Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tenkrát poprvé

25. 03. 2003
2
0
1298
Autor
reona

Snad těm kdo mě znají: neberte to moc vážně...

     Je to přesně takové, jak jsem vždy slyšela a četla..

    Celý den jsem se cítila zvláštně...klepaly se mi nohy i ruce, mé myšlenky se upínaly k jedinému bodu...k večeru!

     Ale na druhou stranu, až do večera jsem si neuvědomovala, co se děje...snad jsem ani netušila, dalo se to svést na nějaký zvláštní stav po včerejší párty...nepřemýšlela jsem o tom.

     Přišel večer, konečně vytoužený večer, ale já přemýšlela, jestli nemám radši zůstat doma...bylo mi přece jen tak nějak podivně...ale co, to přejde...

     Konečně jsem tam dorazila...hospůdka má oblíbená, můj druhý domov, má druhá rodina. Zároveň jsem začínala tušit, co že se se mnou celý den děje....plna očekávání jsem si přisedla ke kamarádům...ale vypadalo to špatně...žádný náznak, natož pak přímý návrh...ano, teď už jsem chápala, na co celý dnešní den myslím, po čem toužím a zároveň s čím i počítám...Čím déle to vypadalo, že mám smůlu, tím víc jsem po tom toužila, tím víc jsem se do toho propadávala...

     A pak...konečně!! Kamarád se zvedl, mrkl na mě a řekl: tak já jdu něco sehnat...

     Za deset minut už bylo po všem, už mi bylo dobře, skvěle! Cítila jsem se plna energie, bylo to pryč...můj první absťák odezněl...


815_0
13. 07. 2003
Dát tip
:-)

Francois
12. 05. 2003
Dát tip
Ale mohlo to být taky o jiném absťáku, ale to by pak stálo úplně za ....., teda těch 10 minut. *

reona
21. 04. 2003
Dát tip
Quanti: mno, ale to co jsi cetla byla pravda, tohle neni :o)

Quanti
19. 04. 2003
Dát tip
hmmmmmm :-)))) tak ja to teda nebudu brat vazne, no ;) ale uz jsem od tebe cetla horsi veci... teda mineno vic sokujici :)))

j_i_r_i_k
29. 03. 2003
Dát tip
Hmmm, tak jsem se v očekávání závěru nesek :)...

reona
29. 03. 2003
Dát tip
j_i_r_i_k: mno...nekdo me zna lip, nekdo hur :o)

Gekon
29. 03. 2003
Dát tip
he he.. děvče, ty máš problém.. který je nám houbařům cizí.. ;)) taková imaginární zhoubovanost popřípadě zhoubovanost na dluh, to jsou skvělý věci ;)

Rowenna
27. 03. 2003
Dát tip
Ty brďo. Doufám, že to není realita. Tvá realita.

reona
26. 03. 2003
Dát tip
Movsar: nechci se o tom sirit.. nin: mozna by ses divil...

Movsar
25. 03. 2003
Dát tip
prosím dodat následující údaje: typ užívané substance, potřebné denní množství v mg, délku užívání

Movsar
25. 03. 2003
Dát tip
...a přečíst Dým Draka ode mě.

nin
25. 03. 2003
Dát tip
no, myslím, že kdyby to vycházelo ze skutečnosti, napsala bys něco jinýho než "zvláštně" :-))

:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru