Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Aj dnes vyšlo slnko

20. 03. 2003
1
0
1052
Autor
dick

***

aj dnes vyšlo slnko..čakal som na ňom nejaké znamenia ale svieti normálne a počítam že aj ostatní na momentálne privrátenej strane zemegule ho vidia normálne..alebo sú na ňom znamenia a len ja ich nevidím? nie som vyvolený?

dal som si pivo (dnes už druhé - neviem čo by som robil bez piva asi som závislý) a otvoril noviny.. pozerám:banky poskytujú hypotéky veľmi výhodne..NO..na inej starne som sa dočítal potiaže s hypotékami..nie je to až také výhodné.napr . v Sporitelni za 500 000 požičaných zaplatíte až 740 000. okrem toho tie vybavovačky..a navyše. za predčasné splatenie úveru platíte percentá, no to by ma nenapadlo, že keď vrátim skôr požičané tak ešte musím zaplatiť.

Zatváram noviny lebo o Iraku nič nové, všetko je jasné napadnú ich, niekto zomrie, dolár asi pôjde hore mohol som ich nakúpiť bubáčiky.... nie, ja všetko radšej miniem alebo odkladám si občas na nejaké iluzórne ciele.

Pustil som si starý Genesis a mám chuť na ďalšie pivo. Kde sa pohnem chcú peniaze. Daňové priznania. Je to novodobé nevoľníctvo. Bez peňazí a preukazov a povolení nie si. Si len hŕba handier a terč posmechu na odstrel. Asi sa stávam anarchista.

Slnko stále svieti. Svieti normálne obloha je modrá drozdy spievajú a volajú samičky chcú si založiť hniezdo rodinku vtáčiu spevavú. Aké je to jednoduché.

Ale toto je všetko jasné už dávno.Nakoniec nič nové pod slnkom. Čokoľvek napíšem už tu bolo. Všetko už bolo. Len opakujeme tie isté kroky našich prapredkov a smerujeme v špirále niekam do jedného bodu ktorý určite obsahuje aj bolesť. ale asi iná cesta niet. Jedine cez ten bod sa prechádza do iných rozmerov kde to už asi horšie nie je. Tie spievajúce drozdy ktoré neomylne a neúnavne vítajú ráno ma o tom presviedčajú.


maia
21. 08. 2003
Dát tip
Ked clovek strati iluziu, ze moze zmenit svet, tak mu nic ine ako pivo predsa nezostane... :-)

Naso
31. 03. 2003
Dát tip
inkurzia do dickovej mysle... yeahh, ešteže máš radosť z toho piva. A dane sú fakt na h... Doplácal som takmer 7000!

woai
22. 03. 2003
Dát tip
pěknej konec :-)

sazzy
20. 03. 2003
Dát tip
Jelikož jsem z tý generace, které už byla upřena slovenština v televizní obrazovce, mám s některými slovy problém, no co, no nic nějak jsem to přelouskala a díky tý slovenštině je to takový jemný a plynulý. Líbí se mi to :o)

šušpička
20. 03. 2003
Dát tip
tvoj jediný problém sú peniaze a pivo...a mne sa smej za tú šišku...

Pescan
20. 03. 2003
Dát tip
...nie si sám...

_iris
19. 03. 2003
Dát tip
tak takyto je bezny dickov den...:) ved nieze tak skepticky. ta spirala mi pripomina nasho dejepisara, gympel, zvlastny clovek...ale to len tak pomimo. pekny den a na zdravie*

tanganika
19. 03. 2003
Dát tip
pivo...co by bolo bez piva...:) citit v tom kazdodennost...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru