Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kouř

11. 05. 2000
1
0
1510
Autor
ergo

Vyšehrad a Nuselák

Max si na vzcházce koupil něco, musel to být doutník, a ten si musel někde podpálit, stalo se tak na skále ze které pozoroval pohyb barokních střech stojících na vrcholu konstruktivních činžáků, kde zrovna Pavel Malvaz umýval svět svých pozvracených umyvadel a poškrkábaných okeních tabulek, Max mu aspoň kynul doutníkem nad zábradlím a uplivl do dvaceti metrové hloubky na dvaceti centimetrového psa, kterýho uchránil jen bravurní výpad krkavce po kolem letícím soustu pomlka Max se zved a byl tu zas klid, cestou zkopce odkopával kluzké oblázky z podnohou a dobržďoval o kapotu parkovanýho auta, už jde pár sekund a stavba nad jeho hlavou je ve stejném podhledu jako před chvílí, spíš to vypadá že on stojí a ten strop naněj padá s rýchlostí páternosteru, a když bude na dosah tak oněj típne svůj doutník...
Ansuz
06. 02. 2001
Dát tip
Kvalitní a vídám to každý den

Lampář
24. 05. 2000
Dát tip
hele, tohle je dost dobry a predtim jsem to prehlid ...

Sarken
18. 05. 2000
Dát tip
sakra

clovrdik
11. 05. 2000
Dát tip
zajímavě vykreslená atmosféra ...

Ženatej
11. 05. 2000
Dát tip
Krkavci jsou hrozný bufeťáci... :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru