Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bez rýmu...s citom

19. 02. 2003
2
0
1324
Autor
marim

fuj Valentín fuj:-((

Oh, lásko, vážne ťa milujem!

Tak krásny darček na Valentína,

napustená vaňa,

sviečky a flaša skvelého vína...

...a to všetko mne samej zostalo?!

 

Oh, lásko, ja ťa milujem!

V deň svätého Valentína,

vidieť svätý obrázok:

ty a peroxidová blondína!

A to všetko sa v jeden deň stalo?!

 

Oh, lásko, dávam ti svoje

požehnanie,

a maj so mnou prosím

zľutovanie

a viac darčekov mi nedávaj.

 

Oh, lásko, asi ťa milujem,

avšak z lásky k sebe,

viac takých darov

neznesiem!


lopatka
11. 05. 2003
Dát tip
dobre, toto sa mi paci :) valentina by mali zrusit :) tip

Naja
07. 05. 2003
Dát tip
zaver pise...

marim
25. 02. 2003
Dát tip
woai: dik, mas pravdu, navod na pouzitie si nechame pre seba:)

marim
25. 02. 2003
Dát tip
Pišta:ja ti dakujem za "něco do sebe"...xixi...toto nie su basne, naozaj len take blbustky...ale poslem ti avizko, co sa mi really paci:)

marim
25. 02. 2003
Dát tip
Pišta:ja ti dakujem za "něco do sebe"...xixi...toto nie su basne, naozaj len take blbustky...ale poslem ti avizko, co sa mi really paci:)

ALoDIRuK
24. 02. 2003
Dát tip
*

woai
24. 02. 2003
Dát tip
jo, menší IQ je fakt výhoda ale stává se mi, že manžel řekne - tahle herečka nebo tahle holka se mi líbila - ale ona ti je asi fakt úplně blbá... (to potěší) ;-) asi je potřeba si najít chlapa, kterej je chytrej a komplexů má tak normálně a naučit se trochu "držet hubu" a občas se projevovat hloupěji, dělat také sem tam nějaké chyby... už mlčím (máma říkala, že strategie se nemaj vyzrazovat) ;-) ahoj, M. a avi - kamarádovi :-)

a hle ! avízo padlo na půdu úrodnou ! Toto už na TIP je, a nejenom proto, že hu nás už slovenština bohužel tolik slyšet není. Marim má něco do sebe. A woai má talent vyhledávače talentů...

Seregil
19. 02. 2003
Dát tip
Tak nějak.. Valentýna taky nemusim, akorát slavím výročí.... :-)

shibushi
19. 02. 2003
Dát tip
hm, stejně spolu nebudou šťastní udělá jí to samé, co tobě nebo je ona větší mrcha než on a konečně se mu to vymstí ;-)

marim
19. 02. 2003
Dát tip
:-)dakujem vam... ja si myslim, ze ma nieco, co ja nemam...mensie IQ...a tym padom sa asi tolko nevypytuje a "nerobi problemy"...:-))

marim
19. 02. 2003
Dát tip
anonym22: nie, az tak nie, to len urazene ego zo mna "trochu" príští:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru