Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Běžnost

10. 03. 2003
6
0
1028
Autor
Meggie

Znáš to. Staré koleje.

Starý stereotyp, běžnost okamžiku.

Schováváš se pod ochranná křídla obyčejnosti pořád stejných dnů

a strach z neznámého se zbrojí proti touze prorazit tu bublinu všednosti,

prasknout ji a vysunout z něj ruku

a zachytit cokoliv tam venku

a držet... držet pěvněji než na co mají tvoje síly

 

Ale když ta příležitost přijde, zůstané jen u té touhy

nikdo nechytí ocásek možnosti,

nikdo se neodváží...

a tak žiješ dál, a doufáš že někdo tu ruku strčí k tobě.

Naivita.

 


mexy
10. 03. 2003
Dát tip
Možná by to někdy chtělo vybočit z vyjetých kolejí a konečně se přestat bát udělat něco,co sám/sama nečekáš a co nečekají ani všichni okolo tebe. Vážně mě to oslovilo!:-)

Lyryk
10. 03. 2003
Dát tip
**

Klub
10. 03. 2003
Dát tip
Pěkná srozumitelná forma, ale nikoliv příliš prostá. Námětem je hodně rozšířený osobní problém, který si sice jednotlivec uvědomuje, ale pořád je tam ten zlomový nedostatek sebevědomí potřebný k činu. Druhé, řekl bych paralelní,téma je další obecně rozšířený problémek, kterým je bezesporu fakt, že lidé vlivem různých faktorů postupně ztrácí schopnost vidět krásy a nové krásy ve věcech, jež je dlouhodobě obklopují a nabývají tak těch ošklivých pocitů o existenci stereotypů jako něčeho vždy negativního co je potřeba zničit.

Klub
10. 03. 2003
Dát tip
Jinak Ti, samozřejmě, držím palce "pěvněji než na co mají tvoje síly"

ALoDIRuK
10. 03. 2003
Dát tip
Znáš to. Staré koleje a držet * :-)

Jenda
10. 03. 2003
Dát tip
!! krásně a výstižně podaná pravda...:-)

Znám to!!! Ale bojuju s tím, nemůže to být tak téžké nebo že by jo? :-)

Perchta
09. 03. 2003
Dát tip
* jo, vidim to dobře s tvojí tvorbou, není to zrovna báseň, ale chápu to. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru