Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Daemoon 6

04. 05. 2000
1
0
2347
Autor
Merle

tak konečně poslední díl...

*** Mečem jsem mával si pro legraci, zabraný s ním v živé konverzaci. "Furt samí démoni, to nemá šmak..." Najednou přede mnou stál velkej drak! Měňavý šupiny, zbarvený do ruda. Zuby jak sloní kly... Strašlivá obluda! Složený křídla a obrovský drápy... Všim jsem si že ke mě svůj pohled sklápí. Celý to bylo fakt opravdu děsivý. Nejhorší byly však ty oči zářivý... Najednou v hlavě se hlas meče ozval: "Pitomá ještěrka. Kdo ji sem pozval?" "Vezmi mě kámo a sejmem ji hlavu! Překáží v cestě, tak jsme jasně v právu." Hned na to lebku mi rozezněl hlas, vážný a hluboký, starý jak čas. "Neútoč mladíku, chceš-li žít dál. Nemám chuť abych si teď s tebou hrál." V myšlenek víru jsem hledal svou pravou. Drak ještě varovně zakroutil hlavou... V ruce jsem sevřel meč, vyrazil k útoku. Přemetem dostal se drakovi do boku. Ta mrštná potvora snadno se vyhla, ještě mi ocasem po nohou švihla. Divoký útok a zuřivý řev. Drakovy šupiny zalila krev... Jeho řev dost snadno překonal můj. Ozvěnou vracela ho dračí sluj... S odlesky na třpytných jeskyních zdech, drak na mě vypustil ohnivý dech. Rychleji než rychle kouzlil jsem ochranu, a ještě uskočil doleva na stranu. Mimo mé kouzlo teď panoval žár, že by v něm ocel už měnila tvar. I přes mou ochranu horký vzduch pronikal, dost jsem se potil a dech mi z plic unikal. Za věčných vteřin pár peklo to opadlo. Masivní tělo však na mě hned dopadlo. Ve tváři výraz už jako bych zemřel, ještě jsem naposled meč vzdorně sevřel... *** Zas jsem se probudil. Při vyučování! V ruce svíral pravítko... Proč? To nemám zdání. Učitel vyvolal mě abych ukázal, jak jsem se naučil příklad co přikázal. Přišel jsem k tabuli před celou třídu, do ruky vzal jsem si namoklou křídu. Kreslil jsem diagram se vzorci dokola, přitom jsem bůhvíproč myslel na sokola...
Danny
19. 04. 2001
Dát tip
nezbytně dobrý ŤAP

mike
20. 11. 2000
Dát tip
Závěr naprosto geniální, to spojení se začátkem !!! Na chvíli se ve mně zastavil dech, ten Daemon je možná nejlepší z té druhé várky. Na fantasy jsi génius. Sakra, tahle kritika bude asi hodně rozevlátá...

Prokletí
22. 10. 2000
Dát tip
jsemžto blp ... o-ou m.

Merle
18. 10. 2000
Dát tip
drak tu není jako vládce démonů... možná si to nepotřehl, ale celá ta básnička je o tom, jak se přání (podivně) uskutečňují, a drak bylo to poslední největší...

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
*Daemoon 6: spousta proseb o další Daemoony ... myslím, že se teď linie hezky uzavřela a další díly by nebyly už tak dobrý, protože nejsou v plánu ... mimochodem jsem trochu zprotiven tím drakem, bortí se mi posloupnost démonů ... nepřipadá mi, že drak je démonbů vládce... celkem hodnotím daemoony jako povedené, sice nemají žádnou oslnivou podmyšlenkmu umměleckou ... ale jsou hezky ................... Merlovský ;o) m.

Regins
10. 06. 2000
Dát tip
Za všechny díly:Líbí ,mám rád fantasy

Katerina
19. 05. 2000
Dát tip
Viz muj komentar pod Daemoon 5. Fakt ti to jde!!

Shark
17. 05. 2000
Dát tip
Bych pravdu rekl, jeste par let piluj a pak uz napises taky neco co bude citelny... Fantazy je vazne dobry tema, pudu do nej taky

Sarken
14. 05. 2000
Dát tip
cheche, skvělej závěr

Merle
09. 05. 2000
Dát tip
Papouch: dík, ale další díly nebudou... a basta ;-)) Tynic: není co odpouštět, já jsme věděl, že se to líbit nebude, ale prostě jsem to sem musel dát, když už jsem se s tím rok patlal...

nicka
09. 05. 2000
Dát tip
jako Pech

Tynic
06. 05. 2000
Dát tip
A já marně doufal, že se objeví Propeller of Might...teda, řeknu Ti to na rovinu : Zkalamal jsi mne i moji vrtuli ! ;o) Na tohle se jednoduše nezapomíná ! Jinak : Celkově to muselo dát dost práce...příběh snad až příliš jednoduchý...ale jako nějaké veršované vypravění zestárlého, mnoha boji otřelého bojovníka někde v šenku mezi ostatními hrdiny, to by bylo jiné kafe ! Chtelo by to dodělat nejakou kratší povídku a báseň zařadit tam...pak bych neměl nejmenších námitek...však sama o sobě působí až příliš prostě... Ona vlastně celá fantasy literatura působí dost jednoduše...ale proti gustu žádný dišputát ;o) P.S. na rovinu Ti řeknu, že se těším na jiné básničky než písmáckou novelu Daemoon...Doufám, že mi jednoho dne odpustíš mou troufalost...

Merle, ak ma mas aspon trochu rad, napises aj Daemoon 7.

Anonym
04. 05. 2000
Dát tip
To som sa nasmiala... Zlatovlasok

Semis
04. 05. 2000
Dát tip
Co dokáže taková ještěrka!!! Myslel, jsem že je ještě navštívíš v pekle, ale když ses probudil, tak se nedá nic dělat. :->

Merle
04. 05. 2000
Dát tip
po pravdě jsem to peklo ještě chtěl celý vybílit, ale nějak jsem k tomu už neměl to správný tvůrčí nadšení... po tom roce a tak... jsem rád, že aspoň někdo vydržel a dočetl to celý, vím že tohle se sem nehodí dík lidi fantasy i fantasii ZDAR!

papouch
04. 05. 2000
Dát tip
HODÍ a bastafidli. :-)) Eště !

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru