Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spolu?

19. 02. 2003
2
0
1456
Autor
lopatka

Chcela by som ostať

zaseknutá

v čase

s tebou

a nezažiť tak nehodu

zostarnutia

a ak

tak potom len

teba

by to malo

postihnúť


lubi
24. 11. 2004
Dát tip
:) *

Bix
26. 02. 2003
Dát tip
viac by sa mi páčilo zostarnúť spolu :o) Takto s Tebou buď nesúhlasím alebo nechápem !

woai
21. 02. 2003
Dát tip
já jen řekla, že "když ho miluju, jsem ochotná s ním zestárnout" neřekla jsem "nikdy ho nepřestanu milovat" (na to už jsem na světě přece jenom moc dlouho a zamilovaností mám už pár za sebou, abych zjistila, že i ty "nejtěžší" případy přejdou...) M.

lopatka
20. 02. 2003
Dát tip
Ked milujes tak navzdy a tak podobne? neviem, je to fajna predstava ale zivot je potvora tak ja chcem byt niekedy tiez taka :)

Nakonec si nemáme co vyčítat, co ?

cvok
20. 02. 2003
Dát tip
lopatka: potvora budes aj bez chcenia, hlavne kvoli tomu sebectvu (bez urazky :-))

woai
19. 02. 2003
Dát tip
když ho miluju, jsem ochotná s ním zestárnout když ho miluju, radši to budu já, kdo zestárnu místo něj (ale to bych ho pak asi opustila a byl by nešťastný - tedy pokud mě také miluje) ale wo ai...

cvok
19. 02. 2003
Dát tip
Arwen a Aragorn z toho neboli velmi nadseni :-)

Tip za upřímnost ! Jste takové. Woai mlží, ale kdyby došlo na lámání chleba... Ještě k tomu textu : Vážně se mi to hodně moc líbí. Ne snad motivem zaseknutí v čase, to je vcelku banální, ale právě tou pointou - sobeckou, když si to představím tak i brutální, ale ŽIVOU. Jo, dejchá to...

woai
19. 02. 2003
Dát tip
to bude tím, že jsem zrovna teď nešťastně.... tak jo umři si s tou chřipkou, když myslíš...

Rampepurdo rampepurďácká !!! :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru