Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KONEC?!?!

19. 03. 2003
1
0
1319
Autor
Kamenna_Tvar

září – říjen 1995

Miluji tě a nechci tě ztratit

jen protože oba nevíme,

jak říct to samé:

„Mám strach, že přijde někdo,

koho budeš mít raději než mě.“

 

Dny plné samoty a nejistoty,

když tě držím v náručí

cítím, že je prázdná.

 

Tak řekni, co cítíš!

Řekni, jestli mě stále miluješ!

Nejistota je horší než pár slov,

že to všechno končí.

 

Nenech mě v nejistotě,

když víš, jako moc to bolí!

Ty dny s tebou – bez tebe

jsou k nepřečkání…¨

 

Mám strach, že řekneš:

„Musím odejít.“


to ille: neboli, ale nekdy prece jen, kdyz ho potkam, projde mnou ponekud vycpely zavan te bolesti a smutku, ktery jsem tehdy citila...

ille
24. 08. 2004
Dát tip
to je dobře že už to nebolí, věřím ale že tyhle nejistoty někdy dlouho nedovolují se dát na ústup pa

Proč?

Čolito
26. 06. 2003
Dát tip
Pro mě byla kdysi nejistota přijatelnější než slyšet slova Nikdy jsem Tě nemiloval, je konec. Ale každý jsme jiný a pokud nemáš ráda nejistotu tak ať je v Tvém životě jen malinko.

g_morr
23. 06. 2003
Dát tip
to smaž.

ska
22. 03. 2003
Dát tip
to je břeDo..chichi:)

to už je dlouho, to uz nebolí!!! :o))))) takze :o)

ska
20. 03. 2003
Dát tip
:)...nebo spíš :(

clovrdik
19. 03. 2003
Dát tip
to se dost těžko hodnotí ...; básnicky mě to moc nenadchlo, postrádám jakejkoliv autorskej nápad; myšlenka je obsažená v první strofě a dál už nic ..; a lidsky se to taky hodnotit moc nedá, protože kdyby se měl člověk vždycky všeho bát, nesměl by nic dělat a do "ničeho jít" :-)

to jo, chtěla jsem jen vyjádřit ten prvotní pocit ztrachu ze ztráty někoho blízkého, čemuž se podvědomě i vědomě každý z nás musí bránít... "berou nám něco, co máme rádi"... ta básnička je pár let stará, dala jsem jí sem jen pro doplnění sbírky... ani jsem vlastně nežádala žádnou kritiku!!! :o))))))))))))))))))))))))))))))) P.S.: nakonec se to vsechno vyříkalo a dopadlo to stejně tak, k čemu to spělo... a je to dobře, protože se to zřejmě mělo stát, tak se to stalo!!! :o)

já trouba, čtu si to po sobě až po odeslání!!! samo STRACHU ne ZTRACHU!!! Fuj!!! :o(

clovrdik
19. 03. 2003
Dát tip
jasně :-)); totiž - já si nejdřím myslel, že jsem v Aréně, ale asi jsem kliknul nějak málo a nevšiml jsme si toho, proto jsem spustil tu "vážnou kritiku", takže jsem cupoval tak trochu omylem :-)))

no mezi náma, vono mi to cvičně tak nějak neuškodí!!! :o))))))))))))

clovrdik
19. 03. 2003
Dát tip
a to je taky pravda :-)); si vem, kolik je tady autorů, kterejm se vážná kritika nedostane přesto, že o ni stojej :-))

taky o ní někdy STOJÍM, ale tohle je zrovna dílko, který mám pocit za to MOC NESTOJÍ!!! :o))))) Je to jen úsek mýho života, kterej jsem zaznamenala, páč pro mě něco znamenal, ale myslím, že mám HODNOTNEJŠÍ DÍLA, dá-li se to tak říct!!! :o))))))))))))))))))))

clovrdik
19. 03. 2003
Dát tip
:-)) rád se s nimi postupně seznámím :-)

hlavně se nenech odradit některými mými šílenými hámotinami!!! :o))))))))))))

clovrdik
19. 03. 2003
Dát tip
neboj, mě jen tak něco neodradí :-)

houba
19. 03. 2003
Dát tip
pocity : asi ti rozumím, v tý době (1995) jsem měla docela podobnej "problém", ale ono to opravdu dopadne, tak jak má a s odstupem času si člověk ještě řekne, že to tak bylo dobře :o) básnička : jako celek mě moc nezaujala, ale z toho si nic nedělej, přečetla jsem si i názory (též tvoje) a tak toto ani jako kritiku neber :o)

děkuji, že mě více nekritizujete!!! :o)))))))))))))))))))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru