Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

HLEDÁNÍ

14. 03. 2003
4
0
1318
Autor
Kamenna_Tvar

* 12.11.1995

Hledáš lásku,

kde ji těžko najdeš

oči máš zaslepené

a hmat tě zradí

necítíš, že těch pár chvil

se brzy vytratí…

 

Ženeš se do neznáma

tápeš tmou

za jedním světlým bodem

myslíš si,

že je tím nejdůležitějším

ve tvém životě.

 

A až dojdeš

zjistíš,

že je už

POZDĚ…


KK112
12. 08. 2003
Dát tip
téma se mi moc líbí, už pro to, že o něco vzdáleně podobného jsem se pokoušela taky. T

to g_morr: tak se podivej na jiný věci, tyhle jsou bohužel zrovna ze života!!!

g_morr
26. 06. 2003
Dát tip
ok, nebudu se do tebe sráti. ale tecxty se nestávají literaturou prot, že jsou nebo nejsou ze života...

g_morr
23. 06. 2003
Dát tip
to taky smaž. jestli nás chceš takhle pozvolna seznamovat se svým životopisem, budeš muset být stručnější, tohle by se určitě dalo říct i třemi slovy

Andulko, na rytmus nehled, ja na nej taky nekdy nehledim!!! :o) Ja zdravim vsechny Andulky... i kdyz nevim odkudpa vlastne jsou!!! :o)

Andulka
02. 04. 2003
Dát tip
Rytmus je moc dulezity. Ja si vzdycky zapalim svicku, naleju sklenicku vina nebo sipkoveho caje, a ctu si ty basnicky nahlas. Co ctu, ja si je primo recituji a nahlas. Tak az budes priste nejakou psat...tak si vzpomen na me....protoze basnemi davas ctenarum kridla... a ja desne rada sedim v oblacich. ...

ja vim, tohle je strasne stara vec, co je tu jen pro doplneni sbirkek, vlastne doplneni meho zivota... :o) tak proto to tak neresim, vis?... a takovy litani bez rytmu a ladu a skladu, muze byt kolikrat zajimavejsi... teda vzrusujici spis!!! :o)

Andulka
01. 04. 2003
Dát tip
hm...tady mi to vypadava trochu z rytmu....jinak pozdravuji Ceskou Lipu..a malebny Machuv kraj...

děkuji

Torolfita
14. 03. 2003
Dát tip
Jo, občas to tak skutečně bývá. Takže námět bych hodnotila jako trefný, ale netřeba zapomenout, že člověk musí mít nějaký ten cíl a světlo, za kterým se žene, protože jinak by život neměl smysl. Básnička se mi líbí a dávám TIP.

houba
14. 03. 2003
Dát tip
*

Jenda
14. 03. 2003
Dát tip
!!! výborné !!! *t*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru