Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ta piksla kiksla

07. 03. 2003
15
2
4212
Autor
Movsar

Po schůdcích vstupují kroky nesmělými do libidózní svatyně spřísahavších dvě plavovlasé. Jdou samy, holka z dvorku, ješitná slepička Vojtěška a "Pivrncova stará", Móňa z Radvanic. Prsí si to ke stolu známých družiníků, cupitajíc v kalužích piva, lepíc vajgly na podpatky lakýrovaných střevíčků.

Jde jim snad o očistný šuk? honí se hlavami molodců, když čolkyně spatří. Sednou si, švitoří a švitoří a těžko postřehnutelný, přesto však přesně zřetelný plamínek v očích doprovázen kouřem z nozder teď ošlehl Vojtěšku.

Big Tony ji vezme lahví vodky po lebce, žínka se sesouvá k zemi, bulvy zobracejíc navrch. Krev řinoucí se v čůrcích po čele lepí vlasy, barví bělma.

Móňa ustupuje, zděšení v očích, v jednu chvíli brunátní, hned nato bledne. Ještě sklouzne po Vojtěščině krvi, mísící se teď s pivem a chcánky na dlážděné podlaze. "Uáááuááá" křičí hystericky vyděšená, prchající už noční ulicí.

Květoš, skloněný nad bezvládným tělem suše oznámí vespolek : "Tak, tak piksla nám tu kiksla!"


2 názory

jejdavilda
12. 01. 2017
Dát tip

ted už mi je jasná tvá kritika, jsi nadsamec


Minty
22. 12. 2015
Dát tip

Přečtu pozdějc, ale název pobavil, tak tip.


Bean
16. 12. 2004
Dát tip
dobry pismo :))

IVANOL
13. 11. 2003
Dát tip
...jedině *!*, protože mi to připomíná kreslený vtip z dříve oblíbeného časopisu Dikobraz. Doslova ty postavičky vidim namalovaný např. Kerlesem...

MCMLIII
12. 11. 2003
Dát tip
trochu jako zážitek z občanské války v Čečensku

fermosa
08. 04. 2003
Dát tip
tohle je úlet..., moc tomu nerozumím.

alim
26. 03. 2003
Dát tip
skoro romanek...primovni..tip*

Movsar
26. 03. 2003
Dát tip
dík všem za kritiky a tipy.

:o)))

Endif
08. 03. 2003
Dát tip
Úvaha to teda nejni, ale jako ukázka z něčeho většího je to zajímavý - jazykově :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru