Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Apel

12. 02. 2003
3
0
1881
Autor
Mathew

věnování : George W. Bush George W. Bush George W. Bush TY ZASRANEJ HAJZLE !


Jezerní národe

podhoubí v knihovně

diamantový králi

    soupeřící jazykolame

abstraktní můro

     ( noční motýle )

bublino

             v přesoleném

                                      moři

 

& vlajko

   zašlapaným národům

bez vlastního státu

& národům, jejichž stát je

ukřižován

na atomovém kříži

touhy po moci !

 

 

 

( a maskování vlastních chyb )



opiate
27. 01. 2005
Dát tip
taketo vecicky mam velmi rad

houba
17. 02. 2003
Dát tip
to není tak, že bys to napsal blbě.... tipy zas tolik neznamenaj...

(G)eorge
15. 02. 2003
Dát tip
ne, jako že jinak jo, tak tohle radikálně NE!

Mathew
15. 02. 2003
Dát tip
musel jsem trošku sestoupit z těch výšin a ukázat lidu že i já můžu někdy psát blbě :))

lid tě zdraví...:o)

houba
14. 02. 2003
Dát tip
si piš, že mě to nepohoršuje.....spíš mě to pobavilo :o)

Mathew
13. 02. 2003
Dát tip
katugiro : každej mladej člověk musí z principu bojovat proti válce, jinak by se z toho musel zbláznit :) ostatně, jak bys to vyřešil ty ?

houba
13. 02. 2003
Dát tip
z principu i bez principu jsem proti válce kdekoliv .... ale co to podhoubí knihovny.....proč je název mojí sbírky v takové básničce?..... asi omylem, že jo? :o)

Mathew
13. 02. 2003
Dát tip
jůů ? tak tohle je opravdu omylem..promiň :) snad tě to nepohoršuje..:)

katugiro
13. 02. 2003
Dát tip
v zásadě sdílíme podobné názory, mně je ale proti srsti jejich podávání takovýmto způsobem... Jak bych to vyřešil? Nevím. To "bych" má příliš velký obsah, jde o tolik věcí, které nejsou veřejnosti přístupné... Takže ve své pozici - nevím... a principiálně jsem proti vojenským řešením.

katugiro
12. 02. 2003
Dát tip
tady to zase někdo jednoduše vyřešil... (dokonce už tři, a budou další...)

m11
12. 02. 2003
Dát tip
s tím věnováním nezapomínej na prdelolezce typu Václav Havel! už se nemůžu dočkat až společně oslavíme rozmlácení Iráku...všechny ty chudý vesnice, kde teroristi schovávaj zbraně hromadnýho ničení...myslím že nějaký budou ukrytý i v iráckejch školách nebo nemocnicích.... (tip)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru