Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

20. 03. 2003
0
0
870
Autor
Lihomerka

Taková skromná deprese ke zveřejnění...

Tuším že pozdě je

Však střepy naděje

Stále tu jsou

 

Ticho záhrobí se ptá

Jestli jsem to stále já

Duši svou chci dát na kříž

 

 

Ještě doufám že někdo snad

Že Ty sem najdeš cestu tmou


Lihomerka
25. 03. 2003
Dát tip
no vida, a pochopeni je na ceste...dekuju...:o]

Rowenna
24. 03. 2003
Dát tip
Znovu jsem si to přečetla. Asi jsem byla zbytečně příkrá. Tohle opravdu není banální. Samozřejmě, že báseň je osobní výpověď. Je to reakce na situaci, pocit. Na osobu. Pokud je směrována k nějaké osobě, musí mít sílu oslovit i jiné čtenáře, než jen tu jednu konkrétní osobu. Musí mít nějaký přesah. Já nejsem kritik. Mi se tahle básnička znelíbila asi tou duší na kříži. Na básnických křížích už toho viselo, a těch duší. ... Nechci se tě dotknout. Sama se potýkám s tím stokrát vyřčeným. Říct stejný pocit, ale jinak, je asi nejtěžší. Aby, po přečtení, k tobě nepřichvátal jen ten konkrétní člověk, ale chtěli přichvátat i jiní. **** Ta básnička opravdu není špatná. Jen hledat trošičku jiné cesty. :-)))

Lihomerka
22. 03. 2003
Dát tip
diky za moralni podporu v niz uz jsem ani nedoufala...:o]

Lihomerka
22. 03. 2003
Dát tip
diky za moralni podporu v niz uz jsem ani nedoufala...:o]

Rowenna
21. 03. 2003
Dát tip
No, ani tady nevidím nic ke kritizování. Je to osobní výpověď.

Lihomerka
21. 03. 2003
Dát tip
na neco se vas zeptam, vazne musi nezbytne kazdy vers davat smysl, nesmi byt osobni,...? i tak, diky za pribyvajici kritiku.

katugiro
21. 03. 2003
Dát tip
ne-e, to není pořád to samé, tahle je lepší! :)

Narvah
20. 03. 2003
Dát tip
to je pořád to samý

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru