Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poslední věty před smrtí

06. 03. 2003
3
0
1636

9.11.2001, budova světového obchodního centra

"Vypni ty zprávy, Dave, dnes se ve světě nestalo nic zajmavého."

 

"Já vím že mám být už dvacet minut doma, ale dělám přesčasy abych si mohl dovolit tu skvělou dovolenou"

 

"První den v práci? Tak hodně štěstí mladíku."

 

"Petrssone, vypadáš jak mrtvola, vzmuž se, čeká na tebe báječný život!"

 

"Tady je bordel, vrátím se za pět minut a ať to tu vypadá jinak!"

 

"Škoda že tady není naše skupina, ten výhled!"

 

"Šach-mat? Zase jsi vyhrál, ale počkej teďka už mně určitě neporazíš."

 

V letadle-

"Takže říkáš že už jsi ve WTC? Hned jsem u tebe."


barobrk,to není černý humor to je smrtelný humor! ,,Jo to je vtipný, vtipný a pravdivý."

Vím o co de: lotr (:o)

Albireo
18. 07. 2003
Dát tip
V září 2001 by mi to vadilo, ale s tímhle odstupem už se tomu dokážu zasmát.

free_budha
01. 04. 2003
Dát tip
Jo jo Přemo, některý si pamatuju aji z devítky :))) Ale je to squelý!!!!!!!!!!!!!!! Spíš bych řek, že je to posměch... No ono je to jedno, pač černej humor jecelej o posměchu, ale každej tomu říká jinak, nebo ne???

To nikdo neví, ale až se tam dostanu, zlomím si nohu a lidi se budou smát mně. Pohoda_jazz -ovi

Pohoda_jazz
16. 03. 2003
Dát tip
Černý, černý, černý! Jo to mám rád, hlavně s tim bordelem... Na druhou stranu, kde je hranice mezi černým humorem a nelidským posměchem?

Hester
13. 03. 2003
Dát tip
Asi su hlópá. Lev ze státního znaku sice lva moc nepřipomíná, ale krávu snad taky ne... nebo že jsme čísi dojná kráva? Jinak souhlas s Kristinou. A dodatečně si zatipuju.

Jo, černý humor mám ráda (ačkoliv vím, že je místy - jako např. ted' - fakt drsný, ale já se prostě musím zasmát - to jinak nejde!!!), takže típeček... To Hester: Lepší drátěná, než šílená...:))) :D

Hester: To drátěná nemá hlubšího významu....Ovšem! Mohlo by se to říct tak že "drátěná" je ukázka našeho ekonomického výdobytku (už ani né šílená, či geneticky upravená! ale rovnou "DRÁTĚNÁ!") a kráva proto, protože se dá dost dobře říct že je naším státním symbolem.

Hester
08. 03. 2003
Dát tip
Nějak mi to připomnělo scény z Titanicu - tu maminku, jak vyprávěla dětem pohádku a ty postarší manžele, jak leželi vedle sebe ruku v ruce a čekali na vodu... rozdíl je v tom, že oni věděli, že umřou... já vím, že to byly scény na efekt, ale stejně jsem bulila jak želva... a líbí se mi tvůj nick... nebudu se ptát, proč kráva, ale proč drátěná???

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru