Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sv.Valentýn pro 2 ochladlá srdce

14. 02. 2003
11
8
4141
Autor
T_O_M_

Báseň volně inspirovaná námětem skvělé písně R. Mullera Rieka.

Jeden den Svatého Valentýna,

za okny sníh a dvěma  zkřehlým srdcím je zima.

Možná čekají na Jaro, zda jim novou mízu do žil napustí,

možná čekají marně, že jim někdo - kdysi tak blízký odpustí .

Jejich duše ač  jsou dávno ztracené v závějích sněhu,

a jejich  těla ledová

 - Přesto chtějí opět poznat něhu.

 

Tak hledejte stále máte co objevovat

- Jeden v druhém.

 

Zasloužíte si nové Jaro v lásce.


8 názorů

úžasné! kdyby jsi to řval někde v korejštině, byl by to náser, jsi můj oblíbený sentimentální poeta!

T_O_M_
21. 12. 2007
Dát tip
Terry díky za názor - pravda je že vynechaný konec by moc nevadil, ale hlavně že jsem nevynechal začátek... :-D

Terry
11. 12. 2007
Dát tip
Ten první odstavec mne hodně oslovil,ten konec bych možná i vynechala...!*

..nové jaro v lásce...hezké*

Alojs
02. 03. 2007
Dát tip
první půlka dostatečná, závěr (apel vstříc neukojeným čtenářům) mi až tak nelahodil. nevadí však, kráčím dál :)

avox
21. 02. 2007
Dát tip
Znáš to: provázky můžeš svázat, ale ten uzel vadí a co teprve znovu navazované vztahy...

T_O_M_
21. 02. 2007
Dát tip
hmm...zajímavý názor

avox
21. 02. 2007
Dát tip
ve druhém verši, ta číslovka to tam kazí, dvěma srdcím... jsou dvě a přece každé samo, jaro jim prospěje, ale každému zvlášť, myslím...

T_O_M_
01. 06. 2006
Dát tip
Nevadí - taky už je to starší věc. Možná by ses divila jak dokážu být taky cynickej když na to přijde! :-)

Tramtarka
01. 06. 2006
Dát tip
na mě moc optimismu na konci...taková vitalita....sem cynická,sorry

rabako
09. 11. 2003
Dát tip
až na ten konec, který se trochu zašmodrchal rytmicky......fajn!

Beaumont
02. 11. 2003
Dát tip
tom: beru :)))

Beaumont
29. 09. 2003
Dát tip
sv. valentyn by se nemel slavit

T_O_M_
29. 09. 2003
Dát tip
Beau: Jsem stejného názoru, ale zrovna v tu dobu se stalo něco co mě k napsání téhle básničky inspirovalo. Tak jsem to tak napsal a moc to neřešil. Jinak si myslím, že v tomhle případě to zmínění sv. Valentýna neškodí, spíš naopak.

KayTee
10. 09. 2003
Dát tip
hezounké *

KayTee
10. 09. 2003
Dát tip
hezounké *

dorka
28. 05. 2003
Dát tip
Muller je skvely. ved preco ludia palia mosty??? velmi pekna piesen, casto si ju pospevujem. a tvoja tvorba inspirovana tymto textom je pekna. totiz mi pripomina iste obdobie.... (...dost blbe obdobie...)

Áda116
04. 05. 2003
Dát tip
Opět spojitost jara a lásky a opět výstižné. Líbí se mi to a proto tip.

No jo, ženy.....

Zelenooka
13. 04. 2003
Dát tip
Pista: mozna nema naladu:)

Zelenooka
10. 04. 2003
Dát tip
pista: nikdo nerika, ze bys nemohl:) prece jenom zijeme ve svobodne zemi:) a kdyby cela spol. byla uniformni a mela jeden nazor... tak bychom tu asi vsichni zdechli nudou.. pardon - zemreli:) woai: ale:)) a vedete spolu nejaky rozsahly polemiky?:)) ze bych se podivala?:) T_O_M_: my jsme dve:)) ja mam vlastne zcela rozdvojenou osobnost:D 1. hodna holka vs. 2.zla mrcha..

Woai: No tak si tedy zaoponuj, když jinak nedáš....

woai
09. 04. 2003
Dát tip
a to já mám vždycky tendence Pištovi oponovat, tak nějak mi to nedá, škádli mě to ;-)))

T_O_M_
09. 04. 2003
Dát tip
I Ty jedna... :o)))

Nikdy si nepřipadám divně, když dávám najevo, co si myslím. Jestli je názor správnej, či ne, to už je jiná otázka. Jenže za profesionálního kritika se nevydávám, tedy myslím, že si to dovolit mohu...

Zelenooka
07. 04. 2003
Dát tip
Pista: a tom to je:)) ale obcas si pripadam divne kdyz mam tendence oponovat uz z principu:) (BTW i Peklo muze stat za to:)) kdyz je tam teda tolik tolerance....)

Zelenooka
06. 04. 2003
Dát tip
taky se mi to libi, nesouhlasim s Pistou_H...,ze je to bez napadu.. Jen je to takovy lehoucky, vzdusny.. Libi :) *

Kdybysme spolu všichni souhlasili, to by bylo teprv peklo, zelenoočko...

Nugetka
31. 03. 2003
Dát tip
Mně se to náhodou líbí, Pišto... Je to takový jarní.

Petra
01. 03. 2003
Dát tip
hmmm ....prečo si začal písať až tak neskoro? niečo sa v tebe určite skrýva...

Torolfita
18. 02. 2003
Dát tip
Vybídnutí je to hezké, smutné však je, že jen málokdo ho v dnešní době vyslyší.

jaro totiž mocnou sílu lásky má..... Buhužel, tenhle typ textů nemohu. Absolutně bez nápadu.

T_O_M_
15. 02. 2003
Dát tip
O.K. beru - sám uznávám že zrovna tahle část moc neladí. Počkej příště...

Počkám. (Abych jen nehaněl, z celýho textu se mi přeci jen něco líbí - poslední věta.)

houba
14. 02. 2003
Dát tip
*

čtenář
14. 02. 2003
Dát tip
jojo

tanganika
14. 02. 2003
Dát tip
/preco su len ludia taki sprosti . . ./ :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru