Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výživa a vyprazdňování

12. 03. 2003
10
0
4131
Autor
HERMES

Toto dílo je první z řady textů o A. Nekudovi.

Výživa a vyprazdňování

 

Jistý mladý muž, student teologie jménem Adolf Nekuda, seděl na židli ve svém pokoji se zatemněnými okny a četl si životy světců. Nekudův pokoj připomínal svou důstojností zatuchlou klášterní kobku. Vůně kadidla a františka jež Adolf pálil, mu připomínala kostel a uváděla jej do nábožného transu. Pokoj měl ošuntělé, špinavé stěny a v rohu naproti dveřím, byla Nekudova postel, jako vždy pečlivě ustlaná a s květovaným přehozem, který byl po obvodu rozpáraný a roztřepený. Hned vedle postele, stál pod oknem malý psací stůl. Na desce stolu byl bílý paličkovaný ubrousek se skvrnou od čokolády, na ubrousku malá vázička se zaprášenou umělou květinou, kterou Nekuda kdysi zcizil na hřbitově. Nad postelí visel šikmo na malém hřebíčku dřevěný kříž. Kříž byl celý otřískaný a zbytky hnědého laku naznačovaly svým obrysem, že z něj někdo násilím odstranil plastiku Krista.

Životy světců byla, hned vedle pornografických magazínů, Adolfova oblíbená četba. Houpal se na židli, na klíně kniha. Nekuda si nalistoval své oblíbené italské mučedníky, tj. mnichy, kteří se zabývali v horských klášterech mučením svých těl a samohanou, aby se tímto konáním více přiblížili bohu. Příběhy plné bičování, půstu a vyhánění ďábla z lidského těla, doháněly Nekudovu představivost k jejímu vrcholu, nesmírně jej vzrušovaly a uváděly jej téměř do nábožných mdlob. Tyto představy mu mocně vyduly tepláky v rozkroku.

Při čtení, narazil Nekuda na zvláštní příběh mnicha Emiliana, který se pro slávu boží rozhodl nesrat a nechcat celý rok. Mniši z kláštera mu ovšem tento krok velice rozmlouvali, ale Emiliano věren Kristu čtrnáct dní nesral a zemřel v krutých bolestech pln zaschlých hoven.

Byl pohřben u klášterní zdi a jeho slavný čin byl zaznamenán do klášterních análů. Nekuda rozhorlen tímto čtením dal před křížem svatý slib, že nebude srát ani chcát celý dlouhý rok. Ten den totiž vůbec nesral a světec Emiliano se mu zdál sympatický.

Ráno šel Nekuda na záchod, ale v posledním okamžiku si uvědomil svůj slib, který dal bohu a na mísu se neposadil. Posnídal tvarůžky s cibulí a zapil je pivem. Na přednášce hrozně smrděl, ale vědom si svého slibu, blaženě se usmíval. Ostatní však jeho radost nesdíleli a pokřikovali na něj něco o praseti a nečistém pohanovi. Ten den se Nekuda ládoval v blízkém mléčném baru koblihami, sýrem, vlašským salátem a to vše zapíjel mlékem. Týž večer zažíval Nekuda kruté porodní bolesti, díky kterým upustil i od jinak obvyklé četby  SM pornografických magazínů, které měl pod zámkem v zásuvce svého stolu. Celou noc se Nekuda převaloval a vypouštěl, za doprovodu hrozných zvuků ošklivé plyny ze své zadnice, již tak utýrané. Kolem třetí hodiny ranní, však Nekuda nabyl dojmu, že mu pukne močový měchýř, a proto se vydal na záchod. Cestou na záchod sebral prázdnou láhev od vína. Na záchodě začal nad mísou pomalu močit do láhve od vína, to pro pozdější použití, ale tak aby se přitom neposral. Nekuda láhev zašpuntoval a utřel si pomočenou ruku o košili, ve které spával. Adolf znalecky prohlédl obsah láhve proti světlu žárovky a uspokojením se pousmál. Schoval láhev i toaletní papír ( to aby ho nesváděl k vyměšování) a šel spát. Ráno se probudil a s radostí udělal nožem na dveře již třetí čárku na znamení toho, že již třetí den nešel srát.

Ten den posnídal Adolf opravdu bohatě. Na odrbaném pracovním stole se objevil meloun o velikosti kostelní báně, následován třemi páry ostravských klobás, jitrnicovým prejtem, uzeným sýrem, sardinkami v tomatě a nakonec lázeňskými trojhránky s ořechovou příchutí.

Tuto hostinu zapil Nekuda pohárem moče z uschované láhve. Krátce poté pocítil touhu jít se vyprázdnit, ale tuto myšlenku nakonec zapudil. Toho dne raději Nekuda do semináře nešel, pouze tam zatelefonoval, že je nemocný. Kolem druhé hodiny po poledni přepadl Nekudu hlad, a proto se vydal  šouravým krokem (to, aby se neposral) do Mc Donald´s. Sotva co tam došel, objednal si: dvakrát Big Mac, třikrát velké hranolky, šestkrát cheesburger a nakonec velký čokoládový shake. Obsluha zírala, jak může takový vyschlý typ s propadlým hrudníkem sníst takovou porci jídla. Nekuda se nijak nezdráhal a okamžitě začal konzumovat. Při jídle však vypustil mohutný pšouk, kterým dosáhl zamoření okolních jídelních stolků a následného exodu mnoha zákazníků restaurace Mc Donald´s. Po vypití čokoládového shaku se k Adolfově hrůze-potěšení dostavily příšerné bolesti břicha. V poslední vteřině, rozhodl se Nekuda, že poruší slib daný bohu a bude se muset vysrat. Rychlým krokem zamířil na toalety.

Na pánských toaletách byla naštěstí jedna srací kabinka volná, a proto zde Nekuda nalezl azyl. Navzdory tomu, že dveře nebyly vybaveny zámkem ani závorou, sklopil Adolf víko toaletní mísy dolů a sám již bez kalhot si na něj vylezl. Rozkročmo a za mohutného řevu vysral kládu o velikosti mužské ruky. Velké černé hovno s tlumeným zaduněním spadlo na víko toaletní mísy a zároveň proud žluté moči omyl dveře od kabiny, včetně kliky. Hovno příšerně smrdělo a Nekuda konsternován svým výtvorem setrval ve své dosavadní pozici.

Po chvíli vyčerpaně vydechl a pokřižoval se. Opět se zjevným uspokojením pohlédl na hovno.

,,Ťuky  ťuk, ťuky  ťuk, je tam někdo“? Ozval se zvenku jemný ženský hlas a čísi ruka vzala prudce za kliku. Nekuda ztuhnul, vyvalil oči, nezmohl se na odpověď. Dveře kabinky se prudce otevřely a v nich stála Eva, zaměstnankyně restaurace. Eva měla za úkol kontrolovat hygienu na toaletách. Takového sráče však nečekala. Eva byla ,,plná“ bruneta s velkými prsy, které se draly ven z bílé košile dopnuté až ke krku a pod bradou zakončené velkým modrým volánem. Eva stála ve dveřích, lehce přikrčená, trochu v šoku. Eviny oči nejprve zaostřily na postavu stojící na toaletní míse, potom na Nekudův malý penis, a potom na konečný produkt.

Evě poklesla brada. Rukou si v šoku zakryla ústa a podlomily se jí kolena. Nekuda se vzpamatoval z leknutí, musel jednat rychle, a proto seskočil z mísy na zem, popadl kalhoty a zařval: ,, Co čumíš ty krávo“!!! Eva se lekla a se slzami v očích vyběhla z toalet. Při běhu se jí houpaly prsa. Nekuda si na toaletách oblékl kalhoty a aniž by se vytřel, nasadil svatý výraz a v klidu opustil restauraci Mc Donald´s. Cestou domů si pomyslel: ,,Tohle u zpovědi asi neprozradím“. A jenom tak, pro sebe, se pousmál. 

 


Garth
09. 10. 2004
Dát tip
Cestou domů si pomyslel: ,,Tohle u zpovědi asi neprozradím“. A jenom tak, pro sebe, se pousmál. :)

j_i_r_i_k
10. 06. 2004
Dát tip
Teda naprosto se nemůžu stotožnit s odmítavými kritikami a nějakými antitipy, vždyť je to fakt dobrý... Teda rozjezd je super, ten konec je takovej useknutej, holt došla šťáva (či jiný výměšek) a bylo třeba to nějak zakončit... Toho je škoda, zabilo to jinak fakt dobrou povídku, ale stejně si tipnu, pro ta světlá místa...

Z počátku jsem se musel smát, ale později upadá text do stereotypu, planého plácání. Nemá čím překvapit, nemá gradaci, spíše naopak, závěr jen podrhuje jeho kvalitu...

Aaronix
10. 12. 2003
Dát tip
Tohle v žádném případě není dílo o ničem - je přece o HOVNĚ! Ale taky mě zklamal ten konec. Čekal jsem nějaké totální zvěrstvo - jako že tu Evičku tím hovnem znásilní a pak ho oba dva svorně sežerou nebo tak něco....

Zdravim Jiřenu a Leoše! Jak bylo v Podbořanech? A co malý Ignácek? ZDRAVÍ VÁS MEGADEBIL.

Elyn
15. 11. 2003
Dát tip
začátek byl fajn - dobře se četlo, mělo spád a vypadalo zajímavě,..pak ovšem nechápu četnost užívání slov jako srát, hovno apod... zbytečnost, sázka na efekt, pocit blbosti lidského počínání se dá vyjádřit i jinak

g_morr
11. 11. 2003
Dát tip
Ten pán žblechtá něco o právu? Herme, tobě teče sebeláska a zpupnost všemi tělesnými otvory.

Dero
12. 10. 2003
Dát tip
Píšeš krásné kritiky Hermesi, jen co je pravda. :)) Tak já Ti taky jednu napíšu. Bude mi vlastně stačit pár slov. :)) Dílo naprosto o ničem ...

Plopez
22. 09. 2003
Dát tip
Nech si ty diktátorský manýry, mě je jenom divný, že má tvoje dílo 28 tipů na 24 komentářů (bez mejch tří, věř tomu, že já ti je nedal).

*+klub (jestli neva)

HERMES
20. 09. 2003
Dát tip
sorry, ale já nepíšu pro nějaké tvoje tipy, které jsou pro mne vedlejší - mne zajímá kritika Zde na toto místo máš právo napsat pouze kritiku mého díla a ne nějaké uslintané vzkazy

Plopez
19. 09. 2003
Dát tip
sis dával sám tipy, co? au, to bolí..

Kolben
08. 09. 2003
Dát tip
Fekální literatura, proč ne - zcela PRIMA (taky se o ni pokouším, ale tohle je dobrý peklo)...T (máš v zásobě ještě něco podobnýho?

monsignore
17. 07. 2003
Dát tip
na tom celým je nejhorší, že to autor myslí vážně :o))

Jo, ty klášterní anály mě taky vzaly za srdce :-))) Já jsem se teda taky tlemila, i když chvilkama mi bylo i trošku blivno, asi mám nějakej slabej žaludek, nejspíš moc seru. Jenže když já sliby Bohu žádný nedávám, tak s tim nic nenadělám :-)))))*

klub

Humble
09. 04. 2003
Dát tip
Zdá se mi to trošku rozkolísané. Začátek mi přijde vyloženě silný. Dostala mě třeba věta "jeho slavný čin byl zaznamenán do klášterních análů". Dál mi ale dost věcí přijde násilně vykonstruovaných. Ač laik, troufám si tvrdit, že popis střevních pochodů, chuti k jídlu atd. by Ti zdravotník neschválil. I zcela vymyšlené příběhy se musí držet nějakých logických schémat, alespoň já to tak vidím. Nicméně zařazuji si Tě do oblíbenců.

Můj smysl pro humor je asi taky zvrácenej, protože jsem se tlemila rovněž. Ani ne tak u toho konečného popisu, ale v té druhé třetině, jak se rozhodne na počest Boha rok nesrat, to je prostě slušnej nápad...:o)))

HERMES
23. 03. 2003
Dát tip
Na to, že se jmenuješ Pompejus, tak na velikosti tvého ducha to příliš znát není. Určitě máš hrozně malý penis a tady si kompenzuješ svůj mindrák. Pasuješ se do role osvíceného cenzora, ale ve skutečnosti jsi ubožák, který nepřeje autorské svobodě. Uvědom si, že ty sračky co jsi napsal o mém zcela skvostném díle pramení z tvého nízkého vzdělání.

Pompejus
19. 03. 2003
Dát tip
Tohle mi příjde jako prosraný text, není škoda těch bajtů, který to tu na písmákovi zabírá? Jsem taky pro antitip, něco takového by možná neškodilo filtrovat a navíc mi příjde, žes na začátku nevěděl, jakt o bude končit. A to bys měl. Písmák není místo pro tebe, zkus se někde uchytit na nějakém tvrdém pornoserveru, tam budou na podobné sračky zvědaví.

HERMES
18. 03. 2003
Dát tip
Jsem rád, že jsem tě inspiroval. P.S.: prázdniny si v McDonaldu pěkně užij.

husty uz vim co budu delat az s enekdy budu o prazdninach nudit

houba
13. 03. 2003
Dát tip
bída nelíbí antitip není to o ničem a nevím, co je na tom vtipnýho

Plopez
13. 03. 2003
Dát tip
je to celkem vtipný, čekal jsem poněkud ráznější zakončení, zvhledem k exkrementální gradaci. Ten konec je předvídatelnej.

Anonym59
13. 03. 2003
Dát tip
hehehe.o)

katugiro
13. 03. 2003
Dát tip
zaměření opravdu výjimečné, to se často nevidí... zpracování je trochu slabší, degradované balancováním na hraně pokleslého humoru... no a pointa tomu chybí, v celém textu nenalézám nic, čeho bych se mohl - nebo měl - chytit, a tak to sklouzává do kategorie oplzlé literární terapie...

Radost
12. 03. 2003
Dát tip
je to text o hovnu...

Movsar
12. 03. 2003
Dát tip
t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru