Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

LÁSKA + STŘEPY (črepy)

15. 03. 2003
17
2
3695
Autor
T_O_M_

Proč jen k sobě nají Láska a střepy tak blízko?? Velký dík za pomoc patří Petre. 1 UPOZORNĚNÍ: nepleťte si mě (T_O_M_) prosím s autorem, který má velmi podobnou přezdívku T__o_m. Nemám s ním nic společného!!

Láska + Črepy

(  + Ty )

 

L Lúbiť sa?

Á Áno, lenže Ty aj Ja

S sme len dvaja

K krehkí

A anjeli

                   +

                         Č čo sa bez seba
                         R rozpadnú, a nikdy viac
                         E
Eden neztretnú.
                         P Počula  si ma ako Ti hovorím:
                         Y
YOU and ME FOREVER ?!

 

 

 

 

 


2 názory

martinez
04. 02. 2007
Dát tip
to je milý... *

Honza_Princ
28. 10. 2005
Dát tip
*

hunllef
17. 10. 2005
Dát tip
Moc pěkné! Sice ta angličtina je tam fakt jako pěst na oko, ale myslím, že v tomhle případě to asi jinak nešlo:) A Grunge si jdu schválně přečíst...

hunllef
17. 10. 2005
Dát tip
Tak su zas zpátky. Grunge píše povětšinou samé sračky. Tolik můj názor, já jsem s T_O_M_em!

kallista
08. 07. 2004
Dát tip
Grunge, buď trochu sebekritický, TOM měl dobrý nápad a provedení ujde, ale co tvoje díla??? Každému se líbí něco jiného...

T_O_M_
17. 12. 2003
Dát tip
Na co čekáš zabal to! Mě chybět nebudeš(a asi ani těm lidem , kterým se to líbilo...)!!! :-))

Grunge
16. 12. 2003
Dát tip
Tak tohle je nehoraznej bullshit. Neverim svym ocim. Tak jestli tohle se tady lidem na Pismaku libi, tak to asi zabalim a reknu svymu sestiletymu synovcovi aby sem zacal psat.

Elyn
01. 11. 2003
Dát tip
slovenčinu já můžu:) Moc hezký...;)

KayTee
10. 09. 2003
Dát tip
jo, líbí ;o))))*

Terra
07. 09. 2003
Dát tip
pravdivé :-) * moc se mi líbí slovenština :-)

Morney
15. 08. 2003
Dát tip
Super - barvy, slovenština, prostě balada :)) Ten poslední řádek mě vůbec netrápí, myslím, že celkovému dojmu nijak neubližuje. Dávám TIP :o)*

dorka
28. 05. 2003
Dát tip
no ta slovencina sa mi tam paci, mam k nej blizko. inak, velm ipekne zamyslenie a velmi pekne spracovanie. fakt ti to pisanie ide. :)))

Tibeťanka
23. 04. 2003
Dát tip
to se mi líbí

Zelenooka
06. 04. 2003
Dát tip
hezky:) milucky

houba
05. 04. 2003
Dát tip
*

Sýkorka
01. 04. 2003
Dát tip
:o) Prvá sa mi ráta! Niežeby druhá nie, ale prvá je nenásilnejšia. Mám rada takéto hry. Pekne si sa pohral aj s farbou. Ďakujem za avízko :o) S.

Mikimys
01. 04. 2003
Dát tip
Jééé. Ikdyž mi slověnština moc nejde, tak tomuhle rozumím. takový hezký pohlazení. Tudíš nelze jinak *

Humble
28. 03. 2003
Dát tip
Jo, mně slovenčina taky chybí a vždycky, když něco najdu třeba tady na Písmáku, je to moc příjemné. Jen tak dál! :o)))

Petra
27. 03. 2003
Dát tip
Tomino ešte tam máš jednu chybu!!! nestretnú......tak to má byť správne DIK moc milo ma prekvapilo že som v prologu čítala svoje meno.... ja myslím že tej pomoci nebolo až tolko a kludne kedykolvek sa zas môžeš obrátiť:-))) okrem toho za túto slovenskú prvotinu si dovolím dať TIP!!!

Petra
27. 03. 2003
Dát tip
Tomino ešte tam máš jednu chybu!!! nestretnú......tak to má byť správne DIK moc milo ma prekvapilo že som v prologu čítala svoje meno.... ja myslím že tej pomoci nebolo až tolko a kludne kedykolvek sa zas môžeš obrátiť:-))) okrem toho za túto slovenskú prvotinu si dovolím dať TIP!!!

Petra
27. 03. 2003
Dát tip
Tomino ešte tam máš jednu chybu!!! nestretnú......tak to má byť správne DIK moc milo ma prekvapilo že som v prologu čítala svoje meno.... ja myslím že tej pomoci nebolo až tolko a kludne kedykolvek sa zas môžeš obrátiť:-))) okrem toho za túto slovenskú prvotinu si dovolím dať TIP!!!

Souhlasím s Astalavistou, ten anglický řádek mi k té libozvučné slovenštině taky moc nesedí...

Angelina
18. 03. 2003
Dát tip
Tak to mě vážně dostalo:) Slovensky a závěr anglicky, to je naprosto dokonalý!!

Martinka
17. 03. 2003
Dát tip
:-)

fermosa
17. 03. 2003
Dát tip
Mmm, ta slovenština zní tak sladce, napsal jsi to hezky (:o)

lopatka
17. 03. 2003
Dát tip
lahodka to bola, slovencina ti celkom ide, prijemne prekvapenie :) pacila sa mi, naozaj :) t*

Astalavista
16. 03. 2003
Dát tip
Měl jsi asi i v závěru zůstat u slovenštiny, takhle to vyznívá trochu jako na pouti..

T_O_M_
16. 03. 2003
Dát tip
Můžeš mi poradit slovenské slovo začínající na Y - aby se mi tam hodilo? :-) Promiň, ale já na žádné nepřišel, tak jsem to udělal takto.

Astalavista
16. 03. 2003
Dát tip
Nemusí být nutně slovenské, třeba mezinárodní...:o)

T_O_M_
16. 03. 2003
Dát tip
No ale o tom to je! :o) Slovensko-Anglicky-České. :-)

Astalavista
16. 03. 2003
Dát tip
Nojo, jenže ta angličtina je tak profláklá..:o)

clovicko
15. 03. 2003
Dát tip
***

woai
15. 03. 2003
Dát tip
:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru