Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Červený Trpaslík - Trestní Závod

Výběr:
15. 03. 2003
8
3
5232

Toto dílo je určeno všem příznivcům Britského humoru, ale především pak příznivcům komediálního sci-fi seriálu Červený Trpaslík Tento scénář neexistující epizody se odehrává mezi díly: "Bílá díra" a "Jiná Dimenze" Loď - Red Dwarf typu II. Aktuální posádka - David Lister, člověk (stěží) Arnold Jidáš Rimmer, hologram Kryton, android serie 4000 Kocour, Felix sapiens Holly (Hilly), lodní počítač Pár Robíků+Ukecaný Mluvící Toustovač


-Úvod-

 

(Červený Trpaslík si to brouzdá pomalu vesmírem, ačkoli se zdá že se nehne ani o píď)

 

Scéna: Lister, Kryton a Kocour hrají karty, Kryton položí s vítězoslavným pohledem karty na stůl .

 

Lister- Né, Krytone, takhle to nejde…Jak to žes nevyhrál? Mněl jsi samý esa.

Kryton- Promiňte pane ale já, já nemohu…

Lister- (podrážděně) Jak to že né?

Kryton- To prostě nejde, je to v rozporu s mým programem, používat označené karty, já prostě nemohu.

Lister- Co je na tom tak těžkýho položit na stůl označený esa? Podívej tady tuhletu, tuhletu, tuhlé… á ještě tuhle.

Kryton- Já vím pane, pro vás je to lehké, ale můj etický program mi to zakazuje, a i kdyby, tohle snažení má asi takový smysl, jako naučit vás zvedat na záchodě prkýnko.

Lister- Kryťáčku ale tady jde o to, naučit tě překonat tvůj program a osvobodit tě.

Kryton- A nikdo vám za to není vděčnější než já, ale proč mě aspoň neučíte hrát tak jak hraje pan Rimmer?

Lister- a jak myslíš že tě to celou dobu učím.

Kocour- Hele, kde je vlastně nozdrák? Už to tady dokonce i vyčichlo.

Lister- Jó Holly, už sem ho pár dní neviděl, kde teďka je?

Holly- To ti tolik chybí, Listy?

Lister- Ne, jenom mně zajmá kde je zalezlej, a jestli tam zůstane dost dlouho.

Holly- Umřel..

Lister- Holly, nedělej si srandu!

Kocour- (skoro nábožně) Jó, příliž krásný, než aby to byla pravda.

Holly- Je to pravda, je mrtvý už více než tři miliony let..

Lister- Holly...!

Holly- Už asi tak pět dní sedí ve skladě pět a se dvěma robíky urovnává svoji sbírku fotek telegrafních sloupů dvacátého století.

Kocour- To je jako kdybych já třídil pět dní, svý šaty módy dvacátého století!

Lister- Vždyť neděláš nic jiného.

Kryton- Ano pane a i kdyby dělal něco jiného, ve spojení s oblečením, pochybuji že by mu to trvalo méně než pět dní.

Kocour- uklidni se plechoune…. Jé hele, vole lehni.

Lister- Co?

Kocour- Mám vole lehni, jsem vítěz.

Lister- No to je moc hezký, ale ty nemůžeš mít vole lehni.

Kocour- Ale jóó, podívej se, sedm, osm, devět, deset. Spodek svršek, králík a eso!

Lister- To je dost možný, ale potíž je v tom že hrajeme pokr!

Kryton- Nemyslím pane, že by to byl ten největší problém, pana Kocoura, ale problém je v tom že, pokud je mi známo, vítěz hry zvané Vole lehni je vlastníkem sady karet, jedné barvy, a vzhledem k tomu že vole lehni pana Kocoura se skládá s kulí, srdcí, žaludů i lisrů, nejsem si jist zdali se vůbec o vole lehni jedná.

Kocour- Ale jasně že jóó, to je kočičí Vole lehni. Podívej sedm a osm žaludy, devět a deset listy, kluk, dáma srdce a král, eso kule.

Lister- Ty už jseš teď magor s listy na víc.

Kocour- Né, frajer s kulema jak král, a eso frajer k tomu.

Toustovač- Já si zahraju karty.

Lister- Ty, zmlkni!

Holly- Nerada vám kazím zábavu hoši, ale něco je venku.

Lister- (sundá nohy ze stolu)Fakt a co je to?

Holly- Něco po čem vám strnou chlupy na těle a začnete řvát jako rozběsněný dav, zamčený ve špajzu.

Kocour- To je teďka Madonna na svém vesmírném turné,: Vlasy mi čechrá vzduchoprázdno?

Holly- Ne, je to invazní flotila... invazní flotily.

Lister, Kocour- Cožééé? Áááá…

Holly- Ne, pardon, spletla jsem se-je to invazní flotila... invazní flotily, pod záštitou... flotily.

Kryton- Strnule panický mód nastavit, strnule panický mód nastaven…. Proboha!

Toustovač- (zpívá) See you later, Aligator...

Lister- Klapačku přivři! Holly, dej mi Rimmera.

Kocour- To je přímo úchylnost, chtít Rimmera.

Toustovač- Moje řeč, dáme si canastu?

 

Scéna- Na obraze se objeví Rimmerova záda a jeden robík s haldou listů v držáku

 

Rimmer- Tady tu pětatřicítku-G, c12... semhlé... opatrně!

Lister- Rimmere, přijď sem, hned!

Rimmer- To známe, sotva příjdu všichni budou dělat jako že mně nikdo nevolal a chechtat se, protože na mě čeká kluzká podlaha. Beztak to posledně nebyla mýdlová voda, byl to tvůj pot, viď?

Lister- Tak fajn pane opatrnej, ale nebul že tě nikdo nevolal, až nás budou žrát děsivý ufoni.

Rimmer- Cože?

Lister- (úlisně) Zrovna se nám ukázali na obraze, a myslel jsem že tě tahle stránka vesmíru vždycky zajímala.

Rimmer- Ufouni! (a už jsou vidět jenom jeho nohy při běhu)

 

Scéna- Všichni sedí ve snímacím centru

 

Kryton- Takže se ukázalo, že se vlastně jedná o jakési roboty kteří byly stvořeni na zemi

asi v roce 3126. Sloužili jako všeschopné multifunkční domácí spotřebiče-Muelaueovac. Po nějaké době je lidé stáhli, ale oni uprchli do hlubokého vesmíru, naučili se vyrábět sami sebe a teď tady založili jakési takové impérium. Říkají si Tarodiiané, cosi jako TAk RObote DÍvej se, cosi cosi, ANál.

Rimmer- Tak Holly, šoupni to tam.

Holly- A copak, Árnie?

Rimmer- Ty plechouny, šoupni je na obraz.

Holly- Bez obav, Árnolde, už nás volají.

Lister- To bude fajn, příbuzný našeho toustovače (mrkne na roubíky ovázaný toustovač)

Toustovač- (Tlumeně) Toust je na mé straně hřiště!

 

(Holly zmizí a objeví se nějaký divný obličej malého hranatého robota, s DVD místo úst.)

 

Tarodiian I- Vzdejte se! Deaktivujte motory, zbraně a štíty, jste na Tarodiiském území.

Lister- Tím odpadá veškerá práce.

Kryton- Ale proč, proč po nás chcete něco co vlastně nemůžeme udělat, protože nic z toho nemáme a tudíž je marné po nás chtít cokoliv, co byste po nás mohli chtít. Já nechci odporovat, ale je skutečně zbytečné to po nás chtít… Vždyť chtít to po nás je naprosto zbytečné a irelevantní. Už jenom samotné chtění neumožnitelného...

Lister- Už jsi skončil?

Kryton- Ne, pane, já jen prostě nechápu proč to po nás chtějí, a i kdyby…..

Kocour- Musels to o těch zbraních říkat? Mohli jsme předstírat že máme ohromně ničivé zbraně a že jstli nás nenechají, tak z nich naděláme Listrovu snídani. Krom toho,nemáme náhodou motory?

Kryton- To ano, ale jsou tak nevýkonné, jako pan Rimmer v posteli, tudíž přehlédnutelné a nemá smysl se o nich zmiňovat.

Rimmer- Buďte už zticha!

Lister- A čím jsme se provinili, přítelíčku?

Tarodiian I- Vstoupili jste na naše území a nikomu jste se nenahlásili, žádné stanici či lodi.

Lister- Ale my nevěděli že se máme někde hlásit.

Kocour- A co ta obří cedule ”Návštěvy hlaste na vrátnici” ?

Tarodiian I- To je váš problém.

Kryton- Ale jak to, nikdo nás neinformoval.

Tarodiian II- Podle Tarodiiského trestního práva jste bez prodlev odsouzeni k trestnímu Závodu.

Rimmer- Jak, jaký trestní závod?

Tarodiian II- Podrobnosti zašleme vašemu počítači. Máte jeden den na přípravu.

Tarodiian I – Hodně štěstí, pánové.

 

(obraz zmizí a navrátí se obličej Holly)

 

Rimmer – To je k pláči, sotva narazíme na inteligentní formu života po třech milionech a dvou letech, tak se zatím jedná o špatné kopie Robina Williamse!

Lister – Tak Holly, o co jde?

Holly – Podle zločinu, jež jste spáchali, jste byli odsouzeni.

Lister – To vím, já se ptám k čemu odsouzeni.

Holly – K trestnímu závodu.

Rimmer – To víme, ale co je to ten trestní závod?

Holly – To je závod, jenž se jede trestně.

Kryton – Holly, hehe, hm, asi jsi to špatně pochopila, mi víme že je to trestní závod, a také víme že se jede trestně…

Holly – A co?

Lister – (už opravdu naštvaně) Ten závod!

Holly – A há, vy chcete vědět…

Kryton- O co se jedná v tom závodě.

Holly – No v podstatě jde o to, že kromě toho že se jede trestně….Je to závod!

Lister – Bože!

Kocour – Co to kvákáš? Prostě nám řekni s kým závodíme, co vyhrajeme a jestli nám přidají pár čokoládiček na cestu?

Holly – Toho závodu se musí účastnit alespoň pět posádek, první bere svobodu, další psycho trest krom posledního.

Lister – A s ním se stane co?

Holly – Smrt.

Rimmer – Takhle krutý? ...Počkat, smrt? SMRT? Tak dvakrát za život? To se může stát jenom mě, ani Ježíš to neměl dvakrát... Bože, umřu víckrát než jsem kdy sou!... Eh!

Lister – Přece, přece se nenecháme zblbnout nějakejma chodícíma ledničkama, prostě letíme dál.

Kryton – Pane, zbláznil jste se, nevíte co mluvíte, mají tam ohromnou přesilu. Naše naděje na přežití by se pak rovnala šancím pana Rimmera přilákat hosty na svoji oslavu narozenin! Bez šance.

Lister – Víte co, já si to všechno vezmu sebou do vany a na něco přijdu. Holly vyjeď mi ty materiály.

Holly – Jistě Dave.

Rimmer – Na co do vany? Ještě není listopad.

Lister – Ve vodě mi to vždycky líp myslí.

Kocour – Ve vodě ti to líp myslí? To objasňuje třeba to, proč seš takový prase opičáku.

Lister – To ti teda děkuju. (vezme papíry a jde)

 

Scéna – V nákladním doku, Všichni stojí u Kosmika 1

 

Lister – Tak fajn, všem je jasný že se z toho nevykroutíme, všichni jsme se hodně snažili.

Rimmer – To je fakt, třeba tady Kocour se leští už od včerejška.

Kocour – Hele dutohlávku, přece po mně nechceš abych ten závod jel ve stylu dvoj vlasá obluda.

Kryton – Nehádejte se pánové, s panem Listrem jsme se domluvili že bude lepší jet ten závod po dvou, tím se naše šance zvětší, pojistíme tím přežití alespoň dvěma z nás.

Rimmer – Dobře, já ale s Kocourem nejedu, je tu veliké riziko že se bude čučet furt do

zrcátka.

Kryton – Dobrá pane, ale ujišťuji vás že já se také budu stále dívat do zrcátka…. Zpětného, he.

Lister – Tak jo Rimmere, ty s Krytonem si vezměte Kosmíka a já si s Kocourem vemem Modrého skrčka. Jinou možnost už nemáme, hodně štěstí.

Kocour – Mám to! Nasedíme trpaslíkovi maskovací zařízení, proletíme kolem těch lodí a stanic, za poslední planetou se odmaskujem a tradá, kamarádi!

Kryton – Hm, výborná a znamenitá strategie, pane, ale má jen dvě drobné chybičky.: Za prvé, maskovací zařízení spotřebuje mnoho energie, takže my bychom se z místa nehnuli. A za druhé, nemáme žádné maskovací zařízení.

Kocour – To hatí jinak zatraceně dobrý plán.

 

Scéna – Kosmík i Skrček přiletí k vesmírným bójím a zařadí se

k pár dalším lodím

 

Tarodiian II – Účastníci trestního závodu, vítejte, všichni pravidla znáte. Žádné zbraně, rychlost světla a žádný gutalax v čokoládě!

Lister – Rychlost světla? Mi vyvynem stěží rychlost myšlení autora scénářů pro Jihoamerické telenovely.

Tarodiian I – A ještě úplný seznam ůčastníků závodu.: Pašerák Franciss, Gelfský tým, Tarodiianský bankéř, politický vězeň Jalalata, tým vrahouna Billyho replikanta,Tým Davida Listara a nakonec tým Velko velko velko Admirála A. J. Rimmera.

Rimmer – Ano, děkuji, děkuji, všem mnohokrát dík, děkuji…Ano děkuji…

Lister – Ty seš fakticky ujetej Rimmere, řek bych spíš velko velko velkonozdráka.

Holly – Ale no tak Dave, on si někde musí zvednout sebevědomí.

Kocour – Sebevědomí, vždyť žádný nemá, tak co si chce zvedat?

Lister – Víš kocoure on Rimmer když si naposled něco zvedal, tak to byla nohavice, aby si z ní vytřepal bobky.

Tarodiian II – Pozór……Teď!

Rimmer – Jen se posmívejte, ale však se ještě uvidí, až vás chytrák Arnie bude se slzou v oku pohřbívat, po svém vítězství, a bude mít Velko Admirálský projev nad vašimi hrobečky. Pak zjistíte že není potřeba velkých nozder, aby se dala šňupat hlína.

Kryton – Hm, pane, dovoluji si vám navrhnout, abychom už vyrazili. Nebo nezaručuji, že jej, ať už ten porojev bude jakýkoliv a ať už ho pronese kdokoliv, vyposlechnem. Neboť pod hlínou se špatně poslouchá, a vezmu-li v potaz že ostatní jsou tak míli před námi….

Rimmer – Krytone, startuj!

Kocour – Hele Rimmrák už vyrazil. Zřejmně dokončil nácvik svého projevu.

Lister – Tak mnoho štěstí.

Holly – Listy? V blízkosti sta kilomrtrů je Rimmerova přítomnost, takže existence štěstí je vyloučená.

 

(Několik lodí se řítí vesmírem, tu zatočí doprava, tuhle zas doleva…)

 

Lister – Teď doleva, doprava, rovno…jak dál?

Kocour – Doprava a tak deset centimetrů nahoru a zapošít.

Lister – Centimetrů, co to čteš?

Kocour – Jé, promiň, to je můj měsíčník módy a stylu. Ta pravá imitace falešné napodobeniny arktického leoparda, je fakt dobrá.

 

(Mezi tím na Trpaslíku)

 

Toustovač- (Robíci před ním drží vějíř karet) Tak jak si vedou?

Holly- (Na obrazovce má též vějíř karet) Zatím dobrý... Takže ty rád toustuješ, jo?

Toustovač- (Za ním najíždí robík se zrcátkem a vlaječkou HOLLY # 1) Takhle,... Na počátku byl neopečený chleba...

 

(Několik lodí se přežene tudy, teď zase tady…Najednou z

jedné vyšlehne záblesk a řítí se na jednu opuštěnou planetku)

 

Lister- Viděl jsi to? Letím za ním!

Kocour – (pohlédne na svůj oblek) Plameny a růžová? To bude teda skutečná oběť. S tebou cestovat... To obnáší velký odříkání.

 

(Skrček sletí na tu planetku za poškozenou lodí,ta mezitím přistála)

 

Scéna – Lister a kocour jsou v útrobách poškozené lodi.

 

Lister – Haló, je tu někdo?

Kocour – Haló, je tu někdo kdo by mi půjčil niť a jehlu?

Lister – (podívá se zaraženě na Kocoura) Haló, Tak potřebuje tu někdo pomoc?

Billy – To zrovna, červe.

Lister – Nebudete Vy ten hodný robot zabiják, s milým úsměvem?

Billy – Tos uhád, chlapečku.

 

(za Billym se objeví další replikant)

 

Kocour- Musel sis hrát na hrdinu?

Timmy – Já jsem Timmy! A teď tě bacím!

Lister – Tak my zase půjdem…

 

(dají se do běhu, a replikanti za nimi. Lister se s Kocourem rozdělí a za Listrem běží Billy)

 

Lister – (při běhu) Co po nás chcete?

Billy – Chceme vás zabít!

Lister – Ale proč?

Billy – Protože vraždím děsně rád.

Kocour – jéééé, ééé, úůůůů,ůůů,ůůůůůůů……!

Timmy – Pojď, k tatínkovi.

Kocour - Ty ale nebudeš on, on neměl běhy!

 

(mezi tím v Kosmiku)

 

Rimmer – Teď doprava, tady doleva…

Kryton – Ano pane, děkuji, jak si vedeme?

Rimmer – Jsme zatím třetí.

Kryton – A co pan Lister s Kocourem?

Rimmer – Bože dobrý, oni přistáli na té planetce co stroskotala ta loď.

Kryton – To musíme za nimy.

Rimmer – Ne Krytone, Lister ví co dělá, jen drž hezky směr. Byla to jeho volba, naše je vyhrát.

Kryton – Ale pane nemůžeme je tam nechat.

Rimmer – Sám jsi říkal že někdo musí pojistit přežití, tak to budeme my.

Kryton – Ano pane, ale počítal jsem, že to bude pan Lister, a kdyby to nezvládl, tak se objetujeme. Jsme elektronické formy života, tudíš panu Listrovi a panu Kocourovi podřazeni.

Rimmer – Co si osobě myslíš? Já milí Krytone, jsem důležitější, já prakticky velím tomu červenému drobečku přes tři miliony let.

Kryton – Ano pane a zhruba dvojnásobnou dobu, trvá průmněrně inteligentnímu jedinci přijmout váš jedinný rozkaz. Obracím to!

 

(zatím dole na planetě se různě honí Kocour s Timmym a Lister se Billyho trochu zbavil)

 

Billy – Hej, človíčku, když se nechceš objevit, tak si beru tvoji loď.

Lister – Do kosmu! Kócóuré, k lodi!

Kocour – (za zády mu funí replikant) Dej mi už pokoj!

 

(zaběhne do slepé uličky)

 

Timmy – Tak, a mám tě. Připrav střeva na prohlídku okolí!

Kocour – Hele kamaráde, ty mě nemůžeš zabít.

Timmy – Jediný kdo ti teď může pomoct, je křemíkovej bůh! Pomodli se mrtvolo!

Kocour – Podívej se na sebe, ty šaty, ty mě potřebuješ.

Timmy – Co?

Kocour – Tady ta zelená….Ááááá a tady ta růžová... S bílou u tohodle! Ty a replikant? No a tady to popošít, a tady... Pojď se mnou něco na to najdem. Jsi beznadějnej případ.

Timmy – Hmm………Tak jo, vždycky sem chtěl vypadat šik.

 

(Lister se dostal k přetlakovým dveřím, když tu je náhle otevřel Kryton)

 

Lister – Uf, to sem se lek.

Kryton - Pardon pane, jste v pořádku?

Lister – Jo, ale ten replikant mi sebral loď.

Rimmer – Tak rychle za ním.

Lister – Kocoure, jdeme! Kde kruci je?

Kryton – Ale pane zaznamenal jsem u vás šok.

Lister – To když jsem uviděl Rimmerovy odstávající uši.

Rimmer – Há, há, há, jen se směj, ale kdyby ti chrabrý A. J. nezachránil kejhák, měla by touhle dobou tvá palice rande s replikantovou řití.

Kryton – Pánové, není čas na hádky, jdeme prosím vás.

 

Scéna - Všichni tři jsou v kokpitu Kosmika, Kocour je ve střední sekci s Timmym

 

Lister – Tak jo. Brzo ho dostihnem, přidej Krytone.

Kryton – Pane dělám co mohu, ale větší rychlost tam nedostanu.

Rimmer – Kde je Kocour? Co dělá?

Holly – Už pár minut sedí vzadu a vybírá látku na nový oblek pro fešáka.

Rimmer – Kocoura?

Holly – Ne, toho rplikanta.

Kryton – Brzo jej dostihneme, ještě chvíli…Ale ne!

Rimmer – Co ne?

Kryton – Nějak vylepšil motory a vzdaluje se, už ho nedohoníme.

Lister – Když ho nejde dostihnout, co ho takhle zničit.

Rimmer – Ale jak, vždyť nemáme zbraně?

Lister – Ale máme na jeho palubě tvého Regiho Wilsona.

Rimmer – Ty sis půjčil mého Regiho, jak si jen…Jaké album?

Lister – Zvuky Obchoďáku a za skladišti.

Kryton – Pane, jak to že je na palubě Skrčka?

Lister – Vzal jsem si ho, kdyby jsme prohrávali a já potřeboval nutně motivaci…Uniknout.

Rimmer – Tak to pusť!

Lister – Pouštím, pozdravuj o de mě v křemíkovém pekle, šmejde.

(na obraze před nimi exploduje Modrý skrček. Všichni se radují)

Rimmer – Jak si to dokázal?

Kryton – Pane domnívám se že ten replikant tu děsnou smněsici pazvuků neunesl, tudíž mu praskla hlava a celá loď s ním.

Lister – Navíc tam bylo varování: Nepouštějte v blízkosti.

Kryton- V blízkosti čeho pane?

Lister- Nic, prostě v blízkosti. Teď nám ve výhře nic nebrání.

Kryton – Něco přece pane.

Lister – A co?

Kryton – Ten závod, skončil, jsme poslední.

Lister – Co? Takže teď jsem mrtvej.

Rimmer – To si piš kamaráde, zabijou tě robůtci, tak malí, že by mohli závidět i Michaelu J. Foxovi.

 

Scéna – Na stanici Tarodiianů

 

Tarodiian I – Měli bychom vás sice odsoudit k smrti, ale jeden mrtvý už v závodě je, a ten druhý replikant se uplatní jako model na přehlídkách...

Tarodiian II – A protože dva z vás jsou elektroničtí….

Kocour – Já myslel že za smrt Rimmera by jim vděčil celý vesmír.

Tarodiian II – Se odsuzujete k Psycho trestu.

Kocour – K psycho testu? Ten už mi dělali.

Rimmer – A co ti vyšlo?

Kocour – Nevím, cosi o velikém skoku v IQ.

Rimmer – Směrem dolů, viď?

Lister – Né, psycho test, ale psycho trest!

Kryton – A co to je, pánové?

Tarodiian I - Počítač vyhodnotí vaše vědomí a podvědomí a určí co možná nejhorší trest.

Rimmer – Á, sakra.

 

Scéna – V místnosti s psycho počítačem, se každý z nich vystřídá uvnitř, poslední Lister.

 

Tarodiian I – A jsou tu výsledky.

Kryton – Tak co nás čeká?

Tarodiian I – Nejprve bytost známá jako Kocour.

Kocour – Ano, hladce oholen, dokonale vyžehlen.

Tarodiian I – Se zúčastní módní přehlídky šatníku Cher.

Kocour – Úůůů, nééé!

Tarodiian II – Android Kryton.

Kryton – Ano?

Tarodiian II – Bude znehybněn v místnosti, v níž se budou mačkat čisté košile a špinit zem.

Kryton – (začne se cukat) Držte mně, držte mně!

Tarodiian I - Člověk David Lister.

Lister - Ták, do toho.

Tarodiian I – Jaterní dieta, týden.

Rimmer – Listy, Listy, Listy…hmm, to je tragické… Sbohem játra - Sbohem ranní dechu - Sbohem utrpení.

Lister – Ty Jidáši, ty se v tom přímo vyžíváš, já bez kari pojdu.

Tarodiian II – A hologram Arnold Jidáš Rimmer, týdenní pobyt na koncertě kapely Degén a spol, v čele s kytaristou Listr Davidem.

Rimmer – Ne!

-Konec-


 


3 názory

Bambalez
30. 05. 2009
Dát tip
Opravdu povedený kousek pro fanoušky Červeného Trpaslíka. Dík.

Bambalez
30. 05. 2009
Dát tip
Opravdu povedený kousek pro fanoušky Červeného Trpaslíka. Dík.

Ikkju
14. 08. 2007
Dát tip
Sem zatím na začátku ale nezdá se mi to špatný. Jenom čtu co říká Holy o Rimrovi a už se upincávam...

díky, no to písmo lze zvětšit, ale díky"-) samozřejmě jej znám také nazpaměť

co si dáš k těm cornflakům, zlato...?

... Vandrák totiž tráví život ve starožitnictví a pije víno.. ;D

seriál miluju...

Žádnýho Vandráka sem tady neviděl.

No, tak trošičku jsem přidal pár věcí, snad to nebude taková katastofa.

Mrakula
13. 05. 2005
Dát tip
Co je to za blechy??

Michalka222
10. 03. 2005
Dát tip
Myslim si, že je to povedený. Je fakt, že první polovina je lepší. Pár hlášek mi připadá neoriginální, ale jinak se ti to fakt povedlo. A muselo to dát dost práce. Za to tip.

Ď.

Kubajs
30. 01. 2004
Dát tip
Protože, stejně jako většina rozumných lidí i já velice uznávám a uctívám RD, jsem si tvuj dil ihned zacal cist. Myslím si, že je to celkem dobrý a ze to muselo dát fakt hodně práce. Možná bys ale mohl ještě trošku zapracovat na nějakym tom frku. Sice chápu, že RD je jedinečnej a těžko se dá vymyslet něco podobnýho, ale trocha víc narážek a ftipu by podle mě neuškodila. Jen tak dál!

Ď.

Seregil
16. 10. 2003
Dát tip
Není to špatný....

ShArKeY
07. 10. 2003
Dát tip
peace

n*****r ? bacha, správce tě vidí.... ale jinak peace.

ShArKeY
29. 09. 2003
Dát tip
No tak se hned neposer... docela se těším na Red Dwarf - Movie...

ShArKeY: Děkuji za **************,*******názor, nepřej si vědět kolikrát jsem RD shlédnul já (to číslo je nevyslovitelné a spotřebuje k napsání celý toaletní papír, po rozmotání) -To bylo utrpení napsat správně tůj flus-nick. Tvůj názor uznávám a chápu, ale buď fér "Ta obří cedule"... to nebylo špatné?

ShArKeY
24. 09. 2003
Dát tip
Tvůrci toho seriálu byli hodně originální a i když to nebylo vždycky úplně bez chyby - oproti tomuhle balastu je to dokonalé. Docela mě sere, jak se někdo snaží okopírovat něčí styl, když mu to navíc ještě moc nejde. Kdybych se alespoň jednou zasmál, byl bych svévolnější, ale tohle byla vážně nuda. A to jsem fanda Červeného Trpasíka, který viděl každý díl už 7x.

Monie_Kim
09. 09. 2003
Dát tip
..ČT jsem zatim jen cetla a prislo mi to cool, hlavne Lepší než život...až se k tomu dostanu, tak to skouknu na DVD a pak se vyjadrim...

StvN
06. 09. 2003
Dát tip
Jako jo, ale v jistý chvíli mě to začalo nudit. Holt hraná verze je něco jiného.

Už to tam je Morbide_Pimple. -Dík

Je to perfektní!!!! Fakt super, samozřejmě típek! Morbid_Pimple: Řekla mu (Hilly) párkrát Dejve, ale víc mu tak říkal Holly. :D

Lowlander
20. 03. 2003
Dát tip
Celkem fajn... ale první půlka se mi zdá výrazně lepší :o))

Seek
20. 03. 2003
Dát tip
nojo, taky jsem mel pocit, ze to ke konci trochu vazne. nicmene konec to spravil. chyby jsou zamerne? ooo, tak to pardon! :o)

Ne, všechby chyby nejsou zámněrné, taď mi to tu háže dost blbin, ale tohle dílo drží na vlásku a spravit jej je mimo doporučené blbnutí s komplem (už se mi to dílo jednou do poloviny vymázlo) -Seek Jo první je fakt asi lepší, ale uznej sám, je to nemožný ůkol, jeho plnění je ale nemožně bezva.- Lowlander Já mám pocit že mu jednou či párkrát "Listy" řekla...?-Morbid_Pimple

Seek
19. 03. 2003
Dát tip
poslyš, drátěná krávo, či krytone...scénář je dobrej a řekl bych že v přesně v duchu seriálu. ale ty chyby jsou příšerný...hele, jestli chceš, tak já ti to upravím do českého jazyka..protože toto opravdu není čeština :o) a pošlu na majl.

Některe chuby( jzou nashvál+ ale dufám žje jih výc neníýí,

No jo...mě osobně se to dost líbilo, protože Dwarfa miluju!! Ale pokud vim, Holly nikdy Listerovi "Listy" neřikala. Vždycky Dave. A radši bys to měl zařadit na adresu www.cervenytrpaslik.cz...tam se to uplatní o dost víc, než tady

Posledních pět dní jsem se snažil toto dílo upravit do konečné podoby, ale asi čtyři hodony jsem ztrávil u sakrování nad tím jak se mi to "sralo", cítím ůlevu takového rozsahu, že zabít mně, vyrostou mi na držce tulipány. Ale to nemůžete tak dobře pochopit, nezažili jste to!

Krel
17. 03. 2003
Dát tip
tak to je chaos:-))

Říkal jsem že je to určeno hlavně PŘÍZNIVCUM tohoto seriálu! Navíc, je to chabější, protože je to neexistující díl z mé lebzy! A kdo nezná seriál, či se mu nelíbí, tak prostě nemůže psát na toto dílo kritiku! Pardon za ten tón...Vy ste mně ale dožrali. (jediný kdo ví o co jde, je asi Dragonsfire. Mirku_Dušíne jdi si radši zase zpátky číst "Hochy od Bobří řeky"! A nelez do Kosmu.

Gunhead
16. 03. 2003
Dát tip
ale tak zase musím uznat že sis s tím dala docela práci , krávo...

Wopi
16. 03. 2003
Dát tip
Drátěná krávo, zkus vymyslet něco svýho a neparazitovat na cizích nápadej, je to trapné. A to píšu PRÁVĚ jako příznivec tohoto seriálu.

Komu se to nelíbí, nechť si prdel políbí.

ulita
16. 03. 2003
Dát tip
Kráva: aby nedošlo k mýlce, trpaslíka miluju, mám doma všechny díly a ve videopřehrávači jsou dost frekventovaný, a když mi někdo volá na mobil (mimochodem červenej) ozve se Rimmerův song... takhle bych mohla pokračovat. Spíš mi šlo o to, že tohle je literární server a ty tam prostě máš chybu, která mě od dalšího čtení odradila. Scénáře sem určitě patří, ale možná bys větší úspěch měl(a) na www.cervenytrpaslik.cz, kterou jako fanda určitě znáš...

ulita
16. 03. 2003
Dát tip
tak jsem to zkusila ještě podruhý abys neřek :) a ten pravopis je fakt děsněj :-/

Ulito: Odpust tu "Dymenzi" (zdali je chyba v tom) ale teď nemohu zrovna dobře opravovat (něco s tím je), tak dík. (sám se považuji za Krytona, tím chci říct že ti může být jasné že video s Trpajzlíkem mám také dosti frekventované, ostatně celá moje rodina, pak se cítím jak v "JMC")

Jupiter Mining Corporation

Marwin
16. 03. 2003
Dát tip
Ač jsem až zas tolik dílů Trpaslíka neviděl, můžu prohlásit, že tohle dílo, ač by chtělo vychytat drobný nedostatky, se mi líbí a dle mého názoru je dobré...

Lysandra
16. 03. 2003
Dát tip
Na to že je to z tvé hlavy je to dobré : ) Sice to na originál nemá, ale proč by byl originál tak úspěšný, kdyby ho každý překonal?

beebee
16. 03. 2003
Dát tip
dobre robíš,že nestojíš o hlbšiu kritiku.

Dragonsfire
16. 03. 2003
Dát tip
Jsou jiste lepsi dily, ale pokud vam nedochazi, ze je to lehce poklesly britsky humor......smula.

ulita
16. 03. 2003
Dát tip
Dymenze??? sorry ale dál nečtu...

Gunhead
15. 03. 2003
Dát tip
nesnášim ten blbej seriál a nesnášim i tohle...

Dragonsfire
15. 03. 2003
Dát tip
Tenhle scénář nemam. Je to docela dobrý.

Nepřipadá mi to legrační. Mám humor rád, rád se zasměji dobré anekdotě, ale toto?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru