Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Víla

18. 03. 2003
9
0
3290

Voda a láska, jsou životadárné esence bytí.

Víla

 

Zurčící vodopád,

padající voda,

stojíš pod ním sama, tak sama

Ó má lesní vílo!

Pak přicházím já,

tvůj pán a vládce,

má co si zachce,

bílá ňadra a tříšť pěny,

možná líně,

má ruka mizí v tvém klíně.

Tvé jahody jsou zajaty mými rty.

Jsi má! Lesní vílo!


Semeno
27. 12. 2004
Dát tip
VELKÁ LITERÁRNÍ SOUTĚŽ téma tohoto ročníku zní: Co mi asociují jahody?

Evička
14. 12. 2004
Dát tip
ano, voda a láska jsou životadárné esence bytí, přesně tak!

Mila_cik
03. 11. 2004
Dát tip
Líbí..moc

andromeda
15. 04. 2004
Dát tip
Mně se víc líbí prolog, ten nemá chybu

teda! dokonce to považuji za čtivé. t*

j_i_r_i_k
29. 04. 2003
Dát tip
Hmmm, jahody? V kolika erotických povídkách se jen jahůdky vyskytují... Ale kdo by hledal něco nového, když už tu jsou krásná klišé, že? Nevím, takové seskládané fráze, na to, jak se vytahuješ, jsem čekal jinačí nářez... Ale co, moje chyba, že jsem očekával moc...

Kodynie
24. 04. 2003
Dát tip
Fuj, to je hnusně mužsky šovinistické.

MdF
24. 04. 2003
Dát tip
add Zolo

Voda
24. 04. 2003
Dát tip
Miroslawek: Přesně tohel jsem řekla, když jsem to dočetla! Adonis: Prolog se mi moc líbil! :-)

Aexian
13. 04. 2003
Dát tip
Náhodou to má pár pěkných obrazů. Kdyby se na formě více zapracovalo a ztratila by takovou kýčovitost, něco by z ní mohlo být. já bych ji předělal, neb si myslím, že si to tato báseň zaslouží. A držím ti palce, Adonisi!

Nanthei
11. 04. 2003
Dát tip
změň kategorii... tohle není haiku

Drago
06. 04. 2003
Dát tip
jako báseň - dobrý. jako haiku - neberu. chybí mi tam těch 5-7-5 slabik, kterými je haiku tak specifické. možná jsi použil toto zařazení pro "exotičnost" názvu - haiku. jinak2/5.

papouch
05. 04. 2003
Dát tip
toto není haiku!! Navíc je to samé klišé bez nápadu. Soráč.

Ruth
05. 04. 2003
Dát tip
vážně hrozný, je to jako když popisuješ jeden z těch kýčovitejch plakátů z Bravogirl

Albireo: On tu je taky erotickej klub????? Tam se já hlásim! :-)))))

Zolo
04. 04. 2003
Dát tip
To je nejvíc problém původního hříchu, zdejší kritiky mi přijdou jako boj mezi tělem a duší, obě strany mají pravdu a zároveň se mýlí. To dílko, potažmo autor představuje cítění těla, které samo o sobě není špatné ani zlé, jen oddělené od spojení s duší, citem, láskou připomíná hlouběji založeným lidem hřích, kterému ale ta duše, mající být za tělo zodpovědná nedokázala zabránit ... Jinak poutavě napsané, ale Adonisi, obohatit vášeň a prožitek o cit a lásku, by učinilo Tvé skvělé básně ještě působivější ... Přemýšlej nad tím, Zolo Tip*

Albireo
04. 04. 2003
Dát tip
Haiku to není ani náhodou, ale rád bych to dal do erotického klubu. Co Ty na to?

brambory se sezelím

Merle
03. 04. 2003
Dát tip
když nevíš co je haiku, nazařazuj to jako haiku ale jinak je to taky bída, a to dost hluboká.

AFRODITA
26. 03. 2003
Dát tip
tak tahle je na tip, jinak to ostatní je opravdu dost int., nepřijde mi to jako básně, ale jako názor....

Čumák
24. 03. 2003
Dát tip
jako BÁSEŇ je to fajn, jako haiku :-/// :o), ale je to moc pěkný

měla krámy?

jo, dobrý, vidim to, víla pod vodopádem, k ní přistupuje Adonis, jeho postoj je VELMI dominantní, možná ji chytne vzadu za vlasy a pak ponoří svá lačná a dominantní ústa do jejího klína a střih, z celku zabereme detail na Adonisovu hlavu a teď již Adonisova hlava přes celý plátno a odvrací se pomalu od vílina klína.....tvář rudou...krví..... :-))) hezký :-)))

Docela jsi mě tím rozesmála. Děláš u filmu? Pokud ano, mám i trochu zkušeností v této oblasti. Jde o nabídku z tvé strany?

Gratuluju, čekala jsem spíš, že mě po poradě s vedením vyloučíte z Písmáka :-) Nezbejvá mi, než se ti poklonit a uznávat tě :-))))) jasně, že nepracuju u filmu :-))) Ale budu, mám v plánu točit porno.....jako režižérka :-)))))

Pak rozhodně mysli na mě! A rozhodně tě nenechám jen tak postávat - posedávat za kamerou!

Zly: mám přirozeně vlnité vlasy. Nemám toho tedy zapotřebí.

já budu posedávat vedle kamery :-))))) Nejsem kameraman :-)))))A na Zlyho mi nedělej cukrbliky, ten je muj! :-)))

Miroslawek
24. 03. 2003
Dát tip
šmankote...

Vedle samozřejmě. Jenomže ne dlouho to můžeš vydržet. Zly ať zůstane tvůj.

Šmankote, babičko, čaruj!!!!! No, zly bude točit se mnou, přihlásil se včera za skriptku :-)))

Seregil
23. 03. 2003
Dát tip
No hezký to je.... klubík.... haiku to není... to už se shodnu s mnoha napsanými....

Lysandra
23. 03. 2003
Dát tip
Máš můj tip*

Katčenka
23. 03. 2003
Dát tip
Neni co dodat.TIP

Zajímavé, ale trochu krátké... ale dobrý :-)

Zly
23. 03. 2003
Dát tip
onduluješ si hlavu?

houba
19. 03. 2003
Dát tip
dal by se podle toho namalovat obraz :o) haiku asi ne,ale dílko je to celkem povedený :o) t*

Docela hezký, ale není to haiku... pokud dobře počítám..

Vlastně...moc hezký. Povedený..


Shammann
18. 03. 2003
Dát tip
Drahý Adonisi, měl by ses poradit s mořskou pěnou, o literárních útvarech a řazeních. Trochu zklišovatěleé. Může být i hůř. P.S:někdo ti to určitě strhá a urve ti hlavu, za to, že to není haiku, buď připraven.

Witch
18. 03. 2003
Dát tip
viz. Shammann

woai
18. 03. 2003
Dát tip
hlavu ti neurvu, nakonec se mi to líbilo, ale haiku si vybírám ke čtení, protože čekám něco krátkého, rychlého na čtení ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru