Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

bratřícek s kosou

11. 03. 2003
9
0
1347
Autor
Lukri

...

Voníš po pohankovém polštáři

a medových slzách

... bratříčku ...

s kosou přes rameno.

Sám , beze slov

touláš se po cestách

vím jen,

že miluješ červené maliny . . .


Cavalera
08. 12. 2003
Dát tip
*

pamadeus
26. 06. 2003
Dát tip
Jeste porad se mi to moc líbí:))

pamadeus
24. 03. 2003
Dát tip
Moc se mi to líbí, nenám slov...tip

Eternet
17. 03. 2003
Dát tip
tak doufám, že ty jeho maliny budou dnes plné červů a než je vybere, tak některým bude o chvilku déle blikat naděje....

Barbar
15. 03. 2003
Dát tip
11.03.2003 Quinn Hm...občas by mě zajímalo, co se pod jednotlivýma dílkama skrývá... ( s kosou přes rameno ) Ale TIP...každej si to vysvětluje po svým, že jo... Někdy člověk napíše něco v čirém zoufalství a jinému to vyvolá jinou asociací výbornou náladu Jindy naopak. Nemám rád SMRT, ať už je jakákoliv. Nicméně chápu, že je nezbyná. Lukri - jseš nešťastná velice krásně, těším se že budeš ještě krásněji šťastná, až to pomine.

woai
13. 03. 2003
Dát tip
proč by to mělo být o smrti? copak nemohl jít sekat trávu?! máme tak zažitý některý obrazy... a přitom jenom v naší kultuře - jaké to mají třeba v Asii, Africe... (?) :-)

woai
13. 03. 2003
Dát tip
proč by to mělo být o smrti? copak nemohl jít sekat trávu?! máme tak zažitý některý obrazy... a přitom jenom v naší kultuře - jaké to mají třeba v Asii, Africe... (?) :-) já se nebojím smrti, aspoň myslím... bojím se bolesti

clovrdik
13. 03. 2003
Dát tip
je to takový odevzdaně smutný; opravdu nevím, co bych přihodil za "hlubší kritiku" ....; budu si teď muset přečíst alě něco veselýho; určitě TIP a k tomu cmuk (ačkoliv takový zaškrtávací políčko tady není ... )

Lukri
13. 03. 2003
Dát tip
dekuji všem za kritiky woai: vím že by to vyznělo hezky vesele, kdyby šel muž kosit trávu, ale bohužel, já píšu jenom to co cítím a co znám, ... a při tomhle jsem opravdu šťastná nebyla.. a jak řekl W.Allan - nebojím se smrti, ale bojím se dne, kdy si pro mě přijde.. clovrdik - neboj, určitě něco veselého jednou napíšu,,, a děkuju za cmuk, člověku je najednou nějak líp...

guy
12. 03. 2003
Dát tip
***

ALoDIRuK
12. 03. 2003
Dát tip
***

Quinn
11. 03. 2003
Dát tip
Hm...občas by mě zajímalo, co se pod jednotlivýma dílkama skrývá... ( s kosou přes rameno ) Ale TIP...každej si to vysvětluje po svým, že jo...

Lukri
11. 03. 2003
Dát tip
tím jsem chtěla říct, že člověk by se neměl bát smrti ...

Quinn
11. 03. 2003
Dát tip
Tak,tak...to to chápu dobře...

Bootex
11. 03. 2003
Dát tip
Pěkné, dociluje pocitu, který jsi chtěl(a) "vnutit" nenásilnou formou.

hezký t

Vyvolalo to ve mně úplně jiné asociace, než zrovna strach před smrtí, ale stejně, i když jsem zjevně mimo, se mi to velmi pozdává. Dobrý.

Astalavista
11. 03. 2003
Dát tip
!*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru