Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzpomínka

19. 03. 2003
2
0
1353
Autor
Kodynie

In memoriam všem mým básním, které se nedochovaly do dneška, i když by si to některé určitě zasloužily.

Vzpomínka

 

Louka má kvítí po kolena.

Má první báseň, má nejmilejší.

 

Hlavu plnou nápadů,

ale ruce dozadu.

Epigram. Domácí úkol zadaný na gymnáziu.

 

Hrátky se slovy.

Není třeba archivovat.

 

Mocnosti světla,

mocnosti pekla.

Nemilosrdné hodiny.

A já tu klečím ...

Pouhá hra, nikdy jsem se takto nemusela rozhodovat.

 

Smutek mým očím nesluší,

smutek je často tíží.

Smuténka stále, dlouho a vytrvale klepala na mé dveře.

 

Jsem plachá laň.

Z lesa vyběhla plachá laň, okamžik a už je zase pryč.

 

Oči mám obrácené k minulosti.

Střípky rozfoukaných básní tiše

defilují před mýma očima.

Je to hezké vzpomínání.

Střípky mých neumírajících básní

bydlí už jen v mé paměti,

protože jsem je marnotratně

poztrácela a nechala rozfoukat

do větru v době, kdy jsem

za sebou ještě stopy zametala.


(G)eorge
21. 03. 2003
Dát tip
jů, asi budu taky nějakou chvilku nostalgit...:)

Seregil
21. 03. 2003
Dát tip
No to je zvláštní počin...... velmi zajímavý a jímavý... líbí se mi a zaslouží si to klub pro svou nostalgicky opuštěnou stranu.... a přitom to tak zase nezní.... ale klub sedne .. myslím...

Kodynie
21. 03. 2003
Dát tip
Šmarjájozef, další báseň v klubu. To si snad ani nezasloužím, tolik pozornosti. Autor jen rozpačitě stojí v koutku a skromně klopí svůj zrak.

Seregil
21. 03. 2003
Dát tip
Nezaháněj mě do koutíka Kodynie, prostě mám tu možnost a rád to udělám, abych to zpřístupnil i dalším lidičkám.... :-)

Kodynie
21. 03. 2003
Dát tip
Nezaháním Tě, ale už mi z tolika pozornosti naskakuje ruměnec na tvářích a zároveň mám strach, že kdo raketově vystartuje na výsluní, také brzy skončí v propadlišti dějin jako přelétavší kometa. Rychle zazářila a rychle pohasla. PS: Klidně nastěhuj celé mé dílo do různých klubů, já jen vím, že pokud bych odsud někdy odešla, tak má dílka v klubech tu po mně zůstanou, protože o nich rozhodl už někdo jiný a já nemám právo je tu už mazat.

Duši ( i oči) obrať k přírodě, ona ti do ní ty básničky zpátky napíše...

Kodynie
19. 03. 2003
Dát tip
To určitě. Byly jedinečné, už by to nebyly to pravé originály.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru