Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vánek

22. 02. 2003
0
0
810
Autor
Lowlander

Chvějícím hlasem zaklínám vánek
kéž mě navštíví a odnese spánek;
možná se nehodí dál písně zpívat,
možná se nehodí na dívky se dívat,
asi se nesluší básně psát dál...
však ten vánek..., kéž ten by vál!


Lancelott
06. 04. 2003
Dát tip
Myslím, že na mnoho lidí je to až příliš intelektuální a hluboká myšlenka...málokdo to pochopí, dřív než mu to vysvětlíš...ani já nepochopil:o)

Lowlander
06. 04. 2003
Dát tip
Smysl tohohle dílka je vysvětlen tedy výše... škoda, že to nepormlouvá dost jasně... ten Vánek je prostě metaforou toho dobrého co přichází...:o))

Lowlander
25. 02. 2003
Dát tip
No, technicky vztao, nejde ani tak o onen vanek, jako spis o to, ze odnese spanek... spanek je ku bdeni jako smrt k zivotu, cili by se dalo rict, ze vanek plasi smrt a vse negativni...:o)

Zolo
22. 02. 2003
Dát tip
Upřímně? Asi bych to spíš zařadil do kategorie Indispozice, ... Je to taky kategorie, ...

Torolfita
22. 02. 2003
Dát tip
Je to takové trochu naivní přání, když srovnávám s ostatními a dovídám se o čem touží oni. Ty tužby bývají daleko odvážnější. Samozřejmě, můžeš si vybrat námět jaký chceš, je to Tvá svobodná vůle . . . ale chtělo by to něco víc.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru