Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smutná

00. 00. 0000
6
0
2045
Autor
Babetka

Někdy jsem prostě smutná...

Najednou se života bojím,

jít vstříc osudu, lidem, slunci mám strach,

uprostřed svého světa sama stojím

a ráno otevřít oči začala jsem se bát.

 

Samota mě obklopuju i mezi lidmi,

i když mám přátele - známé i bližší,

rozdávám úsměv - veselý či mírný,

ale v noci polštář mé slzy marně tiší.

 

Proč nikdo mě nechce vzít pod svá křídla

a před krutostí světa navždy skrýt?

Jak šťastná a bezpečná bych i v cizí náruči byla,

tak proč mě v ní nikdo nechce mít?

 

Slza mi stéká po tváři

a můj smutek se odplavuje s ní,

třeba i v mém životě láska zazáří,

jen musím doufat, věřit a snít.


Babetka
26. 06. 2004
Dát tip
Já si nemůžu pomoct! :-) Jsem totiž ráda, že ty jsi rád, že já jsem ráda... :-)))

Beezer
23. 06. 2004
Dát tip
Hele :-) Nezačínej s tím zase :-)) P.S. Jsem taky rád že si ráda :-)))

Babetka
20. 06. 2004
Dát tip
Jojo, vím. :-) Já jsem taky ráda... :-))

Beezer
16. 06. 2004
Dát tip
A já su rád, že ty jsi ráda, že... no... Víš co myslím :-)))

Babetka
07. 06. 2004
Dát tip
A já jsem ráda, že ty si rád, že já jsem ráda. :-)

Beezer
06. 06. 2004
Dát tip
Jsem rád, že si ráda :-) ... a že takhle nepřemejšlím sám.

Babetka
04. 06. 2004
Dát tip
To jsem ráda, že mě chápeš. :-)

Babetka
02. 06. 2004
Dát tip
Děkuju za milou a konstruktivní kritiku! S tím drhnutím máš pravdu, ale když já mám zásadu už dopsaný básničky neopravovat, protože v té chvíli se ode mě osamostatní a žijí si svým vlastním životem. A berou se takové jaké jsou - i z drhnutím a já jim nechci brát jejich osobnost . :-)

Beezer
02. 06. 2004
Dát tip
Naprosto souhlasím. Nikdy neopravuji již napsaná díla (vyjma hrubek pochopitelně :-)) Zcela sdílím tvůj názor na jejich život. Básně jsou přeci součástí nás. Nemůžeme měnit svou osobnost.

Beezer
30. 05. 2004
Dát tip
trošilinku to občas zaškrábe. Ale ta myšlenka a to podání je opravdu krásný. Chtělo by to občas pohrát si se slovíčkama, ale je to hluboké jako sama duše. Moc pěkný. Závěr lehce s optimismem... líbí

Babetka
23. 04. 2004
Dát tip
Tak to jsem na jednu stranu ráda, že to taky tak cítíš a na druhou stranu mi to je líto, protože z vlastní zkušenosti vím, že to moc fajn pocit není. Já jsem se ho ještě nezbavila a to doufání mi taky pomale dochází... Ale nesmíme to vzdávat, ju? Jednou bude určitě líp! Snad... PS: Díky...

Murtis
07. 04. 2004
Dát tip
Přesně tak, přesto, kdyby sis chtěla trochu zasmutnit, přečti si můj výplod s názvem Čekání....:)

Babetka
06. 04. 2004
Dát tip
Tak já se budu taky opakovat - díky! :-) Mně se tenhle pocit neustále vrací. Někdy si připadám absolutně spokojená a jindy zase úplně sama, samotinká na celém světě... Třeba zrovna teď... Ale pořád se snažím neztrácet naději, že se to zase přehoupne a já se budu jen usmívat... Přeji ti, ať ji taky neztratíš!

_zek
04. 04. 2004
Dát tip
tak jsem si to přečetla znovu a musím uznat, že je to opravdu moc hezké - já vím, že se opakuju...Ty pocity jsou mi tak blízké, až to i bolí...

_zek
04. 04. 2004
Dát tip
znovu nemám slov...ty pocity jsou mi tak blízké, že to až bolí...(jo a taky mě bolí, že mi to tu furt nefunguje...:-)

Murtis
24. 03. 2004
Dát tip
Až na neforemnost některých rýmů... i když tobě, myslím o rýmy moc nešlo, spíš o vyjádření pocitů... Pěkné.

Babetka
24. 03. 2004
Dát tip
zek: Díky... Murtis: Já vím, že to občas drhne, asi jsem se moc zaměřila na ty "pocity". Ale já už jsem taková... :-) Každopádně díky za kritiku!

_zek
21. 03. 2004
Dát tip
tak tenhle pocit znám...moc hezké...

Katčenka
17. 11. 2003
Dát tip
Obcas se citim stejne...Hezky,moc! tip*

Thurin
17. 07. 2003
Dát tip
Já vím která. :)

Babetka
15. 07. 2003
Dát tip
A teď je otázkou, která z těch našich skutečností je ta "skutečná"... :-)

Thurin
02. 07. 2003
Dát tip
A já ne...

Thurin
23. 06. 2003
Dát tip
Skutečné je to, čemu věříme... :))))

Babetka
23. 06. 2003
Dát tip
A já věřím tomu, že jsem sobecká a proto je to pro mě skutečnost. :-)

Babetka
20. 06. 2003
Dát tip
Tak si nevěř. :-) Ale to na skutečnosti nic nemění...

Thurin
19. 06. 2003
Dát tip
Nevěřím... :)))

Thurin
18. 06. 2003
Dát tip
A co je to vlastně sobeckost?

Babetka
18. 06. 2003
Dát tip
Sobeckost je myslet jen na sebe a svůj prospěch, bez ohledu na druhé. Sobeckost je myslet si, že všichni jsou tu jen pro tebe a tvé starosti. Sobeckost je dělat si nároky na věci, lidi nebo lásku, co ti nepatří. Sobecké jsou činy, u nichž nedomyslíš důsledky, nebo je domyslíš, ale je ti jedno, že tím někomu ublížíš... A já občas skutečně sobecká jsem, ale zkouším se léčit. :-)

Thurin
16. 06. 2003
Dát tip
Nelži.... :)))

Babetka
16. 06. 2003
Dát tip
Dobrá, výrok, že nikdy nelžu, není pravdivý, v podstatě je to kravina. :-) Ale když jsme u toho, co je vlastně pravda?? Jo a sobecká vážně jsem, tak se se mnou nehádej, ju? :-))

Thurin
30. 05. 2003
Dát tip
Víš, že lhát se nemá...

Babetka
30. 05. 2003
Dát tip
Vždyť já nikdy nelžu! :-))

Thurin
24. 04. 2003
Dát tip
Ale?

Babetka
24. 04. 2003
Dát tip
A je to venku... :-))

Thurin
18. 04. 2003
Dát tip
To zní trochu sobecky,ne?

Babetka
18. 04. 2003
Dát tip
Thurin, vždyť já jsem sobecká! :-)

Archangel
16. 04. 2003
Dát tip
Nevěš hlavu, nejsi v tom sama ;-)

Babetka
16. 04. 2003
Dát tip
Archangel, děkuji, to jsem ráda :-)

Neewoa
14. 04. 2003
Dát tip
Krásne....trochu naivné....ale to už k láske patrí:))

Babetka
14. 04. 2003
Dát tip
Neewoa: Opět díky!! :-) Spíš to bude tak, že naivita patří ke mně... :-)

Neewoa
14. 04. 2003
Dát tip
Tak v tom niesi sama....:))Istú dávku naivity má asi každý....Inak by sme sa nedali tak ľahko popliesť a oklamať láskou...

Babetka
14. 04. 2003
Dát tip
A to by bylo škoda... Proto budu radši naivní a bláznivá a budu doufat a věřit a snít..., než abych se připravila o lásku...

Neewoa
14. 04. 2003
Dát tip
Tak v tomto s tebou súhlasím....Aj keď láska bolí...nestojí za to sa o ňu akokoľvek pripraviť:)

Babetka
14. 04. 2003
Dát tip
Pravda, pravda... :-)

pamadeus
13. 04. 2003
Dát tip
Možná se potkáme:))

Babetka
13. 04. 2003
Dát tip
Pamadeus: Snad.... :-)

Babetka
08. 04. 2003
Dát tip
Já vím, i to vysvobozování má svůj pravý čas, pravé místo a pravou osobu... Prostě si musím počkat... Já jen doufám, že se toho někdy dožiju...:-) Jinak děkuji za ..., to je vlastně jedno, díky za všechno!!!

Thurin
07. 04. 2003
Dát tip
Nemyslím si, že by jsi toho chtěla moc a neumím posoudit, co si kdo zaslouží, ale jedno vím jistě, ty básničky nejsou hloupé... Nic bych si nepřál víc než vysvobodit Tvoji duši, ale....

Babetka
05. 04. 2003
Dát tip
Tak já radši zkusím ten kotrmelec!:-) Možná bych toho chtěla po životě moc, možná chci i to, co si vlastně nezasloužím, možná je mým údělem o štěstí jen psát hloupé básničky, možná.....

Thurin
03. 04. 2003
Dát tip
Já taky ne a v tom je právě to kouzlo.....:-) Možná má strach, možná se nevyzná sám v sobě, možná teď není připravený a možná nechce ranit.....

Thurin
14. 03. 2003
Dát tip
Udělej kotrmelec, to mně vždycky rozveselí. A když to nepomůže, tak zkus ještě po zpátku.:) Copak ji nikdo nechce rozveselit?

Babetka
14. 03. 2003
Dát tip
Já kotrmelce moc neumím...:-) Pár lidiček by se na to rozveselení určitě našlo, ale jen jeden človíček má tu moc moji duši navždy vysvobodit, ale jelikož o tom asi neví, nebo nechce vědět, moc té moci nevyužívá... Sice by mi docela stačilo jen to, že existuje, bohužel lidské srdce je sobecké a chtělo by něco víc.....

Babetka
27. 02. 2003
Dát tip
Thurin: Má duše?? Nevím o ni o moc víc než ty, ale krásná a nehmotná mi rozhodně nepřipadá... Jinak by si nepřipadala smutná a osamělá... Jinak by ji někdo chtěl rozveselit a dělat jí společnost až do konce života...

Thurin
25. 02. 2003
Dát tip
Snít... Tvá duše je jak sen - krásná a nehmotná... Nemůžu říct nic jiného: Moc se mi to líbí...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru