Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diskuze klubu: KLUB Milovníků zvířat

22. 03. 2003
2
0
3731

Vítám všechny Milovníky .. zvířátek na všechny způsoby..

Piš vole/vlčku/hošku/kočko..vždyť zvířata jsou nadpozemskou inspirací..


..no s tím já nesouhlasím..se můžu rouhat jak chci...

CheGuevara
24. 09. 2005
Dát tip
To byla rada...mozna bych rekl i do zivota. :))))))

Nebo aspoň do dnešního dne...

Jak mohu přihodit odkaz??

Tak si zadej administraci klubu, a pak sjeď uplně dolů, tam si vyber příhodnou kategorii (nebo i nějakou novou vytvoř, jestli tam není) a zadej číslo dílka a vložit, nebo ok nebo co tam je...

G_B_Show
23. 09. 2005
Dát tip
tak co ty cirkusáku, jedeš taky na Vysočinu? (líbí se mi, jak jsme si tady z toho udělali menší chat :-)

CheGuevara
23. 09. 2005
Dát tip
Taky mi to prijde fajn :-)) Na vysocinu to nevypada...musim se ucit na vstupni gramatickej test z anglictiny, abych se vubec dostal do nejaky seminarni skupiny. A navic mozna nekam odjizdime... A o cem bude ten manifest? Jaky jsou napady, abych taky prisel s troskou....

pozorovatel
23. 09. 2005
Dát tip
co ten dnešek? mám dvě nabídky...buď na spořilov slavit narozky mýho kamaráda v 19 00 nebo do KD Opatov za kamarádkou...

pozorovatel
23. 09. 2005
Dát tip
..za kamarádkou...v 20 00

G_B_Show
23. 09. 2005
Dát tip
já dneska zůstávám doma, ať na Vysočinu přijedu ve víceprocentnim stavu (více než čtyř..) manifest Prokonzumu :-)

CheGuevara
23. 09. 2005
Dát tip
Prokonzumu? A jak to souvisi se mnou? To neni moc originalni, takeho stufu uz som citaL veLa... :-/

CheGuevara
23. 09. 2005
Dát tip
Jeste pod tak dobrej nazev... :-))

pozorovatel
23. 09. 2005
Dát tip
Che a co ty a dnešek? to je hrozný... taková hezká holka...

G_B_Show
23. 09. 2005
Dát tip
já vim, to se tě vůbec netýká. budem muset vymyslet něco novýho, ten prokonzum by stejně byla děsná blbost :-) ten manifest bude asi dost protimluvnej nebo dost krátkej - podle toho, jestli tam vepíšem všechny svoje body, nebo jenom ty, na kterejch se dohodneme.. Klub na podporu všeobjímající moudrosti Ondřeje Slačálku KlnapovšeMOOS

CheGuevara
23. 09. 2005
Dát tip
pozorovatel: To na me nezkousej, vis ze komplimenty na me neplatej.... G_B_Show: Mozna by sme to mohli udelat jako patecnici - dat si spolecny tema (jenom par zakladacich clenu) - pak to nejak zkloubit a udelat z toho manifest :-) - jo a kazdej, kdo by chtel do klubu by neco na dany tema musel napsat.... Co?

pozorovatel
23. 09. 2005
Dát tip
che-srabe

G_B_Show
23. 09. 2005
Dát tip
no jo, ale když my jsme ty zpátečníci ... takže by měl bejt nejdřív naprosto chaotickej manifest, ze kterýho pak vyextrahujem téma našeho klubu ... póza - mě seznámíš jindy, ne... ?

pozorovatel
23. 09. 2005
Dát tip
ádo, jindy? to je škoda... když ona tam bude mít kluka a mě napadlo, že by mohl žárlit byla by sranda

G_B_Show
23. 09. 2005
Dát tip
Nebo bysme taky mohli balit jeho, aby žárlila ona. jak pokračuje Narkoleptik ?

CheGuevara
23. 09. 2005
Dát tip
pozorovatel: Kdo je u tebe srab? Co se deje v tom KDcku? Ja totiz jeste nevim, jestli budu vecer v Praze... Ona neni kluk?!!!? :-/ G_B_Show: Ja myslim, ze kdyz napr. my 2 si vybereme stejny tema, tak to bude chaoticky az moc... :-)

pozorovatel
23. 09. 2005
Dát tip
hele, ty máš stejný nápady jako já:))) přesně to samý jsem jí řekl:) že ho budu balit.. narkoleptik spí:)

pozorovatel
23. 09. 2005
Dát tip
Che: ona je holka bude tam skupina Profesor a beatles.. a hlavně ta holka pro tebe

G_B_Show
23. 09. 2005
Dát tip
Asi počkám na záchvěv inspirace a nebudu se do toho tlačit.. :-)

CheGuevara
23. 09. 2005
Dát tip
pozorovatel: Proc ma bejt ta holka pro me? Ty sliznes vsechnu smetanu tim, ze si beres jejiho kluka...a ja mem mit nejakou...holku?!! A je aspon chorosna? G_B_Show: Inspirace... Ja to mam opacne - ja spis potrebuju motivaci. Me kdyz neco inspiruje, tak sem pak stejne linej to napsat...

G_B_Show
23. 09. 2005
Dát tip
fajn, motivace---a seš teda na klky nebo na holky..?

CheGuevara
23. 09. 2005
Dát tip
Ja sem narcista, takze je mi to jedno... Hlavne me musi obdivovat (tozn. v tomto pripade milovat) nekdo prestizni...

CheGuevara
23. 09. 2005
Dát tip
avi

G_B_Show
23. 09. 2005
Dát tip
někoho ti seženu, i když to bude moc moc těžký :-)

CheGuevara
23. 09. 2005
Dát tip
Tak fajn, cim vic tim lip (jak to jako myslis???!!!! ty me snad neobdivujes? Na tom je preci zalozeny nase pratelstvi!! :-))) ) - a to ma byt jako ta motivace k sepsani manifestu? A mas nejakej napad, neco, ceho by se dalo nejak chytnout....abych o tom aspon popremyslel a nebyli sme uplne mimo...

CheGuevara
23. 09. 2005
Dát tip
Aspon kriteria...

G_B_Show
23. 09. 2005
Dát tip
uděláme to jinka - každej vymyslíme seznam deseti slov/hesel, který se v tom manifestu musej objevit a podle toho ho napíšeme...:-) ok ?

hm..zajmavý..jax te na to přišli??

CheGuevara
23. 09. 2005
Dát tip
G_B_Show: Dobrej napad... Lord_of_the_Rings: Na co? :)))

To tady naprosto zprasit!!:-)) ..tak dobře se to hodí k tomuhle klubu:-))

CheGuevara
23. 09. 2005
Dát tip
Kdyz mas talent od boha, tak to jde jaxi samo od sebe...a nic s tim nenadelas :))))).

Od boha? Boha čeho? To musíš napsat... ... boha jeho!

CheGuevara
23. 09. 2005
Dát tip
Je jen jediny Buh... Nerouhej se...

CheGuevara
22. 09. 2005
Dát tip
G_B_Show: Sem :-)))

G_B_Show
22. 09. 2005
Dát tip
tak dost. jdu vymýšlet název pro náš klub, zcela vážně. aby si takhle někdo utahoval a dělal prdel z mojí důstojnosti....to prostě nejde...

CheGuevara
22. 09. 2005
Dát tip
Ty ses doma? Nejdem nekam ven?

CheGuevara
22. 09. 2005
Dát tip
Co Omladina ? :))))))

CheGuevara
22. 09. 2005
Dát tip
Co takhle FaKOS (Fan Klb Ondreje Slacalka) :)))))

CheGuevara
22. 09. 2005
Dát tip
Chytmavlk (chytraci maj vlastni klub) :-)))))

CheGuevara
22. 09. 2005
Dát tip
Nápravný výchovný ústav

CheGuevara
22. 09. 2005
Dát tip
A co "(Z)pátečníci" - to je docela dobry ne?

G_B_Show
22. 09. 2005
Dát tip
jsem nemocnej a ty mi ještě zvedáš teplotu těmahle...no to je hrůza..:-) nějakej inspirativní a hyperaktivní den koukám...tak tas něco napiš!

CheGuevara
22. 09. 2005
Dát tip
Nelibi? Co to znamena "tak tas neco napis!"

G_B_Show
22. 09. 2005
Dát tip
ale...(z)pátečníci, jo...to nezní nakonec zas tak zle...jojo...

G_B_Show
22. 09. 2005
Dát tip
neni nic lepšího, než navázat na tradici...

G_B_Show
22. 09. 2005
Dát tip
"tak zas něco napiš" - povídku, ať na tomhle serveru netvrdneš jen na vymejšlení klubů :-)

CheGuevara
22. 09. 2005
Dát tip
To Sem si myslel...napadlo me to kdyz sem sew podival v pokoji na nastenku na "Proc nejsem komunistou"

CheGuevara
22. 09. 2005
Dát tip
Hele, netlac na pilu jo!!! A co Chytmavlk? To ti neprijde inspirativni? :-)))

G_B_Show
22. 09. 2005
Dát tip
musim bejt na víkend v pohodě.....vlastně už na zejtra, chci s váme někam jít...jdu se vyležet. Tak sorry za hrubé přerušení kontaktu, ale čaj a tak...čekaj. Chytmavlk to je jak chyť mýho vlka...:-))) - jo, moc dobrý !! :-) no nic, tak zatim..

CheGuevara
22. 09. 2005
Dát tip
To prave ne... To znamena ze si dostal vlka, ale po moravsku (tusim) - proste nejakym zmrsenym narecim... :-)))))

Ježíš..co to tu vořete??

CheGuevara
22. 09. 2005
Dát tip
G_B_Show: V tom "(Z)Pátečníci" to chce velky P.... A co mani/yfest? Lord_of_the_Rings: :-))))))

G_B_Show
22. 09. 2005
Dát tip
bude, ten už mam v hlavě dlouho s P_P

CheGuevara
21. 09. 2005
Dát tip
Lord_of_the_Rings: Hej, ale ja nepisu basnicky, ani nechvam zvirata. Nutno dodat, ze je tudiz ani netrapim a netyram ;-)

To snad neva..ale můžeš nám pomoct s 'hledáním' :-)

CheGuevara
21. 09. 2005
Dát tip
Hledani ceho? :-)

Ostatních zvěřmaniaků..

hm..

CheGuevara
21. 09. 2005
Dát tip
A prčoc zrovna ja? Nebo to zkousis na vsechny? :))))))

No..ja zkoušim takovy zajímavý..

CheGuevara
21. 09. 2005
Dát tip
Tak ted nevim jestli je to kompliment ci co... :))))))

No tak se na to vydlabni..je to dobrovolný..nechcu tě sem rvát..SVOBODNÝ TIBET!!

CheGuevara
21. 09. 2005
Dát tip
Svobodný tibet? Tak pod to se klidne podepisu :-)))

CheGuevara
21. 09. 2005
Dát tip
Tak sem nejak vstoupil...ale nic se nedeje :))))

wait..pracuji..

O.K.?

CheGuevara
21. 09. 2005
Dát tip
Jo parada... Muj prvni klub.... :))))

Tak to oslavíme...

CheGuevara
21. 09. 2005
Dát tip
Sakra sem tak dojatej, ze sem zapomnel zlutit :))))))

Neva...havně že nejsou zuby žlutý..

CheGuevara
21. 09. 2005
Dát tip
:)))

Týjo to je super..doufám, že budeš taky shánět nějaký odkazy...týjo, já být taky ráda:-))

CheGuevara
21. 09. 2005
Dát tip
Póza: Jako sem :))))

pozorovatel
21. 09. 2005
Dát tip
diskuse klubu.... ale tohle dílo neni v klubu:))

Pan_Panda
21. 09. 2005
Dát tip
milujte mě

Pan_Panda
21. 09. 2005
Dát tip
brum brum :o)

CheGuevara
21. 09. 2005
Dát tip
Lord_of_the_Rings: Uz se poza zapsal? pozorovatel: lepsi cirkus nez hrbytov na vysocine ne?

CheGuevara
21. 09. 2005
Dát tip
Hej, to je slusnej blazinec :)))

pozorovatel
21. 09. 2005
Dát tip
nooo, takovej psí hřbitov......

CheGuevara
21. 09. 2005
Dát tip
Az sem z tebe dostal chut... :-)))

pozorovatel
21. 09. 2005
Dát tip
ty jsi ukecanej skoro jako já... jdu za tebou na pokec

Jasán šupsemstím

TvůjMéďa
04. 08. 2005
Dát tip
Nazdar, sem tady. Mohu nabídnout ňáký básničky o zvířátkách.

neela
19. 03. 2005
Dát tip
Já tenhle klub miluju!

Díky Es, já taky.

Petr_Pan
12. 03. 2005
Dát tip
přijímám výzvu ;-)

Ottaviano
03. 03. 2005
Dát tip
Tak co,kdo se půjde podívat na výstavu pavouků a škorpionů jež se koná v bývalém kině u Hradeb v Mestecké 21?? Pokud byste chtěli k tomu i výklad jsem tam v St a Ne od asi 13.00 hodin.

Toxman
16. 02. 2005
Dát tip
Pišta: Jen aby to pak nedopadlo jako v té pohádce s tím rybohadem... Všichni kuchaři budou vědět, co si cvrlikají už i vrabci na střeše, jenom my, s holubem v hrsti, ostrouháme akorát vegetariánskou mrkvičku ;o)

Toxman
15. 02. 2005
Dát tip
Pišto, Tys Labužník s velkým L ! Takový vegetarián na divoko... Ta kuchařka je opravdu skvělý nápad. Jenže podobným stylem by bylo možno pokračovat i dále a kde by se to nakonec zastavilo ? Nakonec bychom se dočkali třeba i "Kuchařské kuchařky" a zde už musím nutně protestovat - Kuchař je povolání NEDOTKNUTELNÉ a IHNED by se mělo do stanov klubu zaktovit, že kuchaři jsou po celý rok a po všechny časy hájeni *) ! Poznámky: *) - Vegetariánský kuchař se za kuchaře, v pravém slyslu tohoto slova pro účely hájení, NEPOVAŽUJE ! ;o))

** /Piští dodatek/: Nicméně z důvodů zachování obstojné kvality pokrmů povoluje se kuchaři ochutnávat během přípravy vegetariány i s kuchařským vzděláním.

Toxman
14. 02. 2005
Dát tip
Pišta: Ale prosím Tě... ti jsou teď raději zticha, bojí se, že bychom je tu zblajzli ;)

Tox: Teď jsi mě přivedl na skvělý nápad - "Vegetariánskou kuchařku". Jen si to představ - vegetarián na přírodno, flambovaný vegetarián, vegetarián nadívaný olivami, nivou a chřestem s bešamelovou omáčkou, fritovaný vegetarián, vegetariánský špíz.....

Toxman
11. 02. 2005
Dát tip
Pišta: Se mnou se můžeš pohádat tak maximálně o řízek ;o))

Toxman
11. 02. 2005
Dát tip
... a nemyslím sójový... :)

Safra... Nějakého zapšklého vegetariána tady nemáme?

Toxman
10. 02. 2005
Dát tip
Pišta: Ale přesně tohle od Tebe (falešně ;o)) očekávám...

Hele, Toxi, jak jsem tak četl tvůj příspěvek předchozí... S tebou se asi moc nepohádám :((

Tak. Aby bylo jasno, jsem tu jen proto, abych uváděl na pravo míru vaše pomýlené, zcestné a vůbec pitomé představy o světě zvířat a fungování přírody. To jen tak pro pořádek, aby nevznikala falešná očekávání....

Petr_Pan
04. 09. 2004
Dát tip
Toxman> Dík za názor + přeju hodně úspěchů :-)

Toxman
03. 09. 2004
Dát tip
V tomhle klubu je dost stojatá vodní hladina, ale přesně tohle mi (i ostatním rybničným rybám :) vyhovuje. Do klubu jsem byl v podstatě přemluven snad proto, že jsem něco (objektivně řečeno skutečně zatím jen velmi málo) o zvířatech napsal. Jinak se ale příliš neklubuju. Ovšem s myšlenkou vegetarianství (téměř od kosti :) nesouhlasím. Proti zelenině sice rozhodně nic nemám, ale člověk je tvor všežravý a vegetarianství mi příjde pouze jako jedna z mnoha diet a tudíž mě ani klub, obsahující toto slovo už přímo ve svém názvu, nikterak neoslovuje. Naopak jsem využil osobní nabídky ze serveru www.priroda.cz a pokud se mi zase někdy podaří něco o zvířatech napsat, mohlo by se to objevit také na jejich stránkách. Momentálně jsem málo aktivní pasvec; do budoucna... no uvidíme :o).

815_0
12. 08. 2004
Dát tip
avi

Petr_Pan
12. 08. 2004
Dát tip
Tak - avi všem členům Jsem si taky po delší době vzpomněl na tenhle klubík a je mi trošku smutno z toho, že to tady uvadá. K věci: Už delší dobu je tu založen Klub: Vegani, vegetariáni a ostatní milovníci zvířat, na kterém se podílí dokonce i nečlenka dismorphia. Chtěl jsem Vás poprosit a zeptat se, jestli byste nechtěli přestoupit a udělat z toho klubíku hrdého nástupce tohoto klubu. Spolupráci s Lord_of_the_Rings uvítám - mám Tě rád, ale - věčně tu nejseš... Zpráva hlavně pro ty aktivnější z členů Většinu ze zde zařazených dílek bysme zařadili i k nám - aby nám nebylo smutno...:-) 815_0

Petr_Pan
12. 08. 2004
Dát tip
avi

Petr_Pan
12. 08. 2004
Dát tip
avi

Petr_Pan
12. 08. 2004
Dát tip
avi

konecne ...no hroch je pomerne beznazoru v teto veci...tudiz..klidne...jako vegetarian se citim taky:*))))))))

sk8ergirl
12. 08. 2004
Dát tip
Péťo no já nevím, s tímhle moc nesouhlasím...víš, nabyla sem dojmu, možná mylného, kdyžtak mi to vyvrať, že Vegetariáni atd. sou přeci jen o něčem trošku jiném...takhle se z něj stane to samý jako Milovníci, tudíž se tam budou zařazovat skoro všechny dílka, která budou obsahovat jakoukoli zmínku o zvířeti, ale to se zase, bych řekla, tak trochu, no možná trochu víc, zabije myšlenku Vegetariánů...což zrovna je jkože moc nee...

Petr_Pan
12. 08. 2004
Dát tip
tehotnej_hroch> V tom případě na mé (nebo sk8ergirl) hlavní stránce tenhle klubík objevíš a uvidíš :-) sk8ergirl> Já vím - ale - teď si nejsem jistej, kdo zatrhával mojí myšlenku nechat ten klubík výhradně jen a jen pro vegetariány (Ty, nebo dismorphia?) - jasně, že bych nechtěl, aby se z klubu stalo něco, kde budou všechny možný náznaky a vlastně nic, nebo blbosti. Dál bych chtěl mít hl. Provegetariánskou tvorbu + pár těch milejch zvířátkovejch, co potěšej a ukážou cestu těm, co nevěděj :-)

sk8ergirl
12. 08. 2004
Dát tip
Tuším, že to byla dismorphia, když ste se bavili o názvu klubu... Máš fajn plán - "jasně, že bych nechtěl, aby se z klubu stalo něco, kde budou všechny možný náznaky a vlastně nic, nebo blbosti." - ovšem to taky nebude zrovna lehký...možná by to chtělo udělat kategorie, popř. nějak lehce vymezit co jo a co ne...ale nevím, jakou máš přesně představu...

Petr_Pan
12. 08. 2004
Dát tip
To všechno může být. Třeba - za blbost považuju to, co jsem zařadil dneska (Pruh) a za skvělou blbůstku to, co píše L_O_T_R (hlavně začátky)

Petr_Pan
12. 08. 2004
Dát tip
V podstatě přejímám myšlenku milovníků takovou, jaká by měla být - obdiv a láska ke zvířatům ano,ale nezařazovat cokoliv, v čem se jen mihne obraz zvířete bez hlubšího smyslu

sk8ergirl
12. 08. 2004
Dát tip
Njn může být...ale stejně, tohle je sporný a mě osobně se to moc nelíbí... ale uvidíme, jak se to bude vyvíjet dál... Prosím proto o avi od každého názoru, který tu bude napsán a který se samozřejmě bude týkat tématu...a zažlutím si, aby to bylo líp vidět a nikdo na mě nezapomněl :-)

Petr_Pan
12. 08. 2004
Dát tip
Tak - u vegetariánů je pár novejch kategorií, tak snad naznačej Uvidíme, jak to bude měj se pěkně všichni ostatní taky :-)

mam novy odkazek...no zni to malinko ironicky ale az tak zly to nebude:*)))))))...vsak se juknete:*)))))))

Toxman
11. 06. 2004
Dát tip
Hmm... a někdo z druhého konce republiky třeba nedojede vůbec. Česko opravdu není jenom Praha, i když si to hodně lidí (hlavně Pražáků) stále myslí ;o))

já ale samo myslela Pražáky a někdo tam třeba dojede i z jinýho města

Toxman
02. 06. 2004
Dát tip
LotR: Na to bych moc nesázel, ostatní třeba taky nejsou Pražáci :-)

sk8ergirl
31. 05. 2004
Dát tip
Když je to tedy ten KLUB milovníků zvířat, chtěla bych se zmíntit o dvou věcech.... 1)Pražský spolek ochránců zvířat pořádá 6. června 2004 od 10.00 do 17.00 hodin 17. umisťovací výstavu opuštěných koček...je to v Pujmanové 1219, Praha 4 - Pankrác a vstup je jedna kočičí konzerva....takže pokud byste někdo měl zájem, tak se přijďtě podívat... 2) Pokud byste někdo věděl o nějakém volném nebytovém prostoru či objektu o rozloze nejméně 80 metrů čtverečných, kde by se dal zřídit kočičí útulek, dejtě prosím vědět na e-mail psoz@seznam.cz... Nezbytná je snadná dosažitelnost pražskou MHD... Děkuju rovněž za řpijetí do klubu :-)

není zač,když máš rád zvířata tak tě máme rádi taky. díky za Tvé upozornění o výstavě kočiček sice nebydlím v Praze,ale ostatní se určitě podívat pujdou a navíc to určitě bude v tv novinách

ja jsem sama zvire..muzete me vsichni milovat:*)))))))))))))))))))))

815_0
13. 03. 2004
Dát tip
avi

815_0
10. 10. 2003
Dát tip
Po skorodvouměsících se tady objevuju, protože taaak dlouho se tady nikdo neprojevil - a přitom je to tak super klubík :-) A... Dávám slavnostně první TIP ! :-)

Tohle se mi líbí.

Nefertirei
18. 07. 2003
Dát tip
zvířátka já můžu....jsem absolutní milovnice koček.....takže, proč ne ??....přidávám se :o)

KayTee
18. 07. 2003
Dát tip
Já zvířátka miluji...skoro všechny ;o)))

když potká sob soba mají radost oba když se potkaj tři sobi,tak se radost násobí

Toxman
18. 07. 2003
Dát tip
Já mám celkem rád kvasinky vinného kvašení, počítá se to mezi zvířátka, že :o) ?

když myslíš?

Beeruška
23. 03. 2003
Dát tip
Jsem milovnice zvířat.Du do klubu :o)

já nejsem milovník, promiň.

Seregil
22. 03. 2003
Dát tip
Já jsem milovník, ač žádné doma nemám..... a hned ti můžu poslat avízko na jedno své fantasy dílko.... pojednává o věrném sokolovi....

wqw
22. 03. 2003
Dát tip
Zkusíme jestli se to ujme....fandím ti, ale odkazy nech dělat určitě víc lidí, rád ti pomůžu

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru