Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slunce

10. 05. 2000
0
0
2933
Autor
Čučorád

Má dávná báseň, možná nedopilovaná, ale pojí mě z hezkými vzpomínkami.

Krásné je když zapadá, krásné je když vychází. Mile, teple svítí, krásnější něž kvítí. Září, hřeje nad horami, jeho děti jsou všude mezi námi. Jak mou duši povznáší, co po noci přináší. Jak málo já cenil to, jak moc mo vůbec pomohlo. Jeho pohled hřeje, jeho pohled seje ... lásku, víru, naději a taky život po beznaději. Nevím, jak budem spolu dlouhu žít, ale můžem spolu oslavit. Že den co den, kdy naše pohledy se střetnou, se na sebe usmějem, ne-li mockrát tak aspoň jednou. A tak vždy ve chvíli, kdy mě slunce políbí, já mu dotek oplatím... srdcem, aspoň prozatím.
JiKo
10. 10. 2000
Dát tip
vše již bylo řečeno výše :-)

Sarken
18. 05. 2000
Dát tip
když zapracuješ na formě, bude to nádhera

Laďa
10. 05. 2000
Dát tip
ano nedopilovaný. Ale když se to dopiluje, bude to dobrý.

Semis
10. 05. 2000
Dát tip
Takové soukromé vyznání. Rýmy jsou trošku omleté, ale určitě si od tebe přečtu i další dílko, které sem pošleš. :->

Merle
10. 05. 2000
Dát tip
souhlas s oběma...

AZALIN
10. 05. 2000
Dát tip
Juj! Čůčo, na formě nezáleží.. je to krásný pohlazení.. tak to má bejt.. :-)))))))))))

Silvinka
10. 05. 2000
Dát tip
Čučo, za ten pocit a pohladenie Ti ďakujem. Mne zrovinka zapadá slniečko za oknom. Usmejem sa na neho a zarecitujem mu Tvoju básničku. Určite zajtra výde veselejšie! :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru