Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vesmírní lidé

11. 02. 2003
3
0
3108
Autor
ShadowDancer

Omlouvám se všem za použití této básničky z netu vesmirnych lidi (pod vedením A.Bendy). Dávám to sem jen jako ukázku toho, co je vše možné..... (Pláč povolen.)

 

MILUJTE SE A MĚJTE SE RÁDI

 

Milujte se a mějte se rádi,
v opačném případě jste ovládáni.

 

Láskou se stáváte pravými lidmi,
neláskou něčími loutkami.

 

Milováním získáváte svobodu, volnost a štěstí,
nemilováním pak dřinu, bolest a otroctví.

 

Neboť co je vaší přirozeností – je milování,
a co není – otroctví a problémy.

 

A tak se snažte lidé milí,
aby jste byli vysvobozeni.

 

Z tohoto snu zlého, neskutečného,
vašeho současného života na Zemi.

 

 

Milujeme vás. Vesmírní lidé.


Quinn
23. 02. 2003
Dát tip
A všichni se budou milovat a všem bude krásně a všechno bude dokonalý...no...jako utopie dobrý :o)

Seregil
18. 02. 2003
Dát tip
Já teda nepláču, ale milovat se je fajn... vytrvám....

TAM
17. 02. 2003
Dát tip
Pláči. Právě v Brně proběhla přednáška Páně Bendy. Plakal jsem též, Nemohl jsem jít na božskou komedii, páč jsem chořel. Příště, ale půjdu. Mám pro srandu uděláno.

Hakim
14. 02. 2003
Dát tip
WOW! Dobrý... Milunji vás všechny... bez legrace:o)

Aki: Také bůh??? Ale pokud vím, tak jenom Hospodin z naší komunity má milovat všechny. Já jsem Pán Stínů a na milování úplně cizích lidí tak nějak.... ehmmm, milování úplně cizích lidí neprosazuji... :-)

HarryHacker
14. 02. 2003
Dát tip
Aki, ShadowDancer: Bůh? Pán Stínů? Já jsem informystická vícerozměrná bytost a milování/nemilování ponechávám na konkrétní implementaci...

Aki
14. 02. 2003
Dát tip
Dancer: to mně zase milování cizích lidí až tak neva... zvlášť pěkných holek... :o) Hacker: fuj, tak něco takovýho bych fakt bejt nechtěl... :o) hele a jak to děláš, když je holka staršího ročníku a nemá PS2? jedeš přes redukci? :o))

Já teda inžinýra Bendu ráda nemám, ale kdyby humříl, aj bych si na jeho hrobě zatancovala... zaplakala, jsem chtěla říct.

Vio
13. 02. 2003
Dát tip
Proklí, už sem namydlený ;-)

Armand
13. 02. 2003
Dát tip
Prokletí: :)))

ulita
13. 02. 2003
Dát tip
óó ano - na tohle čekám celý svůj dosavadní život...! :))

Albi: Promiň, ale něco tak blbého muselo přijít ven..... Pročítal jsem jejich web a skutečně jsem nemohl a pak přišlo toto.... ... A já stále ještě nemohu... :-))))

Jochanien
13. 02. 2003
Dát tip
Proklí: ti nesmírní blbci mě dorazili:-))))))) namydlení je sice důležité, ale ještě důležitější je spláchnout to pak čistou vodou - ono když na sobě necháš zaschnout mydlinky - taky pěkná fujka:-)

Cyndi
13. 02. 2003
Dát tip
brr brrr... výzvy k všeobjímající láskyplnosti mi přiváděj´ projímavý oučinky a trnutí zubů... a výslovně si zakazuju, abyste mne milovali/y bez mýho dovolení a bez náležitě zdůvodněnýho popudu... je vám to doufám všem jasný... ;-)))

Armand
13. 02. 2003
Dát tip
ok, pudu po pudu .-)

Shammann
13. 02. 2003
Dát tip
Prokletí:To je na voskara ty vole!

Aki
13. 02. 2003
Dát tip
Cyndi: náležitě zdůvodněnej popud ti zdůvodním úplně jednoduše... prostě pudy.... :o))

Vio
13. 02. 2003
Dát tip
Cyndi: ještě že mám ten generální pardon ;-) Aki: zkus to zdůvodnit mně! ;-)

Aki
13. 02. 2003
Dát tip
Vio: totéž co Cyndi... až pudeš na půdu (nejlíp s nějakou lepou děvou), tak se po nějakým tom pudu mrkni, určitě jich tam pár bude... pak už ti to dojde samo i bez zdůvodnění... :o))

Vio
13. 02. 2003
Dát tip
Aki: obávám se, žes neporozuměl ;-) Myslím, že přede mnou jakýkoliv pud týkající se Cyndi neobhájíš ani náhodou ;-)

Cyndi
13. 02. 2003
Dát tip
Aki: troufám si poznamenat, že Viovo odchod s lepou děvou kamkolif na půdu by bez ohledu na puzení nemuseli přečkat ani jeden... ;-)))

houba
13. 02. 2003
Dát tip
:o)

Aki
13. 02. 2003
Dát tip
Cyndi & Vio: šmankote, jak má člověk vědět, že vy dva patříte k sobě? :o) tady se jeden dostane do průseru, ani neví jak :o))

papouch
13. 02. 2003
Dát tip
Aki hrupka! .. pýše se - xobje - :-)

Jony
13. 02. 2003
Dát tip
Miluju, ale nikdo nemiluje mě! :o(

Aki
13. 02. 2003
Dát tip
Jony: neboj, Aki tě miluje... páč Aki je bůh a ten musí mít rád všecky... ikdyž ho to někdy pěkně sere... :o))

Yfča
12. 02. 2003
Dát tip
Dík. Bude se mi dobře usínat... :o)

Armand
12. 02. 2003
Dát tip
nebylo tam někde ještě připsáno: "a milováni budete jen když zaplatíte obnos XY jenž bude darem vesmírným bytostem"? :))) ... není od nich příliš laskavé, že nám z života dělají "sen zlý, neskutečný" což? :)))

Vio
12. 02. 2003
Dát tip
"Milujte se a mějte se rádi, v opačném případě jste ovládáni." tssssssss.... já miluju seč můžu a stejně jsem ovládán ;-)

Armand
12. 02. 2003
Dát tip
Vio: the best you can is good enough.. nebo.. ne? :))))

hra
12. 02. 2003
Dát tip
Vio?........? :c)

Knihovník
12. 02. 2003
Dát tip
"Jsme vesmírní lidé, odpor je marný, budete zachráněni do talíře ... "

hermit
12. 02. 2003
Dát tip
(...................:-DDD.............)

Jochanien
12. 02. 2003
Dát tip
Vio::-))) ha-čím?

Vio
12. 02. 2003
Dát tip
Joch: tím, čím miluju ;-) Armand: Must be... ;-)

Shammann
12. 02. 2003
Dát tip
Brečim.Ale víc nečekej.

Aki
12. 02. 2003
Dát tip
já sem taky ves-mířan... se chystám přestěhovat na vesnici... :o)

Shammann
12. 02. 2003
Dát tip
Aki:tak upřímnou jo?

gd
12. 02. 2003
Dát tip
ach. vesmírní lidé... ještě teď je mi líto, že jsem prošvihl jejich celosvětový kongres lásky. no nic. vyjde to příště...

Helen
12. 02. 2003
Dát tip
Aki: :-)

aRmida
12. 02. 2003
Dát tip
kdysi se naše firemní mailová adresa dostala do jejich adresáře, takže nám pravidelně posílali nějaké svoje nesmyslné upoutávky a informace. když jsem se snažil je kontaktovat s prosbou, aby toho nechali, nebylo to možné, protože maily byly rozesílány nějak automaticky z www..... a na jejich stránkách ani nikde jinde nebyl žádný kontakt... takže nepokoušet, nekontaktovat, nebo se jich nezbavíte:-(

Jochanien
12. 02. 2003
Dát tip
Knihovník: ještě že nás nezachraňuješ odtalíře:-))) láska je láska, ale jídlo......

papouch
12. 02. 2003
Dát tip
.....žejo! Já to říkám furt! Což takhle dát si řízek z vesmířana? :-))

Prokletí
12. 02. 2003
Dát tip
MYDLETE SE A MEJTE SE RÁDI Mydlete se a mejte se rádi, v opačném případě jste špinaví. Naším mýdlem se stáváte pravými lidmi, mádlem jiné značky něčími loutkami. Mydlením získáváte svobodu, volnost a štěstí, nemydlením pak zápach, bolest a infekční nemoci. Neboť co je vaší přirozeností – je mydlení, a co není – odpor k mydlení a hygieně vůbec. A tak se snažte lidé namydlení, aby jste byli vysvobozeni. Z tohoto snu zlého, neskutečného, vašeho současného pocitu ušpnění na zádech. Namydlíme vás. Nesmírní blbci. ;o)))))))))))))))))))) m.

Albireo
12. 02. 2003
Dát tip
_JiKo_, právě jsem chtěl napsat pravý opak: proti téhle "básni" jsou i ta hluboce podprůměrná písmácká díla skoro Nezval. SD: Nebyla by spíš na místě kategorie "Citát"? Podle mne je tohle typické zneužití cenného místa na první stránce.

Aki
12. 02. 2003
Dát tip
papouch: no fuj, ty bys to vážně chtěl jíst? co když sou ty potvory zkažený a plný kostí? :o)

tloudev
11. 02. 2003
Dát tip
Chces pusu, Astare? a myslite ze maj na tech lodich dost vazeliny?

redscorpion
11. 02. 2003
Dát tip
...no to je sila...ja bych v kontextu cirkvi a sexu vzpomnel jednu basnicku od monthy pythonu: "....protoze jsi katolik, nedas gumu na kolik..."

egil
11. 02. 2003
Dát tip
to je hluboký jak moje hodinky.. :))) vážně úžasný počtení.. to by člověk nevěřil, co to chodí po Zemi za vesmířany..

JiKo
11. 02. 2003
Dát tip
Je to tak hluboký jako asi 80% písmáckých děl...nedělejme si iluze

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru