Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Babo raď

06. 03. 2003
15
0
2288
Autor
Josefk

Tei, dnes to snad nehraničí ? :-)

Bylo to jedenáctý den po zpackaném lékařském zákroku. Našel ji na lůžku, utlumenou chemií. Mluvila pomalu, musela usilovně přemýšlet, aby sestavila souvislou větu. Flexilou jí protékala do těla tekutá směs infuzních roztoků mísící se dorůžova. Chvíli trvalo, než se její rty přestaly zpožďovat za myšlenkami. 

" Tak mi dnes konečně to krvácení zastavili...., já tu babu asi zamorduju..." zašeptala. Při vzpomínce na zemskou odbornici se jí viditelně zrychlila mozková činnost. Uchopil její ruku do své a povzbuzoval ji, ať se vydovádí. Trpělivě naslouchal neslušným výrazům, které svištěly vzduchem a přispívaly k všeobecně nenucené náladě. Nebylo možné stanovit, který poletující výraz byl nejslušnější.

Přemýšlel, zda všechny ty výrazy o životě a o spoluobčanech už někdy slyšel. Nebyl si jist.

" Už mám pro ni sestavený dopis, celé noci si ho opakuju... Určitě se k němu bude ráda vracet. Jenom ještě nevím, jestli ji mám oslovit ...vážená paní... nebo ...ty ludro stará...", sdělila mu s úsměvem.


Pompejus
12. 03. 2003
Dát tip
Ludra, to je podle mě moc špatný výraz, spíše něco známějšího a trochui obyčejného (darmožrout) každopádně jako výpis z deníku je to hustý, ale málo reálný. Jako příběh to realitu má, ale zas je to suché a nezáživné, možná, trocšičku málo víc text, zkus to.

Josefk
11. 03. 2003
Dát tip
dík za návštěvu :-)

Kandelabr
10. 03. 2003
Dát tip
trochu mín intenzivní než předešlé, ale i tak moc fajn...

Gunhead
09. 03. 2003
Dát tip
moje babička říká koze - ty ludro jedna zasviněná... ale to jenom když jí rozlije mlíko a jinak je moc slušná (babička) :)

Olina
06. 03. 2003
Dát tip
***

Bobísek
06. 03. 2003
Dát tip
*

houba
06. 03. 2003
Dát tip
ta ludra, to je ta samá, která se nemohla trefit do žíly, že jo? no, ludra stará.... Jasně! :o) a paní přeju, ať se brzo vyzdraví :o)

Radost
03. 03. 2003
Dát tip
*!

nin
28. 02. 2003
Dát tip
ludro, to je slovo, to je kvalitka :-) *

clovrdik
27. 02. 2003
Dát tip
:-)) je to pěkný a úsměvný, i když o věcech veskrze neúsměvnejch ... TIP za to

waltr
27. 02. 2003
Dát tip
Vy ludro... :o) t*

Armand
27. 02. 2003
Dát tip
viz. Stanislav .-)

Ludvoděj
27. 02. 2003
Dát tip
:))...líbí**

waldekke
27. 02. 2003
Dát tip
Ať tu lundru polije dezinfekčním prostředkem a škrtne. W.

JASAN
27. 02. 2003
Dát tip
:-))))))

Toxman
26. 02. 2003
Dát tip
A to má paní zemská odbornice za svou dobrotu :)*

Rowenna
26. 02. 2003
Dát tip
Ať napíše "ludro stará". :-))

gd
26. 02. 2003
Dát tip
mohl byste mi prosím někdo pomoci s etymologický původem slova "ludra". označovali jsem jím jednu dívku v rodném městě a rád bych věděl, co vlastně znamená. dík. tip samozřejmě.

Pavson
26. 02. 2003
Dát tip
Lepší by bylo "Vážená ludro". Ostatně, psal-li bych ministryni zdravotnictví, také bych s oslovením váhal. *

Duf
26. 02. 2003
Dát tip
Asi vám závidím. To se sem psát asi nehodí co.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru