Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Harfu těla rozeznít

25. 03. 2003
2
2
3877

žena je jako hudební nástroj na nějž je třeba hrát

Tvá ústa jak rám harfy jsou

líbezné tóny mě zahalují krásou

já zlehka nejdřív vpluji do přístavu tvých rtů

abych ucítil to tolik měkké teplo

a pak po strunách plynul níž

prsty hraji na hrotech tvých prsou

něžnou melodii, jíž ty dáš prohlédnout

a znovu níž po strunách tvého těla kloužu

já hraji již s plnou silou

nořím se do hluboké tóniny tvých stehen

tam kde ony končí, začínám pro tě dýchat

ty zběsileji a víc, jak ta harfa křičíš

pod úchopy mých rukou, bušení mého mužství

rozplýváš se v té hudbě krásy,

jíž nakonec tě zkropím.


2 názory

Toscana
07. 08. 2008
Dát tip
To je jak podle hesla "Konec dobrý, všechno dobré..." - teda ale takhle jsem se nezasmála hodně dlouho :o)))))))

Pišto, myslím, že nás nejde zastínit, to bylo jen nedorozumnění a byl jsi první na raně.... :-))

NerorozumNění? P.S. Byl jsem první na rande.... :)

sk8ergirl
14. 12. 2004
Dát tip
tak možná na prvníM :o)))

Myško.....!!!!!! Vrrrrr

sk8ergirl
14. 12. 2004
Dát tip
:o)))...jej, to mě baví :-))))

Zničit krtka!

sk8ergirl
14. 12. 2004
Dát tip
Piští: Krtka? Patřícího komu :-)))?

sem se uprstočila... nedorozumění... spokojenej trdlo? Hech.... rande? A Ty víš, co to znamená? :-)))

sk8: Krtek je globalizován, již... :))) Kytí: Rande, to je když....

sk8ergirl
14. 12. 2004
Dát tip
:o))))

Pišto: hech.... tak to by mě zajímalo, čím budeš pokračovat po tom když... :-))

Kytí: Mám příručku Mladého sviště... :)

No, a na co Ti bude....?? Jak jsi správně podotkl... Mladého!!! :-))

Všechno násobím dvěma, a jde to. Právě jsem u lekce "Laskání čtvrtého ňadra"...

nojo, veterinář se nezapře... :-))

.)

Nestojím o tvůj klub, Pičto! Beztak je plný lidí, kteří o lásce, té pravé lásce při níž ženám rotují prsy nadzvukovou rychlostí, nemají ponětí. Mé dílo je dávno zařazeno v klubu z nejpřednějších - Klubu neřestných píčulí!

Adonis: Ale stojíš... Jako správný exhibouš stojíš o jakýkilv zájem, i čistě odborný....

Pochopitelně mělo zaznít "jakýkoliv"....

Hech, proč o Pištův klub? je to altův klub a my jsme čestnými členy a Tvé dílko je na čestném místě umístěno... :-))

Kytí: Tady vidíš, že jediná skutečná osobnost mezi váma jsem já. Zastiňuji vaše nicotné existence velikostí svého..... (Adonis se těší)........ talentu! (Adonis je zklamán..)

Doplňuji, že důvody pro zařazení jsou vysvětleny zde, v Etickém kodexu klubu.

pomíjivá
01. 12. 2004
Dát tip
avi

přišlo... :-)) jasné..... lovkyně a bojovnice.... :-)) budeš mou pobočnicí.... Něco jako Xena a ta druhá.... safra, jak se menovala? :-)) avi a klub

pomíjivá
01. 12. 2004
Dát tip
Gabriela :-) tohle je skvost, no uznej. Dám si to do oblíbených a půjdu se zamyslet

Gabrielko..... :-)) zamyslet? To nedělej..... kdo mi bude asistovat, když budeš myslet... :-)) jo, skvost přímo korunovaný... :-))

pomíjivá
01. 12. 2004
Dát tip
no ale promyslet si to musím. Zcela to mění můj pohled na svět. Poslal někdo avi Pištovi a Zborovi a Wětrům?? :-o

já poslala všem akorát na wětra sem opomínkovala... náprava sjednána teď... :-))

přečíst nové dílo!!

papouch
21. 10. 2004
Dát tip
co??????? Takhle se vnucovat?? just nikdy!!!!

Milly
18. 12. 2003
Dát tip
Mně to zas až tak hrozný a pohoršující nepřipadá.... Teda ne že by se mi to líbilo... Harfa křičí? ...tóniny stehen, kde ona končí-ne ony...

Naso
10. 10. 2003
Dát tip
Keď už v poézii lásku telesnú opísať, tak by človek mal prečítať môjho menovca Publia Ovidia a jeho Ars Amatoria (Umenie milovať). Tam to aspoň malo koncepciu. Táto báseň (???) je takmer scenárovo popisná - čo sa deje, čo sa bude diať, čo sa môže diať - na to mi však stačí zaplatiť si Privat Gold TV...

Kačírek
10. 06. 2003
Dát tip
Já bych nepřirovnávala takové věci k hudbě, možná jsem moc puritánská, ale přijde mi, že urážíš sám sebe (i tu slečnu). à propos: Pomalu jsem došla k názoru, že jseš typický, odporný, egoistický a egocentrický chlap, se kterým je neštěstí si cokoli začít. Sorry, ale bývám upřímná

Tak já se na to taky DOVYSERU. BLÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ!!!! a JE TO.

Mathew
24. 05. 2003
Dát tip
ANO :)

Výborně.Tak dlouhý komentář jsem nikdy nedočetla do konce.Všichni píší a píší svoje názory a slizký Adonis si prská nudličky smíchu pod fousky u monitoru,protože si tady ze všech dělá šprťouchlata(jiné slovo jsem nenašla,pardóóón)-pokud je to ovšem normální člověk.Jestli ne,možná ve své mořské pěně tvaru mušle(počkat,to není mušle...)právě roztáhnul křečovité sevření stehen další (šestnáctileté krásné útlé úspěšné)dívce a zabořil se do ní svým kulturisticky malým pérem i přes její nerozhodnodnost a volání,že musí být do osmi doma na večeři.FUJ! Mathew:to jsou Pink Floydi,že jo??? abych se zapojila: rebecco-nevím jak jsi to myslela s těma kočkama-čekanky a tak.Odáčka nenapsaly výslovně,že se jim to líbí.To je tady povinnost zbuzerovat autora nebo přidat svůj protikladný názor?a už vůbec si nemyslím,že mu to čekanka baští.její postoj byl nenaštvaný,ale myslím,že dost vystihla to,co se jí nelíbilo. Ale opravdu debatka!tak dlouhý komentář jsem nikdy nenapsala! Kurňa!!!!Jak se posílá avízo více lidem??

Tak já to udělám takhle.

A takhle. Tak.

Tenisko, dík, ale já necejtim potřebu něco vysvětlovat, nehledě na to, že už i rebeka si to přečetla všecko a pořádně :-) a navíc už mě nebaví ani sem chodit, zkraje to bylo zábavný a zasmála jsem se, ale čeho je moc, toho je příliš a Adonis to přehání. Navíc se opovažuje lezt na cizí díla a dělat si tam reklamu a to už mě teda absolutně totálně nasral!!!!! :-))))))))))) Nabyla jsem dojmu, že tohle všecko myslí vážně :-)))

Merle
06. 05. 2003
Dát tip
afrodita: exhybicionista nepotřebuje zájem kladnej, stačí mu jakejkoliv zájem, v tom spočívá jeho nemoc.

Merle
06. 05. 2003
Dát tip
reb: takový už bych já neignoroval.... asi si to umíš představit

Merle
06. 05. 2003
Dát tip
SV: spíš sem na opačný straně... ale některý věci mě prostě fakt vytáčej...

Merle
06. 05. 2003
Dát tip
SV: to vytáčení se týkalo těch malých holčiček... vůbec těžko snáším, když se ubližuje ženským. s tim asi nic neudělám.

AFRODITA
06. 05. 2003
Dát tip
Merle, vždyť jsem si všimla...

Merle
05. 05. 2003
Dát tip
reb: sám nic nesmažu, pokud si to nevyžádáš... ale pravda, taky mě to pobavilo :))) jen nechápu, proč se s takovým od_pohledu_sráčem vůbec bavíš...

Merle
05. 05. 2003
Dát tip
s tím, že mu to někdo žere nic nenaděláš...

AFRODITA
05. 05. 2003
Dát tip
asi mu to moc nežerou, jen čtou, ale jemu to zřejmě stačí...

AFRODITA
05. 05. 2003
Dát tip
:))

Zly
04. 05. 2003
Dát tip
Rebecca: Popravdě řečeno mám tohodle idiota v paži. Nejspíš bych si jej ani nevšiml, ale problém je, že on píše pod jinak docela povedená dílka holkám věci jako: "Já bych ti dal ránu svým ztopořeným, krví nalitým údem. Byla by to rána pod pás. Bolelo by tě to." Přijde mi to divné. Tadyhle na své stránce nechť onanuje, kolik je mu libo. Ale pokud ty své shity rozsévá kolem sebe, pak už je to zjevná úchylárna. Je to jakoby se k tvý kámošce v hospodě nahnul nějaký otrapa a tohle jí zašeptal. Tak prostě vstanu a napálím mu jednu do ksichtu. Svoboda projevu je zásadní. Takže když Tom počastoval Helgou výrazem "vymletá píča", pomyslel jsem si akorát, že je to slaboch. Urazit holku pro nic za nic. Proč.. Nicméně pak mu Merle smazal tyhle kritiky a to nebylo dobře. Myslím, že tohle je dobře. Napsat mu pod dílo, co si myslím. A ani se nemusím moc snažit ho zesměšňovat. Fakt stačí ty jeho repliky seřadit pod sebou a je jasno...

T_O_M_
04. 05. 2003
Dát tip
Doufám, že si nepleteš přezdívku T_O_M_ (to jsem já) s přezdívkou T__o_m, kterou má autor o kterém píšeš... Jen tak pro pořádek...

AFRODITA
04. 05. 2003
Dát tip
Prosím Vás a to velice snažně, netahejte mne už sem, slova k tomuto jsou přece úplně zbytečná, nikam to nevede, podle mně mu děláte radost tím jak o něm neustále debatujete, každá reklama je dobrá....že ???

Azzazela
02. 05. 2003
Dát tip
Rebecco: KUNDY MI NEVADÍ :-)) dokonce ani v tvé poezii.

Rebecco, buď tak hodná a starej se o sebe a už nikdy nevyslovuj muj nick, ani ho nepiš!

AFRODITA
30. 04. 2003
Dát tip
ne rozhodně mi nebere, tak to by byla mejlka, je ještě dosti nevyzrálej, nebo už přezrálej.....a to velmi...

j_i_r_i_k
29. 04. 2003
Dát tip
Teda teď jsem si dal závazek, že Tě dočtu, protože tím otestuju svoji psychickou odolnost... Kdybys byl třináctiletej klučina, tak bych Tvá dílka ještě bral, ale je-li Ti tolik, kolik uvádíš... Hele, to fakt žiješ ve svém světě iluzí, v němž jsi king, nebo to je všechno jedna obrovská - napsal bych prdel, ale nad tím by ses mohl pohoršit - pokud ta druhá možnost, pak se skláním před Tvým smyslem pro humor, protože se musíš královsky bavit... A pokud ta první možnost, tak... třeba jdi tam, kam nechci napsat...

JRR
29. 04. 2003
Dát tip
Hi:-) S váma je tu sranda... Hele, adonisi, co takhle nějakou... ehm, "báseň", která by nepojednávala o Tvém penisu? Kupříkladu mě vůbec nazajímá...

j_i_r_i_k
29. 04. 2003
Dát tip
JRR: Ale no tak, chtít po poetovi, aby psal bez své múzy? :)))

Shammann
29. 04. 2003
Dát tip
Přidávám se k JRR, mám vlastního penisu dost, naprosto si s ním vystačím a vážně nepotřebuji, aby mi někdo další cpal pod rádoby poezií své mužství na hodně vohmataným podnosu.

Shammann
29. 04. 2003
Dát tip
Ty Stando já ti dám takovej

WAKE UP

, že na něj hned tak nezapomeneš, kurva. Doufám, že tu není Kody.

MdF
29. 04. 2003
Dát tip
jo, baví mne tyhle vaše diskuse .))) lepší než to dílo chicht

MdF
24. 04. 2003
Dát tip
Trošku mi připomínáš Saudka s jeho postoji :o) Možná by sis s tím měl vícero pohrát a zaměřit se trošku na kvalitu a to, co chceš říct a ne jen tak "vyhodit" na papír svoje pocity

Aexian
13. 04. 2003
Dát tip
Abych se připojil i já, na jednu stranu se mi líbilo, jak vystihl některé momenty a jakých použil přirovnání. Na straně druhé.. ehm. Nicméně bych v odpovědích na kritiky ostatních použil alespoň skromnost, Adonisi. Krása fyzická je pomíjivá. A vsadím se, že jen co nahlédnou dovnitř....

Zolo: A myslim, že Adonis se má hodně rád a že to je v jeho básních opravdu cítit dostatečně

Já hlavně nechápu, proč Adonis neustále ruší a zase obnovuje prezentaci svých děl. Co, Adonisi?

Shammann
07. 04. 2003
Dát tip
Prosím Adonisi proč chceš vážnou kritiku???Nemůžeš se pak zlobit, že tě tady Zly napadá a s tím už se člověk nějak musí vyrovnat. Chce to zapracovat a ne se furt motat v kruhu o průměru dvou milimetrů.

T_O_M_
06. 04. 2003
Dát tip
To Swedish Nigg - tak to nemá chybu!! Válím se smíchy. :-)))

papouch
05. 04. 2003
Dát tip
ten prolog je asi na tom to nejlepší

vyzkoušej zkropit sám sebe, ať víš jaký to je a jak chutnáš, pěno

Prochy
03. 04. 2003
Dát tip
Stručně a přehledně, hlavně pro Čekanku, která mi dala na Adonise tip. Jsem rád, že internet je médium, kde nemám problémy se zbavit něčeho co nepotřebuji. Jsem rád, že Adonis publikuje elektronicky, kde ho mohu lehce odklepnout a nikdy se jeho výplodům, nevracet. Být to vytištěné, byl by tu zásadní problém jak zlikvidovat neprodané výtisky. Takhle si mohu nad prázdnotou zabalenou do lascivního celofánu jen virtuálně umýt ruce.

Teda, Brouku!!!!!:-)))

Zolo
02. 04. 2003
Dát tip
To je nejvíc problém původního hříchu, zdejší kritiky mi přijdou jako boj mezi tělem a duší, obě strany mají pravdu a zároveň se mýlí. To dílko, potažmo autor představuje cítění těla, které samo o sobě není špatné ani zlé, jen oddělené od spojení s duší, citem, láskou připomíná hlouběji založeným lidem hřích, kterému ale ta duše, mající být za tělo zodpovědná nedokázala zabránit ... Jinak poutavě napsané, ale Adonisi, ale obohatit vášeň a prožitek o cit a lásku, by Tvým skvělým básničkám dodalo skutečnou eleganci ... Přemýšlej nad tím, Zolo Tip*

Afrodita a Adonis..... :-) Afrodito, to o čem tady všichni píšou je přece o Adonisově díle, jinak ho neznáme :-)

AFRODITA
29. 03. 2003
Dát tip
cekanka, já myslím, že už by mněl začít mluvit Ad. sám za sebe, že za něj nemusíš všude bojovat !!!

AFRODITA: Tobě připadá, že za něj bojuju????? Ach jo :-)))))

AFRODITA
29. 03. 2003
Dát tip
vypadá to tak...

Tak si to zkus přečíst ještě jednou a pořádně, třeba to pochopíš.

WiruZ
27. 03. 2003
Dát tip
AFRODITA: ME NEPOHORSUJE TO ZE TO JE O SEXU - KUPODIVU ME TO NEPOHORSUJE CELE. POUZE A JEN MI TO PRIJDE ABSOLUTNE BLBE!!! TOT VSE. A TO NE OBSAHEM ALE FORMOU JAKOU TO JE PSANY!!!!!! Navic vhodne zvolene sproste slovo dokaze dilko vyzdvihnout....samozrejme nesmi to bejt plny cu*aku a ku*d...ale.....sam urcite znas plno lit. del, kde o nejakou tu obscenitu neni nouze. A jako sranda mi to pripada nejen kvuli temto dilkum, ale i kvuli adonisovim kritikam nad kterejma obcas placu smichem.....

AFRODITA
27. 03. 2003
Dát tip
Wiruz , ale jo já Ti rozumím, když mně něco nebere tak to ani nekomentuju, je to přece zbytečné, nikoho nebráním, jen se mi ty krit. zdály přehnané, mnoho povyku pro nic...

triff
27. 03. 2003
Dát tip
pekna hnusarna.....tomuhle rikate poezie? Ja bych to vyhodil. Mrknete na basnicky Rowenny nebo sleeping_beauty. To je erotismus v poeticke forme. Ale myslim, ze na zadnem slusnem serveru by nemelo byt ke cteni neco tomuhle podobne...

T_O_M_
27. 03. 2003
Dát tip
NE! Tenhle výtvor se mi nelíbí ani náhodou. Adonisi šlápnul jsi hodně vedle!

Lu_Po
27. 03. 2003
Dát tip
Ado..... šláp si do *** Tak za 1. jsem zjistil, že jsi t..é ho.....dko

Ach Adonisi.....nechceš to prostě jednou napsat rovnou?????

Považuji se za tvůrce rozkoše, božské rozkoše trvající nekonečně dlouho a končící slastnými mdlobami.

Tu rozkoš jsi nevymyslel ty a navíc...pes, kterej štěká nekouše. Já mám radši chlapi, který o tom nemluvěj :-)

Možná je to chyba, ale já své city rád vyjádřím naplno, protože žiji naplno.

no, jestli ti to přináší radost, tak to asi chyba neni. Já svoje city vystavuju na odiv až když jsem si s nima jistá. A to nejsem skoro nikdy :-)

WiruZ
26. 03. 2003
Dát tip
rekl bych ze jses dost velkej narcista....porad se jenom chvastas sam sebou.....a to neni dobre....

Jsem dobrý sportovec a mám krásné tělo, které se líbí ženám. Nestydím se za to.

WiruZ
26. 03. 2003
Dát tip
jojo....a jmenuješ se silvestr švarcenegr.......

Mathew
26. 03. 2003
Dát tip
já jsem zjistil, že si děláš srandu..protoze jinak bys nemohl být normální :))

WiruZ
26. 03. 2003
Dát tip
ze jo!!!! ja si to taky myslim:))))

AFRODITA
26. 03. 2003
Dát tip
tak TOHLE nesnáším !!!! každému se líbí něco jiného, proč se povyšovat, vyjádřete kritiku, to je v pořádku, ale tohle je ubohé tlachání !!!! Občas také nechápu jak může být někdo slavný a píše naprosté slátaniny ( tohle ale není tak špatný, rozhodně tam nejsou sprostá slova jež by urážela, a takové tady čtu často je zajímavé že TY nikoho nepobuřují, ale sex ano....)

Zly
26. 03. 2003
Dát tip
Afro: ale zde přítomný autor přeci není utlačovaný, ušláplý hrdina, kterému ostatní berou právo zveřejnit svou tvorbu. On je jen prostě nechutný. A je přirozené, že se ostatní jen brání tomu hnusu, který plodí. Mě vůbec nezajímá, že si onduluje palici a odprcává školačky na kurtu. To je jeho věc. Nicméně mám za to, že tohle je litserver, nikoliv listárna (čeho).. ani nevím, jak se ty vlhký časopisy menujou... A neposílej mi odsud avi. Mě tohle nezajímá, už ani jako kuriozita. Nejdřív jsem myslel, že to je nějaký dost ulítlý fórek. Ale zdá se, že ne...

Zly
26. 03. 2003
Dát tip
Jo, už ... třeba Leo nebo Hustler.. ale ten je proti tomuhle skvost.. no, škoda mluvit

AFRODITA
26. 03. 2003
Dát tip
tak nemluv...

Mathew
26. 03. 2003
Dát tip
heleďte, na Leo mi nešahejte :)))

:) no tak ty si slusnej nadrzenec

Neurážej mou poezii, prosím. Je určena především ženám, a ty si to o mě nemyslí.

dobra dobra ale priste si dej do podnadpisku "pro zeny" abych se nespletl

Trochu jsem se nechal unést. Tak promiň. Je to pro všechny. Muži se mohou třeba nechat inspirovat.

jo inspiraci beru

Zly
25. 03. 2003
Dát tip
Milý pane kolego básníku a umělče Nepopírám, že nepochybně zde naleznete prostor pro svou neopakovatelným způsobem prezentovanou potřebu exhibice. Zhruba před třemi dny tady dozuřila urputná bouřka, merit jejíž věci se dotýkal svobody vyjádření, svobody volně sem vcházet a pokusit se najít prostor vyjádřit své M-Y-Š-L-E-N-K-Y. Bez omezení, s velkou dávkou tolerance pro čerstvé výhonky práce literárních amatérů. Zastánci ostřejší linie poukazovali na hrozící množství grafomanství, nechutností a obscenit, které se zde zjevují. Byli po zásluze napadeni a v zárodku ubiti, přestože jejich myšlenky obsahovaly vcelku racionální jádro dodat svému snažení jistý všeobecně přijímaný punc. Kdosi použil příměru "literární smetiště". Pro mě osobně platí, že nechť každý unavuje svými duševními exkrementy kolik je mu libo. Ovšem svoboda má i limit. Nepostřehnutelnou hranici mezi tím, kdy je zjevné, že autor se o něco snaží a nemá řekněme dostatek talentu a mezi tím, že má nedostatek talentu a zjevně mu to nevadí, protože má (?) jiný cíl. Zatímco ti první vykazují alespoň drobnou dávku sebereflexe, ti druzí povětšinou žádnou. Chtěl jsem se jen optat. V záhlaví webu je slovo "literární". Nepřehlédl jste něco?

Milý Zly, napadáš (snad nebude vadit tykání) mě soustavně od doby, co se zde snažím publikovat své lehce erotické básně. A mají úspěch. I když se najdou lidé jako ty, kteří se snaží cokoli procítěného a upřímného shodit. Píšu ze života. Ženy jsou můj život. A zejména ženám jsou má díla určena. Asi je prostě nechápeš. Adonis

Zly
25. 03. 2003
Dát tip
Máš pravdu. Nechápu.

Azzazela
25. 03. 2003
Dát tip
Hezký...... teda až na ty úchopy (to mi zní jak nějakej povel z tělesné výchovy)

Mathew
25. 03. 2003
Dát tip
ach to je ubohost !

Angua
25. 03. 2003
Dát tip
Azzazela, souhlasím.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru