Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tóny barev

11. 03. 2003
12
0
5135
Autor
Movsar

Staník si omotal nejtenší strunu svého bendža kolem krku a vyklonil se z okna. Pohybem hlavy pro něj charakteristickým - jakoby jejím spadnutím na hruď, nechal vlasec protnout krk a v momentě, kdy už tělo bylo prosto hlavy, vyřinul se z doprázdna trčících tepen proud krve tryskající do dálky.

Rychle blednoucí prsty chtějí marně v poslední křeči uchopit nástroj a hrát, snad zahrát poslední marš, snad hudbu jiné melodie.

Hlava zapadla kamsi za gauč, tělo leží jako pohozený vak uprostřed pokoje s dokořán otevřeným oknem a paprsky letního slunce vysušují světle červenou barvu třísnící v obrazech smrti stěny kolem. 


Bean
16. 12. 2004
Dát tip
covece ty si druhek hičkok :)) T

Movsar
16. 12. 2004
Dát tip
tak tahle tvoje reakce mě chytla za bradu. :)))) dík

morte_Anais
04. 12. 2004
Dát tip
"a na něm spousta map (mapy se třpytí a jsou polámané). staník je mrtvý a vůbec mu to nevadí" kritikatip

Evička
30. 11. 2004
Dát tip
uspokojuje cosi ... ve temnu mého nitra!*

Movsar
30. 11. 2004
Dát tip
tak to pak má splněno. dík

t

rostock
05. 05. 2004
Dát tip
to aaronix: ja bych i souhlasil. nejak me to nepoznamenava.....je to proste takova dalsi sebevrazdicka...omlouvam se....

Aaronix
10. 12. 2003
Dát tip
Dobrej nápad - ale co dál? Trošku samoúčelný, nemyslíš?

MCMLIII
12. 11. 2003
Dát tip
fajn

oh....

Elyn: ...coze? ;)

Elyn
05. 11. 2003
Dát tip
play...: fantazie...;) Nevím, jak to popsat, ale... nedivím se, že se to tak jmenuje..:)

Elyn: asi me tak vycerpala skola, ale fakt to nak nechapu. No to je jedno:) Diky za snahu:)

Movsar
05. 11. 2003
Dát tip
stáník je barevný - je bílý. jeho krev je barevná - je červená (ale v různém světle taky měňavá). jeho bendžo má barvu slámy. a ta shoří. do ohně se stáník rád díval. pak v noci čůral do postele. chtěl ji mít žlutou. gauč je zelený - a na něm spousta map (mapy se třpytí a jsou polámané). staník je mrtvý a vůbec mu to nevadí. dík za kritiky a tipy.

Elyn
04. 11. 2003
Dát tip
...

Elyn
04. 11. 2003
Dát tip
Play..: máš tam bendžo, krev a slunce - co ti chybí do názvu?

nejak jsem nepochopila ten nazev:o) ale jinak se mi to moooooc libi-trefa presne do myho vkusu***

Šalvěj
20. 04. 2003
Dát tip
........uff...... *

Imagine
10. 04. 2003
Dát tip
No, já nemám slov, asi bych se měla napřed nadechnout... To je hodně dobrý, můj upřímný ***T

Humble
04. 04. 2003
Dát tip
Je to skvěle napsané, na mě ale dneska až moc drsné :o)

:-))) sice tomu moc nerozumím, ale t*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru