tip
pane jo, decka, vas je ;o) diky moc za reakce ... uprimne receno jsem to nechtel nikomu davat cist, jenom mi tak hrablo a sepsal jsem v rychlosti, co me napadalo ... Silvinka ... to si pis, ze se uvidime priste ;o) uz se tesim, az na me zamrkas svymi krasnymi ocisky ;o) ... Dany ... ne, to nemela byt vycitka ... ja jsem taky nemluvil ... a jen se rozhlizel ... rozumim tomu ... Tynic ... ne, ja to nemyslel zle ;o) ... jenom jsem si rikal, co si o mne asi tak myslis ;o) ... no ... balit od kluku se nechavam vyjimecne ;o))) Sonatina ... slibuju, ze uz vickrat nebudu duverive vahajici (nebo vahave duverivy?) ;o)) poeticke oci? skoda, ze neumej psat basnicky ;o) Merle ... ale ne, taky jsem to nemyslel zle ... ta baterka prisla fakt vhod ;o) zolli ... tak fajn, nekde sezenu vtip o skleroticke blondynce ... ale ... neber to prilis osobne ;o) decka diky moc ... ahojky ...

dupus
03. 05. 2000
Dát tip
No nakoukl jsem tu taky a neda mi abych se neozval... Hlavne zdravim vsechny, ktere jsem mel moznost poznat a prozit s Vami prijemnou a pohodovou Ameriku. :) Jestli Vam pripadalo, ze jsme byli trosku uzavreni, nedivte se, byli jste v presile :) Opravdu jsem jsem jel na sraz se smisenymi pocity. Ty se ale uplne rozplynuli , kdyz jsem poznal, jak pohodova parta jste. Nejvice me odzbrojil Zazoo svym promyslenym vtipkovanim, ktere ma asi fakt vrozene :) Budu si muset precist nektere z Tvych povidek, o kterych vsichni basnily. Ale Zazoo do te posledni lahve jsme se fakt nemeli poustet :)) Vim, ze jsem chvilku bloudil po okoli a v domeni, ze vzchopim a poslepuji sve zbytky vedomi se sel i vykoupat. Nic nepomohlo a na ten vecer me telo vzpominalo jeste dva dny pote. V mysli mi doufam vsichni vydrzite mnohem dele :) Petre pekne jsi vystihl ucastniky "zajezdu"... videl jsem vas podobne, ale ty jmena se mi s pokrocilou dobou trosku pletly. Pokud budete priste poradat zase nejaky sraz a nebude Vam vadit pritomnost Totíků (jak na nas volal Zazoo), klidne dejte vedet... PS: Parkrat padl nazor, ze jsou na nasi strance nejake lebky...budu s tim muset asi neco udelat. Ten Totemek mel vypadat jako mily a usmivajici se. :)) Mate-li nejake napady sem s nima...

Merle
03. 05. 2000
Dát tip
Dupus: ono kdyby ste se představili aspoň přezdívkama... až pozdě jsem zjistil, že ten druhej byl Zborník!!

Bříza
03. 05. 2000
Dát tip
Jimie: :c) - kecáš ! Uznávám Page, Planta i Bonhama - stejně jako Tebe ! Na všechno bylo hrozně málo času a ten "motorovej olej" nám ho ještě zkrátil ... :c( TOTÍCI (squělej název zazoo): :c) :c) :c) rád jsem Vás poznal ! Jste jakoby vážnější starší bratři Písmáků... těším se na další kontakty - asi se budu muset podívat na TOTEM :c) Merle ! :c) --- nebejt toho, žes toužil do štoly, měl bys jako jedinej baterku ? - ale díky Tobě možná nikdo nespadl při nočním výstupu po skále obtížnosti III UIAA prostřednictvím ostnatého drátu (mimochodem - všimli jste si, jaká je Ramona opice -"ve smyslu lezkyně !!!" a otužilka ?) Sonatino - chyběli jste nám tam ...

Jim_Page_LZ
03. 05. 2000
Dát tip
Břízo, já to nijak zle nemyslel, jenom jsem zaslech pár hlášek na LZ :o) ... spíš to beru jako psinu ... fakt hraješ úžasně ... těšim se na další session :o) slibuju, že se naučim líp kulečník :o)))na černou kouli už si budu dávat větší pozor :o)))

nemam
03. 05. 2000
Dát tip
ja tam nebyl a vubec vas neznam ale chtel bych vas znat napiste mi

Eternal
03. 05. 2000
Dát tip
Ono by víc lidí rádo vidělo Eternala :o)))))) Tak třeba to přání lidem vyplním. Rád plním přání :o)

Merle
03. 05. 2000
Dát tip
nemám: napiš ty... s cizíma si zásadně nepovídám, a když začneš, už cizí nebudeš ;-)))

Sarken
03. 05. 2000
Dát tip
Jimi: dík za vzpomínky ach jo, chtěla bych vrátit čas, ale Dokud se zpívá, ještě se neumřela a tak se příštího srazíku snad dožiju Dupus a všichni Totíci(to je božský):je přece jedno, jestli jste z Totema nebo z Písmáka jste super lidi a já jsem fakt ráda, že jsem vás poznala, i když jsme si moc nepokecali

Sarken
03. 05. 2000
Dát tip
.

AZALIN
03. 05. 2000
Dát tip
Jooooooooooooooo.... tak to má bejt... kytara a pohodička.. :-))) Díky za všecky písničky a nejenom za ně! :-))))))) A příště se prosímtě nauč ten PETĚRBURG!!! A taky SARAJEVO!!! A JEŠTĚ MI SCHÁZÍŠ.. no prostě všecky.. ;-)))

Silvinka
03. 05. 2000
Dát tip
Jo a taky šplouchy šplouchy, štika žere mouchy, žbluňky žbluňky a Merle meruňky... Ehm... hňhň Merlíček :o)

ALOHA
03. 05. 2000
Dát tip
Jim : ten tvoj deníček ja fajn ! :-) tak nieže ho necháš vo vrecku a bude kolovať v práčke :-) Díky za postrehy, a lichôtky :-) Viem Ramona si koledovala o facku, ale nemyslela to zle :-) Ale tie lebky na toteme sú ako som povedala :-) Povedzte vašej totem sektárke, žeby sekretárke ? nech sa usmeje a hoďte tam radšej jej fotku, než jej rtg snímok :-) Bez zlomyseľnosti ALOHA :-)

ALOHA
03. 05. 2000
Dát tip
Jim+Bříza ! nemý obdiv k vašej hudbe ! Bříza, opičiak jeden, že ja som ťa nepredbehla cestou späť a neskočila ti zo stromu za krk :-))) No fakt je, že mám banány rada :-) Dupus, ALOHA je asociálka, nevedela by nakresliť také lebky, iba gibicuje. Neber si to tak :-))) Mám vás všetkých rada :-)

Laďa
02. 05. 2000
Dát tip
To je v pytli. Dokázal jsi, že teď mě teprve mrzí, že jsem tam nebyla. I že jsem tě nepotkala a Silvinku a ....všechny. Takhle tě vážně neznam. Duše snílka?

zolli
02. 05. 2000
Dát tip
Skvele distingovany pismak, ktery vlastne vubec neni sterilni. Ejhle člověk!§ To mi padl kamen ze srdce, ja uz se bala, te bezmikrobni zony..jo a kde mas tu milou a okouzlujici zolli? Co se neustale celou sobotu snazila prolomit vasi sektarskou uzavrenost? Och zustavam zapomenuta jako tolik jinych prede mnou i po mne... Jime JIme JIMe JIME :o)) me opominute srdce asi napise do totemu za tres basen :o))

Jim_Page_LZ
02. 05. 2000
Dát tip
do pytle ... Zolli ... fakt se ohromne moc omlouvam ... fakt se stydim ... ;o( Zolli ... nepoznala Dušana a Martina z Totemu, přestože je viděla u nás v divadle :o) ... osůbka, která mi už nějakej ten pátek promíjí mé infantilní vtipy o blondýnách :o) a hezky se směje :o) (snad mi to manžel odpustí :o) )

Sly
02. 05. 2000
Dát tip
ach... nechť můj buben zahladí stopy slz v kytarových očích. fííííííííííííííí... Přelezl jsem plot zul šněrovací boty...lalalala vojáčku co ti je máš ruce z železa...lalalalala... Nohavica by byl hrdý.... A já jsem hrdý, že jsem mohl zpívat po tvém boku, ach... je)))))))))))))) bylo to super... ach...

Jim_Page_LZ
02. 05. 2000
Dát tip
jo jo jo ... ruce z zeleza mam ... obzvlast po tom lezeni po ostnatym drate ;o)

Bambulka
02. 05. 2000
Dát tip
Ach... Nevidela jsem to vsechno az tak super, ale vselku lze rict, ze jsem rozhodne rada, ze ten sraz byl a ze jsem se ho zucastnila. Dokazal jsi me vratit zpet, tam mezi ty krasne lidicky a krasnou prirodu, dekuju!!!

Eternal
02. 05. 2000
Dát tip
Laďo, já mám najednou taky pocit, že jsem přišel o moc hezký sraz. Ale nelituji toho, možná příště, nebo někdy jindy, Eternal je věčný :o) Možná že jsem se bál, že bych mezi vás nezapadl a proto jsem nepřijel. Asi nebyl ten pravý čas.

Silvinka
02. 05. 2000
Dát tip
Jimi, dojal si ma, mam slzicky v ociach a usmievam sa cez ne na Teba na dialku...Teraz Ta zacinam spoznavat a nahle je mi luto, ze sme sa na tom zraziku viac neporozpravali.! Snad nabuduce, dufam, ze Ta stretnem. Btw. Bibsa bude naozaj krasna maminka!

Dany
02. 05. 2000
Dát tip
Tady je jeden z těch kluků .... kteří moc nemluvili .... spíše poslouchali a .... .... chtěl jsem jen říci .... že jsem malinko rezervovaný člověk a začít opravdu rozprávět s ostatními pro mne znamená .... nejdříve je opravdu poznat .... .... všem .... které má upjatost jakkoliv iritovala .... bych se chtěl omluvit .... já prostě jen poslouchal a snažil se o každém z vás dozvědět co nejvíce .... až teď .... když jsem si vše tisíckrát promítl .... zažívám krásný pocit .... a o to víc se těším na další kontakt s vámi .... .... sleduji diskuse o Karlštejně .... jsem člověk který se o literaturu zajímá z té vážnější strany .... a proto bych snad měl patřit do řad Krytykových .... ale není tomu tak .... čím více o tom přemýšlím .... tím více se kloním k názoru .... že v tom všem hraje roli .... literární ambice jednoho či druhého ....

Tynic
02. 05. 2000
Dát tip
Krásně jsi to napsal ! Jsi prostě poetická duše... P.S. Fakt jsem na Tebe tak děsně zíral ? Tak to se omlouvám...já jsem chtěl prostě jen pochytit co nejvíce od člověka, který umí nádherně hrát na kytaru...( fakt jsem Tě nechtěl sbalit ! :o))) P.S. 2 No není Písmák lepší než Totem ??? ;o)

zolli
02. 05. 2000
Dát tip
Ete, drahy, koukam kam vitr tam plast :o) vlastně promiň ty máš potíže číst bez diakritiky :o) možná bys z toho zas udělal plast, tak KAM VÍTR, TAM PLÁŠŤ :o) Příště doporučuji vítr co vane přímo na sraz /né na sráz :o))/ Jime :o))) tak ja se stanu povestna jako blondyna co ma sklerozu, hezky no...

Eternal
02. 05. 2000
Dát tip
Zolli: Kdepak, vím co dělám, ale je pravda že se rád nechávám zmanipulovat :o) Až nyní se váha převážila na stranu srazu, takže na příštím snad budu, jestli to vyjde tak jak si představuji :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru