Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Antické a jiné inspirace

11. 02. 2003
10
0
5013
Autor
Yenda

Jsem tu sto vteřin... a tak nevím, jak začít. Pošlu odkaz, to se snad může... ale posléze to sem asi dám nějak "inteligentněji".

Nejsem ani profesionální fotograf, ani básník, ale prej mě tady pěkně "rozcupujete" :-) Takže mé Antické inspirace a jiné variace budiž mi vstupním "průkazem" sem.  Děkuji za vaše reakce a dopisy "lichotivé" :-) Váš Yenda.


Carrie
15. 04. 2003
Dát tip
moc se mi líbila Šeherezáda sežerezáda ;o)) a kapka je taky zajímavá... už si ani nevzpomínám, kdy jsem naposledy četla báje, tohle připomenutí bylo moc příjemné :-))

hurvinek
26. 02. 2003
Dát tip
yendo zaujaly mne jak krasne verse tak moc pekne fotecky TIP, oblibene a avizka

Krel
21. 02. 2003
Dát tip
dobrý...!!*

Drownedgod
21. 02. 2003
Dát tip
...ojoj, to sou mi věci...v pravdě je to víc než povedené, nebo alespoň mně se to hodně líbí ať už textově tak výtvarně, ale hlavně ta pospojitost fotky s textem a pro neznalé i vysvětlivky, to je moc fajn práce, jen tak dál i když u těch textů by jistě šlo více zapracovat, leč pohromadě netřeba a klobouk dolů...:-)))*t*

Yenda
21. 02. 2003
Dát tip
lidičky... díky... jen taková blbůstka... BLACK: co je "občasník klubu Antikonzum"? zatím jsem to sem dal jen jako takovej polotovar, před seriózní recenzí bych ještě maličko "uzrál" a dopiloval... mám i další "kousky"... jsem "tlačen" k útlé knížečce... tak možná si nechám poradit... než řeknu ANO. REBECA13 hezká fotka, jen mi to vždycky schodí poč ze stolu:-) nemáš ještě větší? to by mohlo fungovat jako BOMBA:-)))

Albireo
21. 02. 2003
Dát tip
Fotky mne zaujaly snad všechny, verše některé. Na tip to rozhodně je.

shibushi
19. 02. 2003
Dát tip
Pišto, ty jsi taky na fotky?! :-)

Seregil
18. 02. 2003
Dát tip
Velmi povedené....

Damik
16. 02. 2003
Dát tip
moc pěnkný... nejvíc asi Colombína, jak básnicky, tak i foticky (i když je to lehký tematický úlet)..:))

Yenda
13. 02. 2003
Dát tip
Nevystavuju... na to fotím příliž krátce a amatérsky... možná... jednou... kdo ví.

Tak až budeš, dej vědět.

Slunéčko
13. 02. 2003
Dát tip
Nevím, co říct...Snad jen...Jsem okouzlen. Jsem okouzel. Jsem okouzlen...ááá

Yenda
12. 02. 2003
Dát tip
(-: no... jen že u fotografů měli tendenci hodnotit "písmání"... mohlo mě trknout, že písmáci budou hodnotit fotky:-)

lovi
12. 02. 2003
Dát tip
Fotky jsou dobrý (moc se mi líbí ta první - pěkně se vymyká) a slova taky nejsou špatný. Tipec!

Jaktože si Tě nepamatuju z žádný výstavy ?!?

A tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru