Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Napsáno životem IV

27. 02. 2003
7
0
2373
Autor
Aki

moje druhá babička je taky pěknej kousek :o) ač jí je už přes 90, pořád jí to ještě zapaluje…

"Poslouchej," zatahale mě tuhle za rukáv," kdepak to byla teďkon ta Davidova holka"?
"Ve Skotsku, babi, ve Skotku," povídám.
"A poslouchej, co vona tam jako dělala?"
"Zpívala, babi, v divadle…"
"Tak zpívala, jo? Jenom jestli… To já sem slyšela, že tam prej dělala tu… prostitutku…"
"No to jo, babi," prskal jsem smíchy, "ale ona ji jenom hrála… V opeře, víš…"
"Takže né dovopravdy, ale jenom jako, jó?"
"Přesně tak, babi, jenom jako…"
"No jó… Tak to jó… Já si říkala, že teď je ta nová doba… Ale že to Davidovi vůbec nevadilo, to mi přišlo přece jen trochu divný…"

 

No řekněte sami, není babča k sežrání? :o)


KayTee
16. 07. 2003
Dát tip
tak teď musím dát tip Akimu i Hestrovi * a *

Hester
13. 05. 2003
Dát tip
Hůůů... * Výrok mojí babičky: Jak je ta voda v mozku, tak tu já jsem si asi vysmrkala, a proto mi teď šustí v hlavě.

Aki
13. 05. 2003
Dát tip
Hester: máš taky prima babičku :o))

galaxy
11. 03. 2003
Dát tip
:o)))))

Bobísek
05. 03. 2003
Dát tip
:-)))*

Rowenna
04. 03. 2003
Dát tip
:-)))

Naja
02. 03. 2003
Dát tip
Haaaa

Patrik
27. 02. 2003
Dát tip
Je k sežrání :-)))

cvok
27. 02. 2003
Dát tip
ale bude sa musiet dlho varit...

Carrie
27. 02. 2003
Dát tip
:-D

houba
27. 02. 2003
Dát tip
miluju ji k sežrání, tu tvoji babču........ :o)

nin
27. 02. 2003
Dát tip
moje babička byla hodně podobná, akorát mě trochu skolilo, když mi povídala, jak miluje Dallas, PROTOŽE JE ZE ŽIVOTA :-) (prej jsem hrozně po ní)

Cirilla
27. 02. 2003
Dát tip
hu, taky jsem sem hodila něco o své babičce (malá reklama) ... už před delší dobou. Babičky sou kouzelný, to se nedá svítit.

j_i_r_i_k
27. 02. 2003
Dát tip
Aki, je k sežrání, rozšiřuji tímto své choutky i na Tvoji babičku, teď vás žeru oba...

Bernadeta
27. 02. 2003
Dát tip
Já jsem kdysi svýmu synovi koupila šampon na lupy. Moje babička ho ale používala jako ústní vodu a až ho vypoužívala, tak prosila, abychom ji koupili ještě jednu tu červenou ústní vodu, že jí moc vyhovuje :-)))))

Yfča
27. 02. 2003
Dát tip
Se divim, žes jí už dávno nesežral... :o) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru