Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tři mrtvé řádky

16. 03. 2003
6
1
1309

Hledáš smysl života.

Copak nevíš, že je v mrtvých očích

porcelánových panenek?


1 názor

Earl_Grey
19. 03. 2004
Dát tip
Prostě naslouchám přetichému šepotu porcelánových panenek... :-)

Earl_Grey
18. 03. 2004
Dát tip
To je možná tím, že oči porcelánových panenek se dívají zároveň do minulosti i do budoucnosti.

Earle, kam ty na ty myšlenky chodíš? Překvapuješ mne dnes a denně! To myslím samozřejmě jako kompliment.

Morasten
19. 11. 2003
Dát tip
Fakt nechápu ten smysl....ale jde to.

Adam_G
22. 10. 2003
Dát tip
Možná je z porcelánových panenek cíti kýč. A kýčem se mnohdy obklopujeme. t.

Narvah
25. 09. 2003
Dát tip
moc skla!

ShArKeY
22. 09. 2003
Dát tip
Šílenost je nespoutanost - člověk vědomě dělá pro zábavu úchylné věci a nestydí se za to. Naproti tomu normální člověk je ze série lidí, co potkáš lehce na ulici. Řídí se základními morálními imperativy a splývá s ostatními, čili nula. Je lépe být šílený - takoví lidé jsou zajímaví.

ShArKeY
18. 09. 2003
Dát tip
Musíš být šílená. Pestrý život, pestré dětství - nebo si na to jenom hraješ, každopádně ti to zatím jde

Sharkey - Před nějakou dobou jsem s jedním známým narazila na otázku CO JE VLASTNĚ NORMÁLNÍ? Co myslíš ty? Co je normální? Co šílené.....?

Na mne to působí dost nihilisticky... Takže se mi to líbí. :)

Dalamar
12. 04. 2003
Dát tip
To je její přirozenej talent :) *tip*

WiruZ
12. 04. 2003
Dát tip
*/*

Kryton
02. 04. 2003
Dát tip
Ja jen nechapu, jak to delas... Jak je mozny, ze do tri radku dostanes tolik, co me se nevejde do tri stranek?

Sári, tak tohle jsi přece mohla napsat do prologu - to by to pak třeba KristinaKočanská (i jiní) víc pochopili - tak ted už je mi to jasné a dávám típek. :))) :D

Pišta - jednoho dne jsem se prcházela po Zell am See a koukám do těch typickejch výloh. V jedné z nich byly jenom porcelánový panenky. A všechny měly tak mrtvý oči, že v nich nebylo vůbec nic...a nebo tam právě mohlo být všechno. Koukám, koukám asi tak půl hodinky a najednou mi to došlo - našla jsem smysl života!! Takže tak. A buď na to svoje vlče hodnej.

woai
17. 03. 2003
Dát tip
aby štěňátko nemělo z piškot průjem, někdy se to stává ;-) jestli máš nějaké papírové krabičky od něčeho, je skvělá zábava (pro štěně), když mu dáš něco dobrého dovnitř a ono se k tomu musí dobývat - ty pak musíš likvidovat z podlahy ty kousíčky po boji (nebo to budeš průběžně chvíli ignorovat a žít v bordelu na pochodu jako my, ale oba budete šťastní - teda pokud nejsi chorobně posedlý čistotou) ;-)))

Albireo
17. 03. 2003
Dát tip
Sorry, tohle mi připadá nezajímavé. Albi**Reo

To má nejspíš nějaký vnitřní skrytý smysl, který jsem neodhalila...

Endif
16. 03. 2003
Dát tip
Aha, to jsem fakt nevěděl :)

woai
16. 03. 2003
Dát tip
to jsou takový ty co se v nich pašují drogy v malých množstvích? :-) to nic, já jen že teď pro změnu čtu knížku o mafii... smysl života? proč ho pořád hledáme? copak smyslem života není žít?! :-)))))

Dirty
16. 03. 2003
Dát tip
... tip

Neb se mi zrovna probudilo vlčí štěňátko, a lumpačí, po otevření téhle stránky jsem ji jen přelétl pohledem - a poslední řádek jsem přečetl jako "panelákových oken". Což mi přišlo natolik zajímavé, že jsem štěně zaměstnal piškotou, a do básně se začetl znovu. Bohužel jsem se zmýlil.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru