Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zoubek ?

05. 03. 2003
4
0
1738
Autor
Kytička

pardon... před chvílí jsem přišla od zubaře... au au au :(

 

Bolíííííííííííííííííííííííí mě zoubek kterej nemám

Bolí mě díra ...

Kruci co mě to vlastně bolíííííííííííí ....

?


Humble
19. 05. 2003
Dát tip
:o)


Kytička
30. 04. 2003
Dát tip
jejky, díky :-)

clovrdik
26. 03. 2003
Dát tip
:-)) pobavilo mě to :-)) (pravda, tebe asi moc ne, ačkoliv vlastně asi taky, když jsi o tom napsala a publikovala :-) )

Kytička
26. 03. 2003
Dát tip
už přebolel díky :-)))

breta
09. 03. 2003
Dát tip
Bolí tě (teda doufám, že teď už bolela) ztráta tvého zoubku :o)

Albireo
07. 03. 2003
Dát tip
Na díru po bývalém zubu teplý nééé. Radši tu polárku (nemyslím Helenku). Nebo frťana (já rád frťana).

Kytička
07. 03. 2003
Dát tip
No, moc děkuji všem za starost a milé rady :-). Od zubařky jsem měla Tee, kafé i frťana zakázané :-), takže jsem dala raděj na její rady :). A už je líp. Naštěstí :-)))

Albireo
07. 03. 2003
Dát tip
To jsem rád. Nezabilo Tě to, takže Tě to posílilo.

Toxman
07. 03. 2003
Dát tip
Albí: Ale já neřekl teplý (pravda, studený mě sice taky zrovna nenapadl, ale přece to veřejně nepřiznám) uf, zase jsem to na sebe prásknul :o))) Kytička: Není nad rady odbornice... i když pokud měla po ruce hned kovářské náčiní, tak mě to poněkud naplňuje nedůvěrou... Foukat ovšem taky nebudu, protože nevím, jak se fouká na bývalý zuboubek... jedině snad popřeju, ať to samo brzy přestane.. :)

Polárka
06. 03. 2003
Dát tip
Kyti, to odezní, jedná se asi o fantomovou bolest, která se pravidělně vyskytuje po amputacích všeho druhu.:-)))

Witch
06. 03. 2003
Dát tip
takže Kytí... už to máme - bolí tě amputovanej zub!

Toxman
06. 03. 2003
Dát tip
Škoušim tlošku bežžubý úšmjef . Zkus si koupit polárku , třeba to přestane nebo na to aspoň na chvilku zapomeneš. Často se osvědčil heřmánkový Téé :)

rainman
05. 03. 2003
Dát tip
:-)))

Witch
05. 03. 2003
Dát tip Kytička
hihihihi no co na tohle říct... ??? zní to vážně... no divně :o))) tak pofoukáníčko na bolístku a ať to brzy přejde

Albireo
05. 03. 2003
Dát tip
Foukám taky. Doufám, že Tvá zubařka není spřízněná s tou, které má dcera říká Brutální Nikita.

Witch
05. 03. 2003
Dát tip
btw: můj zubař se jmenuje Kovář - to není legrace

Bacil
05. 03. 2003
Dát tip
Je mi Tě jelito... eee líto :-)

:)) Albi: já Brutální Nikitu rád :)))

woai
05. 03. 2003
Dát tip
;-))) teda, promiň - to určitě přejde!!!!!!! (dřív než moje chřipka) :-) tak ať je brzy líp!! :-) jo, brutální nikity taky můžu ;-) teoreticky... albi, ty máš holčičku? :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru