Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kurva byl to on

21. 03. 2003
8
0
3375
Autor
Seregil

Ač je to mimo, v pohnutí mysli věnuji Cirille

 

„Zaslechl jsem to včera ráno,“ řekl do telefonu.

„Co jsi slyšel?“ ozval se hlas ve sluchátku, a kdyby si Tom nemyslel, že Dáša mu věří, řekl by, že její hlas zněl dost výhrůžně.

„Že firma jde do háje,“ odpověděl s předstíraným klidem.

Ticho.

„Dášo, jsi tam?“

„Jo jsem. Je to pěkně v prdeli,“ ozval se téměř zoufalý hlas na druhém konci.

„No já jsem přesvědčenej, že horší už to bejt nemůže,“ odpověděl jí na to.

„Ale může,“ ozval se temný hlas za jeho zády.

Doprdele, kurva, prolétlo Tomovi hlavou.

Mimoto mu hlavou projel i bodec, který ho na místě usmrtil.

„Všechno může bejt horší.“

„Tome,“ ozvalo se ze sluchátka. „Jsi tam?“

„Nikdo tu není,“ ozval se temný hlas.

„Panebože….“

„Ten ti nepomůže Dášo.“

Ticho. Jen pípání zavěšeného sluchátka.

„Ano to jsem já.“

 

„Byl to démon, Lukáši, určitě zabil Toma,“ obrátila se Dáša od telefonu ke svému muži. Lukáš jen vytřeštil oči, když spatřil krev na Dášině obličeji.

Pak se zhroutila k zemi.

Lukáš bezmocně sevřel pěsti. I on věděl, že tohle dokáže jen démon. A nevěděl, co dělat. Dáša byla v bezvědomí, z kterého ji probudí jen…..

 

Démon…..
j_i_r_i_k
07. 01. 2005
Dát tip
Jejda, tady už jsem byl, dílko jsem si teď přečet s chutí, hodně mě zaujalo, čtu diskusi a najednou narazim na sebe, sakra, to už tak zapomínam? :)

Semeno
20. 05. 2003
Dát tip
aspoň ňáká sranda na tom světě zůstala

j_i_r_i_k
18. 04. 2003
Dát tip
Wow, najednou jsem takhle před půlnocí dostal chuť zavřít okno... Ale ne, to by tu ráno bylo moc vedro, asi to risknu...

Krel
03. 04. 2003
Dát tip
a sakra...

Kodynie
01. 04. 2003
Dát tip
Tohle je strašně hrůzostrašné. Ještě že jsem to četla ve dne, večer bych se bála, kdy si ten Démon příjde i pro mne. Brrr, já se hrozně bojím, ještě že mne moje denní Víla ochrání.

StvN
26. 03. 2003
Dát tip
Nějak mi to nic neříká. Nehledě na to, že nejen že nemáš smysl pro efektivní konce, ale chybí ti dokonce cit pro jazyk.

Seregil
26. 03. 2003
Dát tip
A jaks na tohle přišel StvN? Můžeš konkrétněji?

StvN
26. 03. 2003
Dát tip
Jo. ...že Dáša mu věří,... tohle mluví za vše

Seregil
26. 03. 2003
Dát tip
No je to věc napsaná na koleni... moc času na korekci holt nebylo....

StvN
26. 03. 2003
Dát tip
To je právě ten cit. Korekci ti udělá kdekdo se slovníkem, ale cit je cit.

Seregil
26. 03. 2003
Dát tip
No při psaní jen tak, se to stává.... já korekcí myslel i korekci těchto "chyb"... chmm... co s tím? Leda vyhodit do koše a napsat znovu a líp... jenže na to nemám zase čas.... jedině doma a tam zas nemam net....

StvN
26. 03. 2003
Dát tip
Nech to bejt, já si chtěl zase jednou něco dokázat. Sorry, jo?

Seregil
26. 03. 2003
Dát tip
StvN: Ještě, že tě mám rád.... jinak bych se naštval.... ryješ dokonale, ale když už to mám mít tak se vším všudy.... Nic se neděje...

Josefk
24. 03. 2003
Dát tip
na obličeji nabo na uchu? pěkně! :-)

Carrie
24. 03. 2003
Dát tip
démon alkoholu??? :o)

Movsar
24. 03. 2003
Dát tip
To S: ale jinak určitě dobrý. bez toho zpropadeného konce

Shammann
24. 03. 2003
Dát tip
Mno no, zkus rači fantasy, sedí ti líp'!

Drownedgod
24. 03. 2003
Dát tip
...krátce, vkusně morbidně, netajemně, leč zajímavě a temně...hm...stačí to?...asi jo...:-)))*t*

Humble
23. 03. 2003
Dát tip
Brrr, ty seš drsnej, tohle číst ve tři ráno nebo kolik to vlastně je...

Movsar
23. 03. 2003
Dát tip
ukončil bych to tím Pak se zhroutila k zemi. víc bych nepokračoval.

Seregil
23. 03. 2003
Dát tip
Movsar: Mám smysl pro efektní konce.... aspoň myslím....

Movsar
23. 03. 2003
Dát tip
jsi zaslepen mlhovinou svého velikášství... těžko skrz ní prohlédneš...

Seregil
23. 03. 2003
Dát tip
Ani se mi moc nechce prohlížet skrz mlhovinu... ale velikášství? chm no nevím...

Gunhead
23. 03. 2003
Dát tip
Ten démon by se mohl jmenovat nezaměstnanost... v mým okolí asi 20%...

Jeanne
22. 03. 2003
Dát tip
ještě, že démon je vitrtuání **

Seregil
22. 03. 2003
Dát tip
Taky si myslím Jeanne, napadlo mě to v souvislosti s pádem naší firmy, kde momentálně pracuji.... brzy se postěhuju jinam... je to k nas...ání... abych tak řekl...

Cirilla
22. 03. 2003
Dát tip
Bože! A já jsem ten Démon, Dáša, Tom anebo Lukáš? Líbilo, opravdu moc, správně temné, to má Cirillka ráda :)

Seregil
22. 03. 2003
Dát tip
O tom jsem nepřemýšlel Ciri.... jen mě to tak napadlo.... a věnoval jsem to, prže jsem si myslel, že se ti to bude líbit... :-)

Cirilla
22. 03. 2003
Dát tip
Děkuju moc, myslel sis správně :o).

Nefertirei
22. 03. 2003
Dát tip
:)..taková.........rozkošná momentka...:))

katugiro
22. 03. 2003
Dát tip
tragikomedie :) (mělo to působit hororově vážně, nebo parodicky?)

Seregil
22. 03. 2003
Dát tip
Hororově taky.... ale parodicky? To by mě nenapadlo....

katugiro
22. 03. 2003
Dát tip
aha... ale díky špatnému pochopení mě to pěkně rozesmálo :)

ač tragické, našel bych na tom něco úsměvného... takové všelijaké pocity :)

Seregil
22. 03. 2003
Dát tip
Navždy_Tvůj: přesně tak....

studanka
22. 03. 2003
Dát tip
na mě dost drsné, ale počkej ještě pár dní....:-)

Seregil
22. 03. 2003
Dát tip
Jen doufám, že já nebudu ten Tom...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru