Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

z vlaku

18. 02. 2003
7
2
1525
Autor
Beata

.

Trasa vlaku Ústí-Teplice.

 Psal do bloku. Do stejného jako vždycky píšu já.

Seděl proti mě a stoprocentně psal básničky. Nevypadal přitažlivě. Zase jeden nepřitažlivý básník.

"Co píšeš?"

"Jen tak", zrudne a celý se rozkýve.

"Básničky? Dáš něco přečíst?"

"Není to dobré."

"Tak proč to píšeš?"

"Jen tak. Pro sebe, abych se vypsal..."

"Tak to jo. Nenech se rušit."

 

Byl o pár let mladší něž já.

Už dál nepsal. Když tak jen jedno, dvě slova, aby se neřeklo.

Jeho myšlenky zmizely s mojí první otázkou. Jsem škaredá!

 

Z Ústí do Teplice jezdí vlaky plné básníků. Raději se jich ale na nic neptejte.


2 názory

vesuvanka
25. 09. 2020
Dát tip

Báseň mě zaujala, cestování vlakem mě občas inspirovalo k napsání básně,  obvykle, když jsem se vracela z výletů z milovaného Českého středohoří. Trať z Ústí do Teplic také znám. TIP


Shammann
17. 06. 2003
Dát tip
Já se s nima dycinky hádám. Si nemůžu pomoci. A pak se opijem. Tomu taky není pomoci.

před spoustou let jsem tudy jezdil Brněnským drakem trasu Most-Praha...taky jsem psal, dokonce pravidelně jsem dával něco číst jedné průvodčí :o))) pozdravuji na sever...

Krel
20. 02. 2003
Dát tip
moc hezké...!!!*

clovrdik
19. 02. 2003
Dát tip
já to nebyl :-)); pěkná momentka a TIP za příjemný počtení :-)

Rowenna
18. 02. 2003
Dát tip vesuvanka
*****Kde se ti básníci schovávali, když jsem tam dva nebo tři roky bydlela já? Asi jsem nejezdila do Ústí. *** Spíš na Středohoří, a tam jezdívali důchodci s plnými bágly, co na Milešovku v zimě jezdívali krmit divoké kočky.

dracon
18. 02. 2003
Dát tip
Básnici jsou plachá stvoření, někdy, holt se snimi podle toho musí zacházet.. :o)

Yfča
18. 02. 2003
Dát tip
:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru