Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rychlá smrt

13. 02. 2003
4
0
907
Autor
Sapho

I básně mívají jepičí život, vlastně o tom ta moje není...

Cítím báseň!

 

Obrátila jsem stránku

vidím utržený roh

zahlédla jsem první verš

však hned za ním

jeho hrob.

 

Ještě rozvinul se

vějíř metafor

vzápětí se s ním

kejklíř

v mé mysli ovívá.

 

Začínám vnímat chlad

jakoby Múze nešlo lhát

odcházím z rozepsaných vět

za sebou zanechávám květ

 

právě nerozvité básně..


j_i_r_i_k
30. 06. 2003
Dát tip
Chjo, já to vzdávám, "sním" místo "s ním", "Můze" místo "Múze"... K tomu čárky na konci prvních dvou veršů, aby se následně už neobjevily... A ty dvě tečky na konci už vnímám radši pozitivně, je to zajímavý námět na proběhnutí se fantazií, není tam jen jedna, jako by autor chtěl udělat tři a naznačit tak neukončenost, však ani to nedokončil, je v tom něco hodně zvláštního :)... No, prostě jsem si Tě chtěl přečíst, ale prohřešky proti gramatice či stylu mě odvádějí od samotných dílek, tak snad jindy...

Kovi
19. 04. 2003
Dát tip
máš zajímavé nápady a asociace, ale přijdou mi moc nepromyšlené, neutříděné a zmatené... ale i o tom je poesie... možná pro některé právě o tom - někdy je lepší nechat věci a myšlenky plynout a raději se v nich nešťourat - takže vlastně mohu hodnotit jen subjektivně a tímto způsobem - s ohledem na mé dnešní rozpoložení... takhle bychom se nikam nedostaly :) a nebo možná právě takhle jo...

katugiro
14. 02. 2003
Dát tip
docela dobrá...

Rowenna
13. 02. 2003
Dát tip
:-))) Je to vtipné, milé, sebeironické. Líbí se mi to. ******

Slunéčko
13. 02. 2003
Dát tip
Docela originální...Jiná....Trochou Ironie Polidštěná...

Yenda
13. 02. 2003
Dát tip
cítím báseň

Jenda
13. 02. 2003
Dát tip
dost dobré!!

alim
13. 02. 2003
Dát tip
no a prece je z toho basen...a ne spatna..tipuji:-))*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru