Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SLZY V TVÝCH OČÍCH...

21. 03. 2003
0
0
785
Autor
Lihomerka

pro jednoho, jenž už nemá nárok na jinou ženu... :o) viď Vašku...

Proč mě od sebe odháníš?, snažíš se být přítel, chápu, tak čeho se bojíš…? Díváš se na mě a vidíš svou minulost. Ne, vážně ne, nemusíš nic říkat. Tvé vlhké oči jsou jak kniha plná řádků, v nichž je to napsané! Chceš vrátit zpátky chvíle, které pro Tebe, věř, že i já vzpomínám na ně, tolik znamenaly. Ale … pochop už konečně, že ze vzpomínek se nedá žít, prostě tak to nejde! Tvoje ústa krásně, až medově sladce a jemně chutnají, a já sama si na tu něžnou chuť ráda vzpomenu. Jenže i Tvá chuť jednou vybledne, i Tvůj polibek plný naděje zdá se být najednou tak studený… Vidím, vidím ve Tvých očích slzy! Tak tohle, že je ta láska?! Nechci už víc, chápeš? Pochop prosím, já už takhle dál nemůžu! Jsem prázdná, jsem sama, opuštěná, ale teprve teď jsem konečně šťastná…


Lihomerka
23. 03. 2003
Dát tip
ja ji chapu take, ale bohuzel vzdy az jako ta druha a az prilis pozde...tak na lepsi...:o]

woai
22. 03. 2003
Dát tip
šťastnou samotu chápu... tak na lepší časy!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru