Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jarní vlání

10. 05. 2000
0
0
633
Autor
Heduš

Je tu jaro, je tu máj, lepá děva pádí v háj. Sukénku má vyhrnutou, podprsenku rozepnutou, u prvního mlází v mechu sebou hází. U prvního buku na zvěř dělá kuku. U prvního posedu dává zabrat medvědu a u první chaty huláká na chlapy: Můj nemůže na nohy, nasadím mu parohy.
Saxanka
20. 05. 2000
Dát tip
..................!

nicka
15. 05. 2000
Dát tip
o)))))))))))))))))))))

PS
12. 05. 2000
Dát tip
:o)) básnička o nymfomance... :o))) fakt šílené. :o) ale takový je život, šílí a šílí a šílí a šílí a šílí a šílí a šílí a šílí a šílí a šílí a šílí a šílí a šílí a šílí a šílí a šílí a šílí a šílí a šílí a šílí a šílí a šílí a šílí a šílí a šílí a šílí a šílí... :o))) (Jak vůbec někdo mohl vÿmyslet takové slovo v souvislosti s takovou ženštinou? :o) Chuděrky nymfy... :o)

Merle
11. 05. 2000
Dát tip
Merlíkova parketa je kosmická raketa, nebo meč a magie (to se těžko zakryje) Ke zvířátkům ale ach má též velmi hezký vztah. ;-))))

Laďa
10. 05. 2000
Dát tip
No nazdar. To jaro je šílený.

Semis
10. 05. 2000
Dát tip
Co všechno se dá v lese zažít, to by člověk nevěřil :->

McCoal
10. 05. 2000
Dát tip
Jo, jaro dělá pokusy vystrkuje krokusy...

Merle
10. 05. 2000
Dát tip
dost dobrý :-)))) Postižená duchem jara, chytila mě v lese Jára. Nikdo se však nedoví, co se dělo ve křoví.

ANGELLA
10. 05. 2000
Dát tip
Nazvala bych to Jarní hulákání

Doggy_Bag
10. 05. 2000
Dát tip
Heduš, to je akční poezie, má to spád, má to gradaci.Trochu té zooerotiky. Čekal jsem, že se tu oběví Merle, jakmiles uvěřejnila to obcování s medvědem. Zvířátka, to je Merleho parketa.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru