Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

další čajový srazík 3.6.

11. 05. 2000
0
0
3516
Autor
Merle

tak je to jinak...

Dne 3.6. tedy v sobotu, bych rád svolal do Prahy další čajový srazík. Sestra Šílka zajistí pouze rezervaci, ale snad aspoň přijde. Takže organizace i případný nadávky, budou jen na mě. To sem si zase dal... Známé je to místo, ale raději popíšu cestu, tak jak ji znám. Pokud se postavíte před Karlův most (ten konec blíž k Václaváku, Staromáku... prostě na tom samým břehu), tak po levé straně je rohový barák. Když se na něj natočíte a jdete podél něj, hned první dveře (napravo) jsou od výtahu (4. patro), a další dveře jsou tzv. schodová cesta (taky čtvrté patro!). Čajovna se jmenuje Duše Východu, a jsou tam všude (někde) cedule. Známý je i čas, otvírají v 11 hodin, tak ať se zájemci postupně dostavují... Program je takovýto: žádný. Pokud někdo něco vymyslí, a bude mít chuť to udělat a zorganizovat, bude to (z mý strany) přivítáno. Pokud ne, budem se jen povalovat a v hovorech příjemně utloukat vteřinu po vteřině (písmáka po písmákovi). Případně utlučeme nějaký ten čaj (čokoládu), abychom té příjemné čajovně taky trošku snížili finanční ztrátu. Jako obvykle jsou zváni všichni. Přihlášky netřeba, ale raději se tu zahlaste, ať je možno předem zařídit přibližnou rezervaci...
Sarken
08. 06. 2000
Dát tip
Legolasi: a nejseš ty náhodou elf?

AZALIN
06. 06. 2000
Dát tip
ALOHA: S křížkem po srazu.. ;-))) Proč by neměly jezdit autobusy do Prahy? Sice je fakt, že po oddělení Moravy od Čech a vytvoření Velkomoravského knížectví jich nejezdí tolik, ale já myslim, že dostat se tam eště furt dá.. ;-)

ALOHA
02. 06. 2000
Dát tip
Písmaci :-) On už je ďalší čajový zrazík !!!! ALOHA zas nedávala pozor ? To je vrchol. Ja sa tak teším !!!! :-) Azalin, nevieš, chodia ešte z Brna autobusy do Prahy ? Už vraj nie.. A vlaký ? Vlaky hej ? Jupí :-))) zolli :´´-( Môžeš ma rozosmiať iba tak, že za mnou prídeš znova na návštevu :-) Kedy ?

Legolas
02. 06. 2000
Dát tip
je to jako dívat se na rozkvétající písmácký svět a potichu o samotě umírat ... ale jdi Legolasi ... andělé přece nepláčou ... někdy se třeba mezi vás podívám písmáčci moji ...

zolli
02. 06. 2000
Dát tip
Aloha nespechej na mne, rada vis ze rada. Jak to jén pujde

zolli
01. 06. 2000
Dát tip
Jsem v praci tak Vám RA nepostavim, ale pozdravím Vás všecky aspoň odsud :o((( Buuuuuuuu

Merle
01. 06. 2000
Dát tip
Tak Víla nakonec nepřijede (nějaký zkoušky nebo co :-(( ), takže i já se dostavím včas...

Bambulka
01. 06. 2000
Dát tip
Lidičky, já budu moct dorazit až kolem jedný hodiny, ale doufám, že vás tam někde najdu (a ne na dně Vltavy:o)) těším se na vás!:)))))))))

Ciri
31. 05. 2000
Dát tip
CAHIR, len príď, zaklínačka má pripravený svoj meč... ;o)

Ciri
31. 05. 2000
Dát tip
.

Cid
31. 05. 2000
Dát tip
No, lodičky a vykloubený loket nejdou dohromady, ale jestli dorazím, tak vám to budu pískat ze břehu. Šílenka má dobrý nápad. Snad brzy nashledanou.

Šílená
31. 05. 2000
Dát tip
Cide:o) jsem ráda že přijdeš! - budu tě vozit:o) měla jsem ještě lepší návrh - postavení vlastních plavidel a chvilku poezie na Vltavě ale Merlik mi vysvětlil že to není zas tak úplně jedinečnej nápad:o)))) Všem kterým jsem říkala že čajovna má změněnou otevírací dobu na dvanáctou hodinu: - přemluvili jsme je ať kvůli nám otevřou v jedenáct takže vše zůstává při starém:o))) Pa...

Sarken
31. 05. 2000
Dát tip
Šílko, ty bys snad překecala každýho, skvělý!!! Lodičky beru

PS
31. 05. 2000
Dát tip
:o))) Ta Šíla je fakt něco! :o))) To je fajn, ze je vše jak mělo být. :o)

AZALIN
31. 05. 2000
Dát tip
Šílko, ty bys fakt překecala každýho.. jenže Azalinka tentokrát nepřekecáš, cheche.. no uvidime se v červencu! ;-)))

Cahir
30. 05. 2000
Dát tip
CIRI: Tak nic, Nilfgaard se odkládá.. musim k Jezeru.. ;-))))

Hippocampus
29. 05. 2000
Dát tip
Vypadá to špatně---asi si budu užívat někde jinde:-( Každopádně si to tam všichni pěkně vychutnejte...

ViNiL
29. 05. 2000
Dát tip
Snad se dostavím. Snad v počtu: "dva."

Dědouch
29. 05. 2000
Dát tip
bohužel budu v práci ale srdečně pozdravuju všechny..

Dědouch
29. 05. 2000
Dát tip
bohužel budu v práci ale srdečně pozdravuju všechny..

Merle
28. 05. 2000
Dát tip
Sage: klidně přijď

Cahir
28. 05. 2000
Dát tip
Tou dobou budu zrovna na dovolené v Nilfgaardu.. ;-)

Ciri
28. 05. 2000
Dát tip
Cahir: V tom případě se radši Nilfgaardu vyhnu ;o))). Jsem si skoro jista, že tou dobou budu Paní Jezera!

Sage
27. 05. 2000
Dát tip
Tuhle čajovnu ještě neznám, tak jestli mi neukoušete uši a prsty (:-)), tak bych se taky dostavil, dík.

TIAMAT
27. 05. 2000
Dát tip
Všichni se dobře zabavte! -T*I*A*M*A*T*-

Hippocampus
26. 05. 2000
Dát tip
Hmmmn...čaj, to můžu....,ale ty lodičky tam je moc sucho, ze svého statutu preferuji spíše to koupání...nicméně svou návštěvu zaručit nemůžu (vedu to v patrnosti:->))

Merle
25. 05. 2000
Dát tip
PS: snaž se přijít do 12, maximálně do půl jedný... ale ať tak nebo tak, zeptej se u obsluhy na básníky. Zkusíme u nich nechat místopis cesty. Pokud bude neheaky, zůstanem čajovně věrni. All: Protože v 11 vyzvedávám Vílu na nádraží, dorazíme tak kolem 11:45. Mezitím se třeba dohodněte, kam vlastně chcete jít.

Silvinka: uvidíme, jestli se pochlapím :-))

Šílená
25. 05. 2000
Dát tip
Lidičky co se týká těch lodiček - bylo by dobré abych je den předem zarezervovala na nějakou hodinu...bývají beznadějně rozebrány. Stojí na hodinu 30 korun a jejich stanoviště je asi 7 minut od čajovny... dejte mi kdyžtak vědět... Pokud by jste chtěli spojit lodičky s koupáním doporučuji si vzít místo plavek skafandr;o) Ráda vás uvidím:o)

Cyndi
25. 05. 2000
Dát tip
Možná přijde i koušelník a všechny vás koušne.

Bibša
25. 05. 2000
Dát tip
Já a do plavek??? Lidi, teĎ už nemůžu:-))))

AZALIN
25. 05. 2000
Dát tip
Bibša: A proč ne? Teďka je to moderní.. ;-))

Jákob
25. 05. 2000
Dát tip
Už teď Vám závidím a budu na Vás vzpomínat :o))

Merle
24. 05. 2000
Dát tip
žoli: chjó chjó... All: byly navrženy dva druhy programu 1) jít společně na lodičky 2) jít se společně koupat Pro oboje by bylo dobrý vzít i plavky... Případný další návrhy na program (nebo nesouhlasy s čímkoliv) sem prosím pište...

Zaja
24. 05. 2000
Dát tip
všechno je možné možná i můj příchod ale ty zkoušky

AZALIN
24. 05. 2000
Dát tip
Mhhhhhhhmmmmm.... Azi se Silvinkou skoro jistě nedorazíííí... mrzííí... ale šak se uvidíme na chatičce! :-)

Silvinka
24. 05. 2000
Dát tip
SilvAzalinka vás všetkých pozdravuje a dúfa, že sa budete mať náaáááádherne ako vždy a že prídete plný elánu a pozitívnej energie!!! A že nás tam nebudete ohovárať... :o)))))))))) Už sa teším na chatičku a Ty bebi, by si naozaj mohla ísť. Tešila som sa, že Ťa spoznám na Karlštejne a Ty potvora sa zo všetkého vyvlečieš...

PS
24. 05. 2000
Dát tip
:o) Merle, pokud vás nenajdu v té čajovně, tak máte smůlu (a ještě mě akorát znovu naštvete :o)))). Pak si dělejte spánembohem co chcete. :o)

zolli
23. 05. 2000
Dát tip
Uz mam sluzby pracuji :o( neprijedu! Lituji.

Tynic: jůů, já ci taky konzum před romantykou. :-) Nezbylo by trošku z toho čuníka, že bych se pozvala? :o)))

Tynic
22. 05. 2000
Dát tip
Že prý já, jako největší prase, mám tu čest se zakousnout první :o))) Jestli přijedeš do Ovy klidně :o)))

Víla
20. 05. 2000
Dát tip
Lidi, rada bych jela... Uvidim...mozna pojedu i bez Tynica...;))) Bibi, ozvi se

Merle
19. 05. 2000
Dát tip
Tynic: mluvil jsem s Vílou a říkala, že si to promyslí... ale asi by s tebou jela.

Tynic
19. 05. 2000
Dát tip
No ještě ufidím...mám totiž pozdní oslavu narozenin a bude bečka a čuník se bude točit na roštu...asi pro změnu zvolím konzum před romantikou ! :o))))

Tynic
18. 05. 2000
Dát tip
Sakra ! Proč to musí být vždycky tak daleko :o/

zolli
16. 05. 2000
Dát tip
Jako obvykle jeste stale nemam SLUZBY, na pristi mesic!

Sarken
14. 05. 2000
Dát tip
asi tě to děsně překvapí, ale budu tam

Jákob
13. 05. 2000
Dát tip
nevím, jak se rozpůlit.. zjistil jsem, že zrovna budu na jiný akci na kterou se těším a kdyby tu nebyl rozdíl 300km jistě bych aspoň nakoukl :o((Ach jo ...

Pavol
13. 05. 2000
Dát tip
Merléééé, nééé. !! V Praze budu až od ňákýho 12.6. do 19.6. Nešlo by se něco semlít tehdy?

Merle
13. 05. 2000
Dát tip
Pavol: zkus si neco domluvit s Prazakama, ale ja se tam urcite nedostanu :-(

PS
12. 05. 2000
Dát tip
Hm hm hm... To bych tu mohl být... A mít čas... :o) Uviím, kdo tam bude, některé lidi bych chtěl vidět "lajf" :o) Takže máte dost velkou šanci spatřit mou osobnůstičku na očička vlastní. :o)

Laďa
12. 05. 2000
Dát tip
Rozhodla jsem se, že bych přijela, ale nebudu moct přijet. :-((( Sušíme sena s největší jistotou. Když ne my, tak Honzík. :-(

jako obvykle nic neslibuju...

ViNiL
12. 05. 2000
Dát tip
uvidíme -- Mistr Hanuš

slavek
12. 05. 2000
Dát tip
já zase neslibuji kvůli své již pověstné zapomětlivosti :-) Neposlal by mi někdo tři dni před akcí e-mail ????? Já vím, to bych chtěl opravdu moc.. Ale konečně už bych se rád s Vámi také viděl :-) Slavek

Cid
11. 05. 2000
Dát tip
Čao Merle, hlásím, že pokud to bude možné, tak se Cid dostaví. Ovšem Boží cesty jsou nevyzpytatelné a já nevím, kde mám diář. Tak možná.

Amalka
11. 05. 2000
Dát tip
Merliku, pokud se nebudu muset sprtat, a pokud me budes cekat na hlavaku....:o))))), tak urcite...

Silvinka
11. 05. 2000
Dát tip
Jej, to je na moje narodeniny!!! Ale este neviem, ci budem moct prist... :o(((

Bambulka
11. 05. 2000
Dát tip
Ten den mám mít jedno školení, ale snad se tam nějakej čas vyšetří... Vidím to celkem nadějně a už se mi sbíhají mé čajové sliny:-)))

Bibša
11. 05. 2000
Dát tip
No ségra už mě ukecává, kdy zase přijedeme do Prahy, takže Vám hrozím přijitím :-) Silvi: No oslavime to , ju? Musis prijet!

Špuntík
11. 05. 2000
Dát tip
se mnou to taky vypadá nadějně zrovna mám volno, ale pro jistotu nic neslibuju, jen upozorňuju, že bych se tam také mohl objeviti...

zámek
11. 05. 2000
Dát tip
... to by znamenalo víkend v Praze ... Rozume ... co říkáš? ... ticho ...

AZALIN
11. 05. 2000
Dát tip
Nevim nevim.. Bych pravdu děl.. v tak teplém počasí mě představa čajovny zase tolik neláká.. lépe řečeno, víc mě láká přírodní čajovna na chatě u vody.. takže.......................

Jákob
11. 05. 2000
Dát tip
při své nespolehlivosti se pokusím :o))

Silvinka
11. 05. 2000
Dát tip
Bibi, mňa čakajú prijímačky. Ak budem mať pocit, že som sa naučila dosť, tak určite prídem. Ale naozaj neviem... Si zlatá!

Chrjac
11. 05. 2000
Dát tip
Asi to bude skvele! Ale jsem mimo Prahu! :-(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru