Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Panenská krev

10. 02. 2003
0
0
1287
Autor
olé

to co mě napadlo ve čtyři ráno

mladá žena

dosud mužem nedotčena

protahuje se ve spánku

 

své tělo nabízí červánkům

červeným

jak panenská krev ...

jež je v ní skryta


Zbora
10. 01. 2005
Dát tip
Kytko, ty jsi byla u toho? Nejsi jedna z hlavních postav? :o)

Zboro vo mě by se nikdy nepsalo... :-)) a doufám, že taky nebude... tedy píše se tu o mně a pro mě, ale naštěstí to nejde poznat.... byste se pak divili... :-)) a nejsem hlavní postava, jedině bych byla krvavá Marry, ale vo té tu nejni ani zmínka... :-))

Zbora
10. 01. 2005
Dát tip
Ty jsi tajemná...nestraš! :O)))

straš, straš... :-)) mno jo, su ten vobjekt v těch nejmenovanejch horách... bo eště Čachtická paní... :-))

Zbora
10. 01. 2005
Dát tip
Myslíš, předpokládám, vysílač na Ještědu :o)

hech, nejsu ceci žádná korouhvička bych chytala nějaké divné signály, dycky mě z toho bolí hlavinka... :-)

Zboro.. eee???

altíku, myslíš, že byla když to dílo vznikalo? :-))

klub - emnice moc červené.. Doplňuji, že důvody pro zařazení jsou vysvětleny zde, v Etickém kodexu klubu.

Zbora
07. 01. 2005
Dát tip
Kytko, kde až to brouzdáš? Já vím jsi taková "nadčasová". Dovol, abych Ti připomenul...je rok 2005!

olé
11. 02. 2003
Dát tip
myslíš,že mladá nedotčená žena má jenom nezkažené sny ? v nabízení se červánkům je snaha vyjádřit touhu, jinak díky za nápad:)

olé
11. 02. 2003
Dát tip
myslím, že by spíš ztratila pointu, ale děkuju za nápad:)

Shammann
11. 02. 2003
Dát tip
Neztratila, zamysli se nad tím:-)

Slunéčko
11. 02. 2003
Dát tip
Souhlasím s přílišnou kumulací červené, zkus pracovat s náznakem...Ten nápad by mohl mít mnohem působivější vyznění..Navrhovat ti konkrétní slůvka nebudu, ať tě neovlivňuju a máš víc prostoru...

Shammann
10. 02. 2003
Dát tip
Druhá verš přílišná kumulace červené, první by zněla lépe mladá žena, mužem dosud nedotčena s rozkoší oddává se nezkaženým snům, ale to je jen můj návrh, čiň jak udáš za vhodné.

Tynic
10. 02. 2003
Dát tip
Myslím, že kdyby jsi báseň zkrátil o poslední dva řádky, nabyla by na poetičnosti. ;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru