Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bebitčino přátelství

10. 05. 2000
1
0
2365
Autor
Merle

další pokecová... nic moc, ale chtěl jsem se podělit...

Anonymní Bebitka, dost mě kousla do lýtka. Z přátelství jak dobře vím, tak jí druhé nastavím!
mike
20. 11. 2000
Dát tip
Konečně něco perfektního, co jsem od tebe čekal. Počítám, že v té době jsi ještě neznal Lee :-)). Tynic : Máš pravdu (promiň Merle, ale je to tak) Merle : Bříza, Vítr, Miroslawek : tohle je skvělý. Je pro mě naprosto úžasný (asi jediná věc, proč je tvý básničky fajn číst jako poslední) sledovat ty diskuse a jednotlivé, takřka live pokusy. Naproto úžasná básnička (nedávno jsem četl Sadafa) a dost dobrej postoj lidí k ní. Bebitka musí být asi pěkný číslo - usuzuju jen z kritik pod tvými básničkami...

Merle
18. 10. 2000
Dát tip
Dědouch: a my blbci to to ještě závidíme... :-))

PS
18. 10. 2000
Dát tip
Ajaj... Tak se tu něčí ohlas objevil, jako že jsem ho napsal já... No nic, já bych tohle Merlíkovi neřekl, v souvislosti s ním mě ještě slovo kecat nenapadlo... No ale aspoň jsem si přečetl dobrou blbůstku. :o)

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
*Bebitčino přátelství: jéžiš, zas ňáký přenosy vztekliny...asi by bylo třeba očkovat proti iNetu... Bříza, Vítr, ostatní ... 8O))) m.

Dědouch
17. 10. 2000
Dát tip
já sem to její přátelství vodskákal svobodou:-)))

Miroslawek
16. 08. 2000
Dát tip
Lýtko jo? Myslím, že Ty nastauješ hlavně jiné věci k nakousnutí...

Sarken
18. 05. 2000
Dát tip
Tynic))))))))))

Cid
16. 05. 2000
Dát tip
Variace na píseň Dej mi pár okovů pro Bebitku a Merleho Stiskni mě pevně do zubů a jsem jen Tvůj, dej mi košík na hubu, jinak stínům nežaluj. Brzy zase zmizím v tmách, od své lásky pokousán, tak stiskni své zoubky blíž a postav mi pevnou mříž.

AZALIN
15. 05. 2000
Dát tip
DOGGY_BAG: Nevim, jestli je Merle Zoofil.. možná, že je ZAZOOFIL.. ;-)))

papouch
11. 05. 2000
Dát tip
a bylo to skutečně lejtko? :-)

Dědouch
11. 05. 2000
Dát tip
mrchy sou nejmilejší děvčata,nepředstíraj pocity a koušou , ježíši ta koušou....

Marigold
11. 05. 2000
Dát tip
Bříza: :-)))

Merle & Bříza & Vítr: :o)))))))))))) Bambulka: never more vanilkovou příchuť, jentaktak jsem to nevyklopila taxikářovi do klína :-)))

Anonym
11. 05. 2000
Dát tip
Merle: Pořád stejně vilný, pudy tvý jsou silný. Vím, jak je to těžký boj, udržet si chrup, ojojoj. Miroslawek

PS
11. 05. 2000
Dát tip
Řeknu to jednoduše... Kecej co nejvíc! :o)))

Dědouch
10. 05. 2000
Dát tip
...kouše,mrcha:-)))

Vítr
10. 05. 2000
Dát tip
pozor na vzteklinu:-) ♪ ♫ ♪

Silvinka
10. 05. 2000
Dát tip
Merle!!! Ty si fakt číslo... Dúfam, že Ti to lýtko aj pofúkala! :o)

Marigold
10. 05. 2000
Dát tip
Nastavit druhý lýtko !!! Jo ! to je skoro křesťanský ! :-)))...no...skoro...:-)))

Merlíku, ty jsi ale zvíže! :-)))

Laďa
10. 05. 2000
Dát tip
Já u toho byla a sama mu to schválila. A bebitka ho zas tak moc nekousla, jen tak lehce přátelsky. :-)))))

Semis
10. 05. 2000
Dát tip
Kdo po tobě kamenem ... :->

Bříza
10. 05. 2000
Dát tip
máme doma štěkouše vrtčí, ale nekouše sežere Tě bez kousání pak z toho má těžký spaní Merla rafne do lýtka (jmenuje se Bebitka)

Merle
10. 05. 2000
Dát tip
Bříza!!!!

Vítr
10. 05. 2000
Dát tip
Břízo:o)))))))))))))))))! Tenhle štěkouš - zvláštní rasa - když tě žere, je to krása!:o) Až vytráví - spánku tíž rozplyne se - uvidíš!:-) Bebitko milá nachvíli se posti ať z Merlika nezbydou jen kosti :o)

Doggy_Bag
10. 05. 2000
Dát tip
Merle, stále ještě nemůžu zjistit, zda si zoofil nebo zoolog, jesno je jistý ebitkou by se asi nechali pokousat fšichni (kromě mě), ale je to legrajda bez obscezí se selátkem:o)

Bambulka
10. 05. 2000
Dát tip
chichi... jak Tě znám, máš velice dobré regenerační schopnosti, takže zase brzo dorosteš:-)) chudák Bebi, jen aby si nevylámala zuby! Ty Bebí, a chceš příchuť vanilkovou, oříškovou nebo citrónovou?:-))) (já vím, na Merlíkovo lýtko oplatky nemají:o))

Tynic
10. 05. 2000
Dát tip
Ty ženské Tě jednoduše jednou zabijou ( ukoušou ) to si přiznejme :o)))))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru