Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

L´organisateur

17. 03. 2003
3
1
1884
Autor
Aleya

Pokud neumíte francouzsky tak máte smůlu...nevím jestli se najde někdo kdo to bude mít chuť číst...no uvidíme.

L´organisateur

 

Bon jour!

Je veux se presenter à vous. Je m´appelle Charles Ange et je suis l´organisateur. Vous demandez l´organisateur de que? C´est divers – j´organise les défilés,  les fêtes, les célébrations des anniversaires, les concerts, les expositions…

            Actuellement, mon le plus noveau devoir est préparer l´accuiel de chanteur populaire – Hugo Lombardi de Columbia. Il est batailleur etraine pour les droits des homosexuels et il est, comme surprenant fait, l´homosexuel. L´homosexuel comme il faut. Il met les vêtements étroites aux couleurs heureuses. Il aime les fleurs, les bestioles et petits papillons. Il sais qu´il n´est froid jamais parce que – „l´amour échauffe moi.“ Son couleur favourite est la rose.

            Alors je commence avec préparations. J´ai choisi la chambre á l´hotel – cette chambre est toute rose avec beaucoup de fleurs et des petits coeurs. Mon travail est aussi la décoration de la salle où le concert sera se dérouler et les billboards „Soyes le bienvenu Hugo, l´ami des homosexuels!“ 

            J´ai commandé le groupe des garcons jeunes et beaux – les fans de Hugo. Tous de garcons mettrons trés étroites vêtements roses. Ils aussi aurons le beau make-up. 

 

Par la suite      
Maintenant je suis dans l´aéroport. Nous attendons à Hugo. J´écoute l´avion...il est ici! Il pars l´avion. Il ne patrâit pas comme dans les photos, parce que il a le chapeau et les lunettes noires. C´est étrange – il met le complet gris, non rose, rouge, jaune etc. Et la matière seconde – il y a beaucoup de gardes du corps avec lui. Il à ce qu´il paraît est  plus populaire que je pensais.

Mes garçons allons envers Hugo. Ils l´embrassez, caressez et puis dansez La danse de la amitié. Hugo semble que ce l´étonne et je ne ce comprends – pourtant c´a été lui qui a inventé cet danse!       

 

Plus tard

Hugo est arrivé de l´hôtel et il est allé de sa chambre. Je ne sais pas pourquoi, mais je sens que queque chose n´est pas droit et...quelqu´un apelle moi...Que ??? Nooooon....

 

Aprés plusieurs heures

Ma carrière a fini. L´événement unique que je pouvais organiser maintenant est mon propre enterrement. C´a été le malentendu, grand malentendu. Le chanteur uncun n´est pas arrivé. Personne qui est arrivé n´appelle Hugo Lombardi, mais Hugo Lombardo. Et Hugo Lombardo est le  president de Columbia. Imaginez, c´est le faux-pas international... Je peux dire seulement – cette fuis on dans le cul !

 

 

 

 

 


1 názor

probe
14. 05. 2005
Dát tip
....

Jolie
23. 12. 2004
Dát tip
:-))) jen tak dál... půjde to čím dál lépe... ale už teď je poznat nadání a snaha

:) poslední věta & klub

Aleya
20. 12. 2004
Dát tip
merci beaucoup...jo, to je jedna z mála věcí, které jsem si z francouzštiny vážně zapamatovala :o).

hippiesanda
21. 11. 2004
Dát tip
nevim no takový jednoduchý docela jakože kdybys chtěla tu jednoduchost zakrejt tou francouzštinou ale ten konec mě docela rozesmál tak tip:)

Aleya
21. 11. 2004
Dát tip
jednoduchost byla způsobena právě tou francouzštinou, po dvou letech jsem se na víc nezmohla ;). Ale díky.

hippiesanda
21. 11. 2004
Dát tip
no mě právě příde že to jako celej příběh i kdybys ho přeložila a rozvedla tak bude pořád mpůsobit tak trochu jednoduše, protože nevim no že ta francouzština tomu dává akorát tak aby to vypadalo složitějc:) no ale pointa pobavila takže ok:)

Aleya
21. 11. 2004
Dát tip
ale ne ta francouzština tomu nedává nic, to jen že to do ní byla slohovka a tohle tak možná ještě odpovídalo mojim tehdejším jazykovým znalostem:>).

hippiesanda
21. 11. 2004
Dát tip
no jo hele já už nic neřikám:)

Climent_XI
05. 07. 2004
Dát tip
První dojem? Bez ohledu na ostatní kritiky (který jsem ještě nečetl) a bez ohledu na to, že vůbec nerozumím tomu, o čem to bylo (má znalost francouzštiny zdaleka nesahá tka daleko a ani jsem se o překlad nepokoušel) je to ÚŽASNÝ. Možná ne obsah, ale samotná existence tohodle čehosi je naprosto zázračná. Možná tipuju pro nic, ale tipuju.

Arien
31. 12. 2003
Dát tip
No, já vím, o čem to bylo a smála sem se, jak si mi to překládala, takže:)))) *

Aleya
03. 04. 2003
Dát tip
No tak dík smolila sem se s tím víc jak 3 hodiny...můžu se zeptat z KTERÉHO časáku???? dala sem to zkontrolovat jednomu známému a vím že sou tam absolutně příšerné chyby...pletu si 2 osobu s třetí...opravdu si myslíš že by to bylo v nějakém časáku???? Ale jinak to beru jako pochvalu :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru