Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Říkám mu Kluk!

03. 05. 2000
2
0
2039
Autor
Bambulka

Tak tohle je asi poslední...

Mezi křovím skákat po skalách lézt Slunce pozdravit vzhůru se nést. Duše se ztrácí žhavá koule klesá v jiné dimenzi mé srdce pak plesá. Energie tryská do všech stran jsi malým schůdkem do nebeských bran. Splývám s okolím skrz Tebe vnímám jsme tím Jedním letím a vším zpívám... Jsi víc než jen hora vyvřelin!
Prokletí
23. 10. 2000
Dát tip
*Říkám mu Kluk!: nejdřív k názvu: chválím Tě, víš moc dobře, kde používat velký písmena ... 3. sloka nesedí rytmicky ... "Jsi víc než jen hora vyvřelin!" ... moc hezká fráze ... celkový můj dojem je spíš z Tebe průměrný a bacha na Bibšu!!! Aloha: díky moc, krásný příspěvek... m.

Cid
20. 07. 2000
Dát tip
Tip za odvahu a za upřímnost. Je v tom až romantické velikášství, ale je to hezké.

Sarken
09. 05. 2000
Dát tip
jak poslední?! Bambi, tohle odmítám pochopit, nemůžem tě do něčeho nutit, já vím, ale…

saggit
04. 05. 2000
Dát tip
Energie v jiné dimenzi. Jo, čteš mi myšlenky. Je to super a má to něco do sebe i "šmrnc"

zolli
04. 05. 2000
Dát tip
Jina vira mi nebrani mit Te rada a poslouchat Te. Jsi velka holka vis co delas, ale preji si a verim, ze ne jen za sebe: Vrat se prosim BRZY! /moje verim neni pochybnost! Moje veřim je jistota!/ Jo vim kde se vzal muj prach! Jak ja na to mohla zapomenout! :o)) asi ta SLYjova tekavost z tela... /vi uz Sly kde ma trenyrky a triko?/

Merle
04. 05. 2000
Dát tip
:-))) jo, učíš se velice rychle...

ALOHA
04. 05. 2000
Dát tip
Bambulka, tie krásne chvíle snáď v náhlom sklamaní neporoznášaš po lúkach. Každá slza na krídlach je minizrkadlo nádhernej duše, je sama sebe odrazom očí. Bambuľka máš ich zelené a v každom je ešte pávie očko. Všimla som si, keď si nevšímal Sly ! + ALOHA +

Hippocampus
03. 05. 2000
Dát tip
Tak tohle šlape :))) ~doufám, že prolog mám chápat jako ...pro dnešek, jinak by to totiž byla věčná škoda.

Bibša
03. 05. 2000
Dát tip
Ano, pro dnešek! Zakazuji právem silnějšího končit! Píšeš mi tak krásné a povzbuzující kritiky, že bez nich by nemělo smysl psát básničky, koho jiného by to zajímalo :-) Neluč se, Holko!!! Kluk je kluk jako buk, trefné, krásné, závidění hodné :-))

Bambulka
03. 05. 2000
Dát tip
Bibšo, těch kritik přibyde, slibuju!!! Stáhla jsem si Tě domů, tak se máš na co těšit, jen to nebude hned... S tím loučením to je prostě takový... já to tak cítím a nechci to nutit jinak...

Rivka
03. 05. 2000
Dát tip
Dyk ses ani neohřála... koukej si zase sednout, ať nám nevyneseš spaní:-)))

Jákob
03. 05. 2000
Dát tip
Souhlasím s předchozími Bambulíku :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru