Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

mední touhy

11. 05. 2000
2
0
2712
Autor
Merle

nemůžu si pomoci, ale Tapírek mě prostě inspiroval... hň hň hň

Jaro sotva vzduchem voní, po lese mě Jitka honí. Chytla mě, já nekřičím, stáh jsem ji do jehličí. Její krásné štíhé nohy, splétají se do polohy, k naší věci vhodné. Meditace bodne...
mike
20. 11. 2000
Dát tip
Čekal jsem, že se z toho vyklube nějaká prasárna, ale konec mě dost překvapil. Dobré.

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
*mední touhy: Merlí, s odtupem času, zkus poslechnout AZIho Ladí: kopulace =>populace, hňaf m.

Miroslawek
16. 08. 2000
Dát tip
Tím posledním rýmem jsi mne zmátl...

saggit
18. 05. 2000
Dát tip
Též bych si zameditoval, lotosový květe!

Sarken
18. 05. 2000
Dát tip
boha jeho Ondro neboj, na chatu beru svěrací kazajku a když tak merlíka zamknem do kůlny (tam může svádět lopatu)

Hannah
16. 05. 2000
Dát tip
:-)) myrindo, možná proto, že Merle není medvěd :-)))

PS
12. 05. 2000
Dát tip
:o) meditační exploze! :o))) Aneb jak psát o sexu tak, aby se dalo ještě dýl debatovat o tom, jestli se skutečně píše o sexu. :o)))))

Merle
12. 05. 2000
Dát tip
Silvinka: príliš veľa? To mi rozhodně nehrozí. Dogy: Je to čistě o meditaci, ostatní asociace a významy jsou jen a jen tvoje, tebou dosazené, a za to už já přece nemůžu ;-)))

myrinda
12. 05. 2000
Dát tip
nekterym: proc tolik reci, kritik , kriku, pro krasne kouzlo okamziku? jaro je tady, bedo, rekla medvedice cindy... merle: moc hezky :-)))))

Tynic
12. 05. 2000
Dát tip
Jak se říká chlapovi, který je strašně na ženské ??? nymfoman ??? Neee....Satyr !!! :o)))) Ta chata se pěkně zvrhne, už to vidím !!! :o)))

McCoal
11. 05. 2000
Dát tip
Jó, beru Tě chlapče. To je dost dobrý a myslím že tip je málo, ale alespoň tak.

Laďa
11. 05. 2000
Dát tip
Mám takový nejasný pocit, že napřesrok dojde k populační explozi.

Lyryk
11. 05. 2000
Dát tip
Vtipné, opravdu jsem si užil bodnutí meditace :-)))))

Cid
11. 05. 2000
Dát tip
Úplná Kamasutra, bravo. Jenom nad čím meditovat Merlíku?

A mne vycitas, ze robim nieco nadoraz :-)

Víla
11. 05. 2000
Dát tip
Merle...mas na neco lepsiho...

Prokletí
11. 05. 2000
Dát tip
asitak, souhlahlasím s Vílou... ...i tak tě máme rádi Mnoho lebek ! m.

Merle
11. 05. 2000
Dát tip
Koal+Lyryk: téda... Cid: ono na jehličí něco vyklíčí... Laďa: o čem to mluvíš? z meditací že roste populační křivka??? Skřítek: už si někdy... MEDITOVAL??? ;-)) Víla: radši míň za to co radši (J.Werich) Proketí: sakra, dík :)

Bambulka
11. 05. 2000
Dát tip
o))) nohy spletené do lotosu, ruce spojené... jak to končívá? koukám, že ta bájná Šílenčina věta "Už jsi někdy meditoval?" se hodí i jinam než na střechu:-))

Silvinka
11. 05. 2000
Dát tip
Merle, ty ma neprestávaš rozosmievať. Za to by som Ti dala nielen TIP. :o)))) Ale daj si pozor, aby tých meditačných objektov nebolo príliš veľa... Bebitka ťa kusla do lýtka... Sele vlezlo do postele.... Jitka s Tebou medituje... ech... ;o)))))))))))))) Víla+Prokletí: Veď je to predsa blbôstka!

O.S.to6
11. 05. 2000
Dát tip
:}}}} ta bodla

zámek
11. 05. 2000
Dát tip
... nespočet meditací .... krásných meditací ...

Semis
11. 05. 2000
Dát tip
:->

Doggy_Bag
11. 05. 2000
Dát tip
Merle, mám to chápat, tak že meditace je dostatečným antikoncepčním prostředkem a zapuzovačem smilných představ, nebo poloha "přeříznutý lotosový květ" je natolik namáhavá, že vyžaduje několika hodinovou meditaci? A nebo je to jen velký jarní humbuk kolem normální lesní šukačky?

AZALIN
11. 05. 2000
Dát tip
Checheche.... Už si někdy meditoval?!!!... tuhle větu nikdy nezapomenu.. ;-))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru