Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Posledni vecer

06. 02. 2003
2
0
823
Autor
Pierotka

Predem se omlouvam za zvolenou kategorii, ale opravdu to neni moc pro radost...

Opět jsem tam, kde jsem doufala, že již nikdy nebudu... Opět stojím v okně pokoje v desátém patře a vítr si pohrává s mou rovnováhou. Ptám se sama sebe "proč?", ale odpověď si dát nedokáži. Doufala jsem, že je toto již za mnou, ale zřejmě není...

Zoufalá naivito!!!

Balancuji na hraně života a smrti... Směji se.

Je to zoufalý smích, ten nejzoufalejší jaký jste kdy slyšeli... Ale je to smích! A to mě děsí... Už nikdy jsem tu neměla stát!! Už dávno jsem pohřbila minulost a s maskou smíška zabouchla dveře její hrobky.

Nikdo nic nepoznal.

Nikdo nepoznal, že jsem zavraždila sama sebe a nikdo by na to ani nepřišel, avšak mé srdce, schované pod podlahou, bije již příliš hlasitě.Třeští mi hlava z každé jeho rány. A proto jsem tu. Každý z těch úderů je jako popostrčení halapartnou. Jako by mi má minulost vystrojila parádní popravu a teď mne s hanbou dostrkávala k oprátce. Slyším smích. Vychází z mé hlavy. Smích mé minulosti, které jsem chtěla utéci.

Je zpět.

Moc dlouho jsem spala u studny, zatímco ona neúnavně běžela za mnou. Dohnala mne a nelítostně srazila na kolena.

 Bum,bum... Má hlava!!! Zacpávám si uši, ale tím zvuk jen zesiluje. BUM, BUM! 

Ztrácím vládu nad svou myslí a jediné čemu se poddávám jsou tupé údery v mé hlavě.

Vítr si všiml mé nekontrolovatelnosti a ze všech sil se do mě opřel. Konečně uspěl.

Zlomek vteřiny vrávorám, ale poté si uvědomuji svou bezmocnost a sama se vrhám do temné náruči.

Na poslední chvíli se ještě z posledních sil odrážím.

Mám šílený pocit vítězství...

"Těď mne již má minulost nedož..."


Pierotka
09. 02. 2003
Dát tip
Mela sem chut vsechno zkoncit, ale prave jen diky zvedavosti na dny pristi jsem to udelala jen "na papire". Jinak dekuju.

Acquarius
09. 02. 2003
Dát tip
to je fajn! :-) jsem ráda, že jsi tady

Pierotka
09. 02. 2003
Dát tip
Casem se ukaze, jestli sem udelala dobre...:)

Yossarian
06. 02. 2003
Dát tip
přežilas? líbí se mi použití slova halapartna je to dobrý, dost citový, někdy bych chtěl rozumět všem problémům a umět je pomoc řešit tip

kikky
06. 02. 2003
Dát tip

Acquarius
06. 02. 2003
Dát tip
ale Písmák tě zachránil, ne?! a co být zvědavá na to dobré, co přijde? nemůže přece přijít jen samé špatné - to by nebyla rovnováha...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru