Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ABULAFIA

15. 02. 2003
8
0
4899
Autor
Danny

jsem teď nemocnej, skoro vůbec na netu, na tomhle jsem dělal doma:

V knize Umberta Eca Foucaultovo kyvadlo se vyskytuje počítač jménem Abulafia. Je využíván k věštění a literární tvorbě. Napsal jsem svou vlastní verzi tohoto systému - dokonce jsem se přemohl natolik že jsem to naprogramoval i pro Windows.

 

Použití v literární tvorbě:

Program vypíše náhodný počet náhodných řádků ze vstupního souboru. Můžete to použít jako slova pro vaši báseň, povídku, inspiraci. Kolik slov vypíše můžete jednoduše nastavit.

 

Použití pro věštbu:

V původní knize obsahoval vstupní soubor věty z dané oblasti, hrdinové příběhu zadali otázku a pustili program. To můžete udělat taky, protože můžete programu "předhodit" vstupní soubor který si sami vytvoříte. V distribuci je tímto vstupem seznam slov totožný se seznamem slov mého přechozího programu DAGGER. Funguje to trochu jako Pythijská věštírna, musíte "básnicky" louskat druhé a třetí roviny odpovědi.

Při stisku hlavního tlačítka byste měli myslet buďto soustředěně na daný problém, nebo vyprázdnit mysl úplně (no-mind). Pokud pouze bezmyšlenkovitě stisknete tlačítko, vylezou pravděpodobně nesmysly. Pokud to stejně nefunguje, může jít o rušivý vliv Windows nebo o to, že neumíte interpretovat odopověď.

 

Takže můžete stahovat:

 

http://www.sweb.cz/danielsoft/abulafia.zip

 

pro úplné laiky: soubor typu ZIP otevřete například programem WinZip, který je třeba na http://www.winzip.com . Vevnitř archivu se skrývá samotný program a přidružené soubory.

 

p.s. přiložená dokumentace je poněkud zastaralá...


Danny
24. 02. 2003
Dát tip
Kodynie, ALL: i Linux verze je samozřejmě nyní venku ta samá adresa akorát .tar.gz místo .zip Linux má lepší generátor náhodných čísel (Random Pool Daemon) takže věštby by tam měly být přesnější (vyzkoušeno)

Kodynie
24. 02. 2003
Dát tip
Díky Danny, zvládla jsem to. Teď mám hezkou hračku i do Linuxu a nebudu se tam tak nudit.

Danny
24. 02. 2003
Dát tip
k: a ostatní softík? zkoušelas? napiš.....

Jeanne
22. 02. 2003
Dát tip
ach tvé "oblíbení win." koukám, že na ně nedáš dopustit ani v nemoci :)))))))*

Prokletí
22. 02. 2003
Dát tip
Ježišku, to je vodporný ;o) Šikulo... ;o) m.

Kodynie
21. 02. 2003
Dát tip
Bezva hračka, budu si muset pořídit i linuxovou verzi a vůbec jsem nahlédla na Danielsoft a myslím, že tam najdu spoustu hraček pro mne, nejen windovwsovské, ale i linuxové i dosovské. Haleluja, těším se. Mimochodem, věštba byla tak strašidelně pravdivá, že jsem z toho málem spadla pod stůl.

FARAMIR
20. 02. 2003
Dát tip
:) Teraz by to uz len chcelo, vyhlasit sutaz o najlepsi subor abu.txt

Armand
18. 02. 2003
Dát tip
.-)

Drownedgod
18. 02. 2003
Dát tip
...z prvu jsem ani nechtěl, leč vyzkoušel a v pravdě musím uznat a vyseknout poklonu, je to ...mno vynikající práce, jistě se v dobách slovního ůstu bude hodit.....:-)))))*

Sargis
17. 02. 2003
Dát tip
zajímavá hračka... nebo šílená zbraň? Nebo co?

Rowenna
17. 02. 2003
Dát tip
Tohle mě hodně zaujalo. Když jsem si přečetla tvůj slovník, tak heč, mi padala samá úžasná slova, jako beduínský, střapec, tygr a podobně. *****

Seregil
17. 02. 2003
Dát tip
Až časem....

Danny
17. 02. 2003
Dát tip
sargis: obojí. klidně se ho zeptej samotného kdo je....

civetta
16. 02. 2003
Dát tip
si piš, že to bude mít nedožírné následky... :c)

Bacil
15. 02. 2003
Dát tip
Jestli budu mít čas, mrknu se na to... ovšem splnění předpokladu na začátku věty je značně nepravděpodobné :-)

Wopi
15. 02. 2003
Dát tip
:))

Cirilla
15. 02. 2003
Dát tip
tý brďo, tak, ono to funguje :o)) **

jdu se na to mrknout :_))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru