Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dvakrát...

05. 03. 2003
8
0
3096
Autor
Katčenka

Dvakrát "jemu"...

 

 

Báseň bez rýmů,

Brýle bez skel,

Oheň bez dýmu,

Jen duše-všichni bez těl…

 

 

Chci znovu líbat tvé rty,

Sladké jako slabý šepot do ouška,

V mé hlavě jsi teď jen ty,

Je to od tebe možná až moc velká zkouška... 

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

 

Srdce pomalu roztává,
led svou lásku rozdává,

 

němý si svou píseň zpívá,
červená už s bílou splývá.

 

Každá věc se dívá na tebe...
A já?

 

Já toužím (s tebou) letět do nebe...


Dejf
13. 06. 2003
Dát tip
Druhá strofa té první mi moc nesedne, ale jinak je to pěkné. "Básně bez rýmů, brýle bez skel" - to je fakticky hezký. TIP

moje nokie je lepší než ženská: je finská

Windgrace
06. 06. 2003
Dát tip
"TA NOC" neni stara? a helemese:) no, muj nazor uz znas...

Báseň bez rýmů, Brýle bez skel, Oheň bez dýmu, Jen duše-všichni bez těl… xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Vynechala bych - jen duše :-) Chci znovu líbat tvé rty, Sladké jako slabý šepot do ouška, V mé hlavě jsi teď jen ty, Je to od tebe možná až moc velká zkouška... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx vynechala bych - slabý a - ten poslední řádek bych asi celej překopala :-)

Katčenka
08. 05. 2003
Dát tip
No jo teda...diky...nic prekopavat nebudu je to uz docela stary,vis co...

je to "starý" dva měsíce :-))))) to se mi na mladejch líbí, jak maj hned všecko starý :-))))) nepřekopávej, to je jen muj názor a je to tvoje básnička :-)

Katčenka
08. 05. 2003
Dát tip
JO,pro me je to stary...je to dva mesice?Zda se mi to jako velice vzdalena minulost...jedine co neni stary,je momentalne "TA" noc.. :-)

tak to je dobře, že Ta noc neni stará :-))) a to už je to dýl, než tejden :-)))))

Katčenka
08. 05. 2003
Dát tip
Taky se divim :-) dneska to zase "ozije" protoze deme s Ondrou parit ...Asi za dve hodky... :)

Katčenka
08. 05. 2003
Dát tip
to bylo pro tebe...

já vim :-))) tak si to užijte, já dju až večer :-)))

Katčenka
08. 05. 2003
Dát tip
kampak?

Plavat :-)

Áda116
04. 05. 2003
Dát tip
To je pěkné, takové výstižné. Tip

Sadaf
12. 04. 2003
Dát tip
Katčenko:-)) Rytmus,rytmus,rytmus..... Ale jinak celkem fajn,akorát mám takový nějaký divný pocit,že jsi neustále smutná a nešťastná..... Katčenkooooo,dyť je JARO!!!!!!!!

Zolo
28. 03. 2003
Dát tip
Pěkné*

Babetka
19. 03. 2003
Dát tip
Jojo, jaro je tady...:-) *

woai
19. 03. 2003
Dát tip
tak jsem tu hledala slepého kitaristu dožadujícího se básně o sobě a kdenictunic ;-))) tohle se mi od tebe zatím líbilo nejvíc, ale ještě jsem nečetla všechno :-)

po pravdě moc nelíbí...rýmy mi přijdou hodně "mladé" a někdy až naivně holčičí...sorinky

Katčenka
17. 03. 2003
Dát tip
Dobry,v poho...ja naivni jsem a holka taky.

Katčenka: promiň, ale vždycky píšu co si myslím a vždycky jsem úpřimnej...zvláště když äutor stojí o hlubší kritiku...

Katčenka
17. 03. 2003
Dát tip
Ano,vzdyt to je v poradku!!!

Yossarian
16. 03. 2003
Dát tip
oukej sorry za ty blbce, at má každej co chce , ale jestli Nokia sou komerční telefony tak pak asi neznam dobre vyznam slova komercni, lidi je nemaj proto ze sou IN ale proto ze sou dobry, a ze se vobcas rozbijej je snad samozrejmy, to kazdej phone..

Katčenka
13. 03. 2003
Dát tip
Odpusteno :)))

Fil
12. 03. 2003
Dát tip
Bože lidi a stačilo!!! A to platí pro všechny bez vyjímky!Jestli se chcete hádat o telefonech tak na to je tam AUDITORIUM a máte tam na to dost prostoru v tématu Nokia a Ti ostatní autor (barobrk) a tam se hádejte jak chcete, ale ne pod takovou něžnou básní, kde ještě jestli neumíte číst autor stojí o hlubší kritiku a chce tedy rozvíjet svůj literární talent a keci typu Nokia je na nic a blbci jsou Ti co jí nemají si śchovejte prosím tam!!! Doufám,že jste mi porozuměli - necitové!!!

Katčenka
12. 03. 2003
Dát tip
JO.

Fil
12. 03. 2003
Dát tip
to si vyprošuj co chceš,já si budu nazývat necitou koho chci a jak já uznám za vhodné včetně Tebe!!!Tak se nechoď dohadovat sem, ale do auditka,hlavně že tam jsi toho moc nenapsala zato tady to s Tebe střílí o 106 a jestli se ti to nelíbí tak taky můžeš připsat dalších 25!a TEČKA. Kačenko promiň ale víc už se mimo dílko vyjadřovat nebudu A NĚKTEŘÍ BY MĚ MOHLI NÁSLEDOVAT ŽE b......

Katčenka
12. 03. 2003
Dát tip
Jo,dobry...ale kdyztak nejsem kacenka ale kaTcenka :)))

Fil
12. 03. 2003
Dát tip
katčenko promiň překlep!:-))))

Yossarian
10. 03. 2003
Dát tip
vy co nenávidíte Nokie ste pekný blbci- kam se hrabou vostatní

Katčenka
10. 03. 2003
Dát tip
Vo tom by se dalo polemizovat...Nokie sou desne komercni telefony...ma je kazdej a docela se rozbijej...jed¨iny co maj tak to je hezkej design...Vim o cem mluvim.

Katčenka
09. 03. 2003
Dát tip
Nokii sem mela jen jednu...ted mam Sharp gx13 a neboj,za zadnou Nokii bych ho uz nevymenila...je teda pravda ze ho mam teprv tri dny,ale stejne je to milacek...

Drago
08. 03. 2003
Dát tip
pěkné...a ta druhá se mi zdá povedenější... :o)*

Katčenka
08. 03. 2003
Dát tip
jo?Pro jakej?

Katčenka
08. 03. 2003
Dát tip
Jen tak :) jestli mas lepsi nez ja,znas to :)))

Katčenka
07. 03. 2003
Dát tip
JO,tak tu sem si zkusila predevcirem na vlastni kuzi DOST jasne a dlouho...

Katčenka
07. 03. 2003
Dát tip
JO,to mi povidej.... :(((

Katčenka
07. 03. 2003
Dát tip
o tohle bych zrovna moc nestala,ale dneska sem dostala new mobil,takze vrele doporucuju-novej mobil te z deprese URCO dostane...

waltr
05. 03. 2003
Dát tip
Jo jo, jaro je tu. a tahle věcicka je naprosto příznačná tomu, co nás dokola čeká? pěkné *

BadAngel
05. 03. 2003
Dát tip
pěknej cajdák, jen co je pravda :o))

Katčenka
05. 03. 2003
Dát tip
Ses drzej :)))

Katčenka
05. 03. 2003
Dát tip
Diky za tipyka :) a jaro..jo,pomalu ale jiste zacnem odhalovat svoje telo... Jaro to se rovna romantika,jen aby byla s kym...

Jega
05. 03. 2003
Dát tip
Jo jo celkem to jde -souhlas s waltrem+tip

Katčenka
05. 03. 2003
Dát tip
Diyk,teda DIKY

Píšeš opravdu pěkně!!! Nebeyt Morbid_Pimple určitě si Tě teď už hýčkám v srdci...*

Katčenka
05. 03. 2003
Dát tip
Tak si me hyckej,mne to vadit nebude a jednu vyjimku snad udelat muzes,ne?! :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru